bewuste keuze! Ik weet niet hoe lang ik het volhoud hoor..misschien ga ik m'n oude ik wel zoveel missen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef V1z0R het volgende:
Ja is moeilijk te raden!
Had je je naam niet op wat anders kunnen laten eindigen?
Wordt beetje lullig voor mij om nu op je te reageren
Ik heb pakketten gemaakt met gemengde inhoud (karbo, gehakt, wat lapjes, botjes).quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef V1z0R het volgende:
Blurred, kroketten bestaan maar voor 10% uit vlees
Wanneer je ze zelf maakt kun je de blokjes vlees wel vervangen met vleesvervangers, is dus geen geldige reden
Sigme, hoeveel kilo is er te kopen? Voor 5kilo is het de rit nog wel waard, plus dat ik dan naar de Makro kan.
Witlofsalade
Ik denk dat ik bij jou wel kan laten bezorgen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel!!! Maar hoe ga je dat doen? Verzenden?
Nou, helemaal vega zal ik niet worden denk ik. Maar stond vandaag bij die pizzaboer en had ineens zoiets van...meh.. nee.. alleen ananas is voldoende.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
@xcuzme: ok, das een goeie reden. maar vergeet dan niet je eiwitjes uit andere bronnen! en let op je ijzer...
Ja, heb ik. Nodig: Riblappen. Ik snij die lappen in stukken van ą 10x10 cm. Zodat ze wat handzamer zijn en je al direct porties hebt. Vet er aan laten zitten. Het merendeel smelt weg en dat wat er na bereiding nog zit hoef je niet op te eten. Boter in de pan bruin laten worden (niet te heet!! verbrande boter is vies) drooggedept vlees in de pan doen en rondom aanbakken totdat het al een beetje bruin is. Intussen bouillon verwarmen. (liefst eigengemaakt, maar van 2 bouillonblokjes is ook prima). Als die goed heet is bij het vlees doen. Zodat het vlees zo half ā driekwart onderstaat. Erbij: stuk of 4 kruidnagelen, wat laurierblaadjes, scheutje azijn of wijn. Flink peper en ook nog wat zout of een maggiblokje, (tenminste, ligt eraan hoe zout je bouillon was).quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh dat lijkt me leuk om een keer te proberen om te maken! heb je een goed (foolproof) recept?
ik ben altijd bang dat het mislukt en dat ik dan met een grote pan vol enorm taai vlees zit
Ja, nu wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook al wie jagärtrut is hahahaha.
jouw nickname staat niet zo direct met jou persoonlijk prive in verbinding. Die van mij wel. De naam komt sowieso niet zoveel voor, maar ik neem aan dat ik de enige met die naam hier ben. Dus, mijn fok! account kan vrij snel aan mij gelinkt worden. Op zich niet erg, maar sommige dingen hoeven niet zo overduidelijk te zijn...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het ook, maar zie het nut nog niet helemaal in.
Hoezo nu wel?quote:
Had het over mezelfquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoezo nu wel?
Ik zag haar post en wist meteen: oh, daar heb je huppeldepup.
Mijn baas schrijft ook Engels op z'n FB. Net als zijn vrouw, zussen en broer. Met knoerten van taalfouten... en waarom? Omdat ze 1 (!) neef hebben in Amerika, en die zit ook tussen hun vrienden. En zijn vrouw is Amerikaansequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe ook vaak in Engels reageren op Nederlanders! Beetje vanuit beleefdheidsoverwegingen ofzo? Als er bijv mutual friends zijn die Engels zijn ofzo. Dan kunnen die mijn comment ook lezen, indien gewenst. Maar ja ik kan best Engels zonder spelfouten, en de meesten van mijn vrienden ook wel
Kijk eens naar haar user icon. Komt die je niet bekend voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Swietje het volgende:
Ik ben dom. Ik weet het nog steeds nie
Hak 'm eraf! Dat zal 'm leren!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Heb zo'n vreselijke jeuk op mijn arm vandaag. Al de hele dag. Gekmakend.
ja hoi, ik woon in Zweden...het kan niet veel duidelijker!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Swietje het volgende:
Ik ben dom. Ik weet het nog steeds nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |