abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89933881
Ja is moeilijk te raden! :')

Had je je naam niet op wat anders kunnen laten eindigen? :P
Wordt beetje lullig voor mij om nu op je te reageren :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:01:14 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89933927
@ Facebookstatussen:

ik reageer meestal gewoon in het Nederlands, maar soms - als ik reageer op iemand die z'n status in het Engels heeft geschreven - in het Engels, want ik vind het wel zo netjes / handig als andere Facebookers - buitenlanders dus - ook kunnen lezen wat ik zeg.

Weten jullie nog dat er over Mini_Rulez gekletst werd in het Chinees? Nou, dat soort situaties wil ik dus voorkomen ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:01:23 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89933934
Ik doe ook vaak in Engels reageren op Nederlanders! Beetje vanuit beleefdheidsoverwegingen ofzo? Als er bijv mutual friends zijn die Engels zijn ofzo. Dan kunnen die mijn comment ook lezen, indien gewenst. Maar ja ik kan best Engels zonder spelfouten, en de meesten van mijn vrienden ook wel :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_89933941
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef V1z0R het volgende:
Ja is moeilijk te raden! :')

Had je je naam niet op wat anders kunnen laten eindigen? :P
Wordt beetje lullig voor mij om nu op je te reageren :D
bewuste keuze! Ik weet niet hoe lang ik het volhoud hoor..misschien ga ik m'n oude ik wel zoveel missen!
pi_89933953
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef V1z0R het volgende:
Blurred, kroketten bestaan maar voor 10% uit vlees :P
Wanneer je ze zelf maakt kun je de blokjes vlees wel vervangen met vleesvervangers, is dus geen geldige reden :P

Sigme, hoeveel kilo is er te kopen? Voor 5kilo is het de rit nog wel waard, plus dat ik dan naar de Makro kan.

Witlofsalade O+
Ik heb pakketten gemaakt met gemengde inhoud (karbo, gehakt, wat lapjes, botjes).
Een pakket weegt 2,5 kg en er zijn nog best een aantal pakketten.
2 pakketten kan ik zo voor je apart zetten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ik wil wel!!! Maar hoe ga je dat doen? Verzenden?
Ik denk dat ik bij jou wel kan laten bezorgen, eigenlijk.
Mijn vaders vriendin woont in A'dam

Oh ja: de kleine lettertje: d'r zit dus ook bot in het pakket, dus behalve karbo ā 10/kg koop je ook bot ā 10/kg. En er is bonus, naar vrije keuze toe te voegen aan pakket: vetspek en/of pootjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89933954
Jachtkoek?
Sucadelappen, laat m stoven in een pan met groenten en vocht, doe dat een uur of twee drie en het is klaar :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:01:57 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89933958
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
@xcuzme: ok, das een goeie reden. maar vergeet dan niet je eiwitjes uit andere bronnen! en let op je ijzer...
Nou, helemaal vega zal ik niet worden denk ik. Maar stond vandaag bij die pizzaboer en had ineens zoiets van...meh.. nee.. alleen ananas is voldoende.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:01:58 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89933959
Ik weet ook al wie jagärtrut is hahahaha.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:02:08 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89933964
Jag är trut! Ik weet uuuut! *helder licht is*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:02:55 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89933998
Ik weet het ook, maar zie het nut nog niet helemaal in :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89934029
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh dat lijkt me leuk om een keer te proberen om te maken! heb je een goed (foolproof) recept?
ik ben altijd bang dat het mislukt en dat ik dan met een grote pan vol enorm taai vlees zit :')
Ja, heb ik. Nodig: Riblappen. Ik snij die lappen in stukken van ą 10x10 cm. Zodat ze wat handzamer zijn en je al direct porties hebt. Vet er aan laten zitten. Het merendeel smelt weg en dat wat er na bereiding nog zit hoef je niet op te eten. Boter in de pan bruin laten worden (niet te heet!! verbrande boter is vies) drooggedept vlees in de pan doen en rondom aanbakken totdat het al een beetje bruin is. Intussen bouillon verwarmen. (liefst eigengemaakt, maar van 2 bouillonblokjes is ook prima). Als die goed heet is bij het vlees doen. Zodat het vlees zo half ā driekwart onderstaat. Erbij: stuk of 4 kruidnagelen, wat laurierblaadjes, scheutje azijn of wijn. Flink peper en ook nog wat zout of een maggiblokje, (tenminste, ligt eraan hoe zout je bouillon was).

Deksel op de pan en het gas op zijn laagst zetten en als het nog te veel borrelt, kan je er een vlamverdeler onder zetten, of bij gebrek daaraan een koekenpan; het moet nl. heeeel lang, heeeeeel zacht garen. Dit is het basisrecept. Je kan het ook in kleinere stukjes snijden en er uien doordoen, dan krijg je haché. Sommigen doen er wat bier door en/of ontbijtkoek. Kan allemaal.

Maar het belangrijkste is zacht vuur en tijd. Je moet het niet in 2 uur klaar willen hebben. Soms is het in 3 uur klaar en sommig vlees heeft langer nodig. Het is pas klaar als het zo'n beetje uit elkaar valt.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:03:48 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89934050
Eigenlijk moet ik ook een nieuwe nick, maar ik ben zo gewend aan m'n huidige en ik word toch zo weer herkend, omdat ik m'n mond niet kan houden over buiten-Fokse zaken :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:04:28 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89934078
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet ook al wie jagärtrut is hahahaha.
Ja, nu wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:04:51 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89934098
Hm, ik houd m'n nick. Misschien dat ik ooit nog eens bij zo'n naamwijzigactie het naar "XM" laat veranderen ofzo.
pi_89934112
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het ook, maar zie het nut nog niet helemaal in :').
jouw nickname staat niet zo direct met jou persoonlijk prive in verbinding. Die van mij wel. De naam komt sowieso niet zoveel voor, maar ik neem aan dat ik de enige met die naam hier ben. Dus, mijn fok! account kan vrij snel aan mij gelinkt worden. Op zich niet erg, maar sommige dingen hoeven niet zo overduidelijk te zijn...

Maar goed, zoals ik al zei: kan best zijn dat ik het zat ben over een tijdje..
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:05:30 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89934132
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, nu wel.
Hoezo nu wel?

Ik zag haar post en wist meteen: oh, daar heb je huppeldepup.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:06:18 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89934171
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoezo nu wel?

Ik zag haar post en wist meteen: oh, daar heb je huppeldepup.
Had het over mezelf :P
pi_89934195
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe ook vaak in Engels reageren op Nederlanders! Beetje vanuit beleefdheidsoverwegingen ofzo? Als er bijv mutual friends zijn die Engels zijn ofzo. Dan kunnen die mijn comment ook lezen, indien gewenst. Maar ja ik kan best Engels zonder spelfouten, en de meesten van mijn vrienden ook wel :+
Mijn baas schrijft ook Engels op z'n FB. Net als zijn vrouw, zussen en broer. Met knoerten van taalfouten... en waarom? Omdat ze 1 (!) neef hebben in Amerika, en die zit ook tussen hun vrienden. En zijn vrouw is Amerikaanse :') . Mjah.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89934253
Ik ben dom. Ik weet het nog steeds nie :{
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:08:27 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89934279
Heb zo'n vreselijke jeuk op mijn arm vandaag. Al de hele dag. Gekmakend.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:08:46 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89934297
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Swietje het volgende:
Kijk eens naar haar user icon. Komt die je niet bekend voor? ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:08:53 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89934304
quote:
8s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Heb zo'n vreselijke jeuk op mijn arm vandaag. Al de hele dag. Gekmakend.
Hak 'm eraf! Dat zal 'm leren!
pi_89934332
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Swietje het volgende:
ja hoi, ik woon in Zweden...het kan niet veel duidelijker!
pi_89934354
Sigme, als je dat wilt doen, graag! Hoop dat van het weekend het een beetje meevalt met de sneeuw, heb andere berichten gelezen namelijk :(

Ben toch wasmiddel en van alles nodig, dan scheelt de rit die kant op al snel!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_89934377
Joepie. Ik weet het. :@
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:10:22 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_89934381
Pipilangkous!n ze leeft *O*

Ik ga slapen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_89934411
Ik baal alleen dat er een connectie is tussen mijn nick hier en mijn meest gebruikte emailadres. Terwijl ik tegelijkertijd een adres heb aangemaakt met mijn echte naam bij gmail en dat heb ik ooit 1 keer bij een sollicitatie gebruikt :') . En toen vergat ik dat dagelijks te checken waardoor ik bijna m'n gesprek had gemist. Ik heb ze wel aan elkaar gekoppeld, dacht ik. Maar ja.

En bij Lexa had ik ook deze nick. Niet handig, mijn weblog was toen ook zo gevonden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89934414
Slaap lekker Uniek :z
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:12:41 #229
229513 Blurred86
Live Positive
pi_89934496
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, heb ik. Nodig: Riblappen. Ik snij die lappen in stukken van ą 10x10 cm. Zodat ze wat handzamer zijn en je al direct porties hebt. Vet er aan laten zitten. Het merendeel smelt weg en dat wat er na bereiding nog zit hoef je niet op te eten. Boter in de pan bruin laten worden (niet te heet!! verbrande boter is vies) drooggedept vlees in de pan doen en rondom aanbakken totdat het al een beetje bruin is. Intussen bouillon verwarmen. (liefst eigengemaakt, maar van 2 bouillonblokjes is ook prima). Als die goed heet is bij het vlees doen. Zodat het vlees zo half ā driekwart onderstaat. Erbij: stuk of 4 kruidnagelen, wat laurierblaadjes, scheutje azijn of wijn. Flink peper en ook nog wat zout of een maggiblokje, (tenminste, ligt eraan hoe zout je bouillon was).

Deksel op de pan en het gas op zijn laagst zetten en als het nog te veel borrelt, kan je er een vlamverdeler onder zetten, of bij gebrek daaraan een koekenpan; het moet nl. heeeel lang, heeeeeel zacht garen. Dit is het basisrecept. Je kan het ook in kleinere stukjes snijden en er uien doordoen, dan krijg je haché. Sommigen doen er wat bier door en/of ontbijtkoek. Kan allemaal.

Maar het belangrijkste is zacht vuur en tijd. Je moet het niet in 2 uur klaar willen hebben. Soms is het in 3 uur klaar en sommig vlees heeft langer nodig. Het is pas klaar als het zo'n beetje uit elkaar valt.
Dankjewel O+ misschien dit weekend eens proberen, hopen dat ik dat vlees met 35% korting kan scoren deze week :P Is het goed in te vriezen? dan maak ik meteen een grote pan en vries ik de rest in...

Ik heb alleen een elektrisch kookplaatje, maar die kan heel zacht volgens mij dus dat moet wel lukken! Kun je het vlees ook té lang garen? dat het dan te ver door gaart ofzo? of maakt dat niet zo veel uit?

oh en wat moet je erbij eten? gekookte aardappels? en wat voor groente is er lekker bij?
ik heb hier echt overduidelijk totaal geen verstand van :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_89934501
Trusten uniek!
pi_89934527
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is de moeite waard om er speciaal voor naar de slager te gaan, waarbij je tegen de slager zegt dat je draadjesvlees wil maken. (Je hebt een oude koe nodig, eigenlijk, en hoewel de slager ook geen bejaarde melkkoe heeft hangen, heeft de supermarkt soms echt veel te jong vlees)

Het héél zachtjes koken heeft als doel dat je pan niet droogkookt. Het moet gewoon tegen de 100o zitten, op zich maakt het niet uit wanneer het harder kookt - de temperatuur wordt niet hoger dan 100 graden maar je pan kookt droog en dán wordt het opeens wel boven de 100. En zwart :+.
Wanneer je vloeistof teveel opraakt voordat je vlees zacht is: water toevoegen (liefst voorverwarmd).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89934566
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb pakketten gemaakt met gemengde inhoud (karbo, gehakt, wat lapjes, botjes).
Een pakket weegt 2,5 kg en er zijn nog best een aantal pakketten.
2 pakketten kan ik zo voor je apart zetten.

[..]

Ik denk dat ik bij jou wel kan laten bezorgen, eigenlijk.
Mijn vaders vriendin woont in A'dam

Oh ja: de kleine lettertje: d'r zit dus ook bot in het pakket, dus behalve karbo ā 10/kg koop je ook bot ā 10/kg. En er is bonus, naar vrije keuze toe te voegen aan pakket: vetspek en/of pootjes.
Oh dan heel graag! Zijn de pakketten ingevroren? Wat ik eigenlijk wil vragen: kan dit na de feestdagen? Want anders ben ik bang dat mijn vriezer het niet aankan, aangezien ik dan altijd zoveel in huis heb. En met botjes bedoel je spareribachtig spul?

Ik vind dit tof! :D
pi_89934618
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoi.

Ik heb een nieuwe usernaam, in verband met herkenbaarheid...Er lopen niet heel veel mensen met mijn voornaam in mijn land rond, zo te zeggen! Hier en daar zal ik de oude nog wel gebruiken, maar om hier te kletsen is dit niet zo slecht!
O hai! :W

Over nicks gesproken. De mijne kan je ook wel in verband brengen met mij (2e naam). Dus misschien overweeg ik ook een nickchange.

Nu alleen nog uitvinden hoe ik een kloon aanmaak :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Ewelina op 14-12-2010 21:24:00 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:15:16 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89934622
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef Syrena het volgende:
Ik baal alleen dat er een connectie is tussen mijn nick hier en mijn meest gebruikte emailadres. Terwijl ik tegelijkertijd een adres heb aangemaakt met mijn echte naam bij gmail en dat heb ik ooit 1 keer bij een sollicitatie gebruikt :') . En toen vergat ik dat dagelijks te checken waardoor ik bijna m'n gesprek had gemist. Ik heb ze wel aan elkaar gekoppeld, dacht ik. Maar ja.

En bij Lexa had ik ook deze nick. Niet handig, mijn weblog was toen ook zo gevonden.
Zo heb ik jaren geleden wel eens een dame gemaild met m'n Viking84-adres (die vervolgens terugmailde dat ze m'n fotoboek gezien had en toen wou ze niet meer :'( :')) en er is ook al eens een sollicitatiebrief de deur uitgegaan met dat adres. En er was nog iets gęnants, maar dat weet ik niet meer :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89934656
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef V1z0R het volgende:
Sigme, als je dat wilt doen, graag! Hoop dat van het weekend het een beetje meevalt met de sneeuw, heb andere berichten gelezen namelijk :(

Ben toch wasmiddel en van alles nodig, dan scheelt de rit die kant op al snel!
Is goed! Tot nader bericht heb ik er 2 voor je staan (oftewel, als ze bijna op zijn en je bent nog niet langsgeweest informeer ik eens).
pi_89934737
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Dankjewel O+ misschien dit weekend eens proberen, hopen dat ik dat vlees met 35% korting kan scoren deze week :P Is het goed in te vriezen? dan maak ik meteen een grote pan en vries ik de rest in...

Ik heb alleen een elektrisch kookplaatje, maar die kan heel zacht volgens mij dus dat moet wel lukken! Kun je het vlees ook té lang garen? dat het dan te ver door gaart ofzo? of maakt dat niet zo veel uit?

oh en wat moet je erbij eten? gekookte aardappels? en wat voor groente is er lekker bij?
ik heb hier echt overduidelijk totaal geen verstand van :D
Ja, is goed in te vriezen! Aardappels zijn er lekker bij, ook in pureevorm. En als groenten kan eigenlijk alles wel, sperzieboontjes, of broccoli, rode kool of eigenlijk alles wel en je kan dat ook vrij simpel houden omdat je er ook heerlijke jus van krijgt, die je daar dan een beetje overheen doet. En het kan bijna niet te lang, hoewel ik af en toe wel zou kijken of het vocht niet te veel is verdampt, maar met een goed sluitende pan zou dat niet moeten. Als je denkt dat het toch te droog is, kan je er gewoon weer een beetje heet water bij doen.
pi_89934880
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh dan heel graag! Zijn de pakketten ingevroren? Wat ik eigenlijk wil vragen: kan dit na de feestdagen? Want anders ben ik bang dat mijn vriezer het niet aankan, aangezien ik dan altijd zoveel in huis heb. En met botjes bedoel je spareribachtig spul?

Ik vind dit tof! :D
Tuurlijk! (Ingevroren, na feestdagen & botjes zijn deels krabbetjes en deels andere botjes met vlees eraan).
Alleen vlieeeeeeeeeeeeg ik op nieuwjaarsdag naar de zon, dus dan moet ik het ķf laten bezorgen terwijl ik in offline-la-palma zit (wat ik stom vind), of het wordt pas vanaf eind januari.
Maar een 2,5 kg pakketje is niet zo groot hoor.
pi_89934937
Vik, ze had een fobie voor vikingen!? :P

Komt goed Sigme!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:22:13 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89934998
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O hai! :W

Over nicks gesproken. De mijne kan je ook wel in verband brengen met mij (2e naam). En als die je in de search gooit komt er een topic naar boven wat niet iedereen hoeft te lezen.

(oja: wie 'm vindt, graag pm-en en niet online zetten)
Ja potverdorie. Niet doen }:| Nou ben ik nieuwsgierig.
pi_89935040
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Tuurlijk! (Ingevroren, na feestdagen & botjes zijn deels krabbetjes en deels andere botjes met vlees eraan).
Alleen vlieeeeeeeeeeeeg ik op nieuwjaarsdag naar de zon, dus dan moet ik het ķf laten bezorgen terwijl ik in offline-la-palma zit (wat ik stom vind), of het wordt pas vanaf eind januari.
Maar een 2,5 kg pakketje is niet zo groot hoor.
Eind januari is wel prima!! Tegen die tijd heb ik zeker plaats, want dan hou ik er gewoon rekening mee! Ik zou dan ook wel 2 pakketten willen, als dat kan en ik wil het geld ook wel alvast overmaken? PM je gegevens maar!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:23:51 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89935074
Ik ben zo blij met mijn achternaam, die maakt mij lastiger te googlen. Kan nog wel en dan vind je wel iets, maar niks bijzonders.
pi_89935137
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zo blij met mijn achternaam, die maakt mij lastiger te googlen. Kan nog wel en dan vind je wel iets, maar niks bijzonders.
Mijn naam is wel te googlen, maar enige wat je dan vindt is mijn twitter en ergens nog een cv.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:24:59 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89935139
Met mijn meisjesnaam vind je 1 hit, met de naam van mijn man (die ik niet eens aangenomen heb) vind je meer hits, die over het algemeen niet eens op mij slaan.
pi_89935246
misschien moet ik toch maar de achternaam van mijn vriend aannemen, dan vind je met mijn naam opeens heel veel hits van andere mensen O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89935347
Ik vind het niet erg googelbaar te zijn. Ik zorg gewoon dat ik niks opschrijf waar ik me voor schaam. :+
pi_89935500
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Eind januari is wel prima!! Tegen die tijd heb ik zeker plaats, want dan hou ik er gewoon rekening mee! Ik zou dan ook wel 2 pakketten willen, als dat kan en ik wil het geld ook wel alvast overmaken? PM je gegevens maar!
Nee nee, dan raak ik helemaal in de war. Wat als de stroom uitvalt? Of er komt een boef langs? Of de hongerwinter breekt uit? Ik reserveer 2 pakketten voor je en eind januari zien we verder. Kom ik bij je langs in de galerie ofzo, met discreet verpakt vlees :D.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:34:13 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89935649
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef sigme het volgende:

discreet verpakt vlees :D.
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89935652
Discreet verpakt vlees :') _O-
pi_89935683
XM! Dat is niet discreet! :(
pi_89935704
_O-
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:35:22 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89935709
Wel, want het staat in een spoiler :6
pi_89935729
:D
pi_89935970
XM!! ;( Ieuw. Nu associeer ik mijn vleespakketjes met die foto.

Ja, is goed, Sigme, doen we het zo, lijkt me leuk jou een keer te zien ook!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:41:18 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89936031
Duvel: "Wel flauw dat je verraden hebt wat je voor kerst voor me hebt gekocht.. ;( "

Ik ben er toe in staat nu :').
pi_89936062
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel: "Wel flauw dat je verraden hebt wat je voor kerst voor me hebt gekocht.. ;( "

Ik ben er toe in staat nu :').
Je hebt jezelf ermee. Lust voor altijd vergaan.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:42:00 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89936070
Het is alleen wel de remedie tegen geilheid :').
pi_89936135
Dat rode pijltje op dat tekeningetje, waar wijst dat naar? Toch wel intrigerend in al zijn lelijkheid.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:43:14 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89936137
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is alleen wel de remedie tegen geilheid :').
Wie wil een remedie tegen geilheid dan? :').

Stuur ze naar het klooster, zou ik zeggen :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:43:16 #259
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_89936139
Je denkt toch niet dat ik dat aantrek, wel?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_89936178
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef conleche het volgende:
XM!! ;( Ieuw. Nu associeer ik mijn vleespakketjes met die foto.

Ja, is goed, Sigme, doen we het zo, lijkt me leuk jou een keer te zien ook!
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:43:56 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89936185
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Duvel het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dat aantrek, wel?
Ach, is er toch vast niet in jouw maat *) B-)
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:45:02 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89936254
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fijne billen!
pi_89936285
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is het degene die je aait? (ik moet nu wel oppassen voor het Flappie-het-konijneffect; dat ik postuum nog een band met de big krijg :') )
pi_89936288
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Fijne billen!
welke precies :+
pi_89936552
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Is het degene die je aait? (ik moet nu wel oppassen voor het Flappie-het-konijneffect; dat ik postuum nog een band met de big krijg :') )
Best mogelijk, dat was wel een knuffelkont. Maar ik kan het niet zien op de foto. Op het laatst was hij wel echt veel te veel de baas; de twee die er nu nog zijn kregen bijna geen eten meer en werden wel veel gebeten. Dat helpt, bij het afvoeren.
De twee achterblijvers hebben het nu echt veel beter; vier varkens was teveel om ook in de winter goed te kunnen houden hier.
pi_89936574
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef conleche het volgende:

[..]

:D
Daarover: ik heb de neiging om 'Pietje' vermanend toe te spreken als ik hem hoor of zie wegschieten. Straks krijg ik nog medelijden met m. Ik ben te soft! :')
pi_89937380
omg, de duutser heeft net 600 gram gevulde pasta met een hele pot pesto opgegeten, en daar een liter apfelschorle bij gedronken.

En nu gaat hij aan de chocola. Ik sta perplex.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:05:26 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89937461
Ik ben een documentaire aan het kijken over de COC die voorlichting geeft op middelbare scholen. Interessant! (via uitzendinggemist trouwens)
Niet meer actief op Fok!
pi_89937935
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een documentaire aan het kijken over de COC die voorlichting geeft op middelbare scholen. Interessant! (via uitzendinggemist trouwens)
Heb ik ook gezien ja :Y
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:13:49 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89937989
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Swietje het volgende:

[..]

Heb ik ook gezien ja :Y
Niet heel verbazingwekkend ;).

Ik schrok best wel een beetje, eigenlijk...
Niet meer actief op Fok!
pi_89938095
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet heel verbazingwekkend ;).

Ik schrok best wel een beetje, eigenlijk...
Ik ook! Bekrompen reacties... :o
pi_89938132
Link?
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:17:01 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89938166
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:18:16 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89938240
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik nu wel heel erg geëmancipeerd ben enzo, maar dat het bij mij vroeger ook zo was: lacherig doen over homo's. En in de bovenbouw vd Havo, toen ik het verteld had, toen zeiden mijn vriendinnen dat er niks veranderde en dat ik nog dezelfde persoon was, maar intussen hielden ze toch een beetje afstand.
Niet meer actief op Fok!
pi_89938374
Ik heb echt nog nooit zulke grove opmerkingen gehoord ofzo dus ik was wel even geschokt :') .. Ik vertel het ook niet aan jan en alleman, alleen als men er naar vraagt en tot nu toe alleen positieve dingen gehoord. :)
pi_89938404
Dat was vast omdat het dč leeftijd is om onzeker te zijn over van alles en nog wat!
Dat soort lessen is vast erg leuk, SOA voorlichting in elk geval wel :)
pi_89938503
ik zal nooit vergeten toen ik er achter kwam dat mijn tante lesbisch was :+

ik was 12 en opeens dacht ik "oooh wacht eens...." :')

Terwijl ze echt al jaren een vriendin had, maar ik vond het echt doodnormaal :) (nu lijkt het weer alsof ik het raar vind of zo, maar dat bedoel ik niet ;))
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:22:48 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89938522
Ik heb ook nog nooit negatieve reacties gehad gelukkig (in de vorm van schelden, geweld). Alleen wel reacties van mensen die zeggen dat het ze echt, echt niet uitmaakt en dat ik nog steeds dezelfde ben voor ze. Duh? :'). Voor mij signaleert zo'n reactie dat het ze dus wel uitmaakt. Maar goed, mensen kijken ook altijd zo :'). Toen ik jaren geleden met een ex ging kamperen (die toen nog geen ex was dus :+) en ze mij zoende, wisten de buren niet hoe snel ze de andere kant op moesten kijken. Nu was die vrouw ook 20 jaar ouder dan ik, dus ze dachten ws dat ze m'n moeder was ofzo :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89938585
Weet nog wel dat ik heel raar opkeek toen ik mijn twee ooms voor het eerst zag zoenen :')

Nu ga ik elk jaar een weekend naar ze toe naar Amsterdam om te stappen :D
pi_89938670
'Je bent nog steeds dezelfde voor me' etc. heb ik ook nog nooit gehoord. Alleen maar 'Dat wist ik toch allllllllllllaaaaaaaaangggggggggggggg...' :D

Tja, dat mensen de andere kant op kijken moeten ze zelf weten.. ik hoef ook geen mensen te zien die elkaars huig aan tikken.. :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:25:43 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89938711
Ik ben overigens ook niet zo van het vertellen, tenzij het op de vrouw af wordt gevraagd.
"Heb je een vriend?"
"Nee". En dat laat ik dan dus zo :).

Als ik met een vrouw gespot zou worden door een leerling en er ontstaat rumoer over, dan zou ik wel gewoon open kaart spelen. Maar ik houd het liever voor mezelf.

Ik ben moe, dus ik ga zo eens pitten.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:26:27 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89938764
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Swietje het volgende:
'Je bent nog steeds dezelfde voor me' etc. heb ik ook nog nooit gehoord. Alleen maar 'Dat wist ik toch allllllllllllaaaaaaaaangggggggggggggg...' :D

Tja, dat mensen de andere kant op kijken moeten ze zelf weten.. ik hoef ook geen mensen te zien die elkaars huig aan tikken.. :')
Ja maar het was gewoon grappig, want eerst waren ze heel erg van "hallo, wat gezellig, nieuwe mensen naast ons!" en daarna dus niet meer :P. En zo erg was het ook weer niet hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_89938815
:o Wat een sneue reacties...

Je zou maar tegen ze zeggen dat hun kleurtje ook een ziekte is :')
pi_89938842
Aparte types op die camping :P

Klasgenootjes vroegen laatst of ik een vriendje heb.. uh nee :)
pi_89938871
Hoi!

Leuke nieuwe nickname :P

Ik vind die van mij wel best, sommige mensen weten wie ik ben maar ja. Er er staan ook geen schandalige dingen van mij op Inet voor zover ik weet.

Sigme, jammer dat ik geen vriezer heb anders had ik ook wel een pakketje gewild.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:29:24 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89938947
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef Swietje het volgende:
Aparte types op die camping :P

Klasgenootjes vroegen laatst of ik een vriendje heb.. uh nee :)
Ja, dan ben je ook klaar hč? :P. Nooit wordt er dan gevraagd: "Vriendinnetje dan?" (en dat stoort me ook wel weer, die vanzelfsprekendheid).
Niet meer actief op Fok!
pi_89938987
Ik had een docent die vertelde dat homoseksualiteit een ziekte was. Op de middelbare school. En veel van mijn grrrristelijke medeleerlingen dachten er net zo over: vaak genoeg beledigingen naar mijn kop gekregen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:30:04 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89938988
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef V1z0R het volgende:
:o Wat een sneue reacties...

Je zou maar tegen ze zeggen dat hun kleurtje ook een ziekte is :')
Wacht even tot zo'n jochie zegt dat 'ie die COC'er dood zou maken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:30:24 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89939004
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik had een docent die vertelde dat homoseksualiteit een ziekte was. Op de middelbare school. En veel van mijn grrrristelijke medeleerlingen dachten er net zo over: vaak genoeg beledigingen naar mijn kop gekregen.
Ehm, maar jij bent toch niet homoseksueel? :?.
Niet meer actief op Fok!
pi_89939049
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ehm, maar jij bent toch niet homoseksueel? :?.
Ik stond op de middelbare school bekend als lesbo. Iemand was zo vriendelijk om dat door de hele school rond te bazuinen.

Overigens val ik soms wel op vrouwen. :)
pi_89939084
één klasgenootje heeft wel aan mij gevraagd of ik op vrouwen val, maar dat heeft ze later gevraagd waar niet iedereen bij was want ze wilde mij niet in verlegenheid brengen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89939401
Vind het zielig voor dat joch met z'n rode stropdas... Kast-homo en probeert stoer te doen voor de rest!
pi_89941547
Leuke docu! Ook wel heel toepasselijk dat het van Human is, met hun slogan 'durf te denken' :D

Waar ik nu wel een paralel trek, en dat kan mijn eigen vooringenomen mening zijn, maar bij de gelovigen onder die kinderen, is het vermogen tot simpel relativeren ver te zoeken.
Een tekenend voorbeeld zijn misschien wel de zogenaamde 'meiden van halal'. Drie meiden hoog opgeleid, maar het ontbreekt ze gigantisch aan het vermogen om na te denken. Zij hebben ook gezegd dat homoseksualiteit slecht is namelijk, terwijl je juist van een minderheidspersoon verwacht dat hij/zij, gezien de situatie, de noodzaak van denken moeten begrijpen en het zelf dus zouden moeten beheersen! Des te meer bewijs dat het niveau van opleiding compleet los staat van intelligentie...

Wil hier nu geen gelovigen gaan beledigen, want ik weet dat er ook zat mensen zijn die wel nadenken en geloven, maar ikzelf concludeer steeds vaker en vaker dat geloof een grote hindernis is voor jeugdigen dan wel volwassen om zelf na te denken.
Neem gewoon de feiten die er voor handen zijn en trek je eigen conclusie! Dan heb je in ieder geval nagedacht.

Totaal off-topic maar moest het even kwijt, docu's blijken mij aan het denken te zetten lijkt wel :D
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:26:55 #294
331 Merel
Be here now.
pi_89942042
Ik had hier toch net iets gepost, of ben ik nou gek :?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_89942578
Niets gezien Merel :@ En gek zijn we toch allemaal! :D
pi_89942878
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef V1z0R het volgende:
Niets gezien Merel :@ En gek zijn we toch allemaal! :D
:{w praat voor jezelf :6

maar je hebt gelijk!!!
pi_89944062
Progje! :*

Waarom kan ik de avond na fanatiek gesport te hebben toch altijd zo moeilijk de slaap vatten :(
12uur geweest en nog klaar wakker... :{

En heb zo'n gevoel dat niemand het topic dicht wil gooien :') (of de rest kan wel slapen)
pi_89944354
Ik heb dus precies hetzelfde probleem na het sporten..
pi_89944484
good day.

O; Bruine botherham met 30+ kaas, boterham met kipfilet en een cappuchino
L: Bruine botherham met 30+ kaas, boterham met kipfilet en een cappuchino
T: Snack a Jack caramel
D: Gebakken aardappelschijfjes uit te oven in een of andere kaassaus met tomaatjes
en kruiden enzo :9 , rundervinkje, sla.
T: paar dropjes
T: Snack a Jack caramel

Fruit ben ik vergeten vandaag.. morgen haal ik dat wel in ;p
pi_89944566
Raar toch? Na het zwemmen heb ik precies hetzelfde.. Alleen zaterdags wanneer ik naar de trimbaan ben geweest ben ik ik zo loom als maar kan.

Siral, je bent ook de groenten vergeten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')