Je hebt jezelf ermee. Lust voor altijd vergaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel: "Wel flauw dat je verraden hebt wat je voor kerst voor me hebt gekocht.."
Ik ben er toe in staat nu.
Wie wil een remedie tegen geilheid dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is alleen wel de remedie tegen geilheid.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef conleche het volgende:
XM!!Ieuw. Nu associeer ik mijn vleespakketjes met die foto.
Ja, is goed, Sigme, doen we het zo, lijkt me leuk jou een keer te zien ook!
Ach, is er toch vast niet in jouw maatquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Duvel het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dat aantrek, wel?
Fijne billen!quote:
Is het degene die je aait? (ik moet nu wel oppassen voor het Flappie-het-konijneffect; dat ik postuum nog een band met de big krijgquote:
Best mogelijk, dat was wel een knuffelkont. Maar ik kan het niet zien op de foto. Op het laatst was hij wel echt veel te veel de baas; de twee die er nu nog zijn kregen bijna geen eten meer en werden wel veel gebeten. Dat helpt, bij het afvoeren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het degene die je aait? (ik moet nu wel oppassen voor het Flappie-het-konijneffect; dat ik postuum nog een band met de big krijg)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het degene die je aait? (ik moet nu wel oppassen voor het Flappie-het-konijneffect; dat ik postuum nog een band met de big krijg)
Heb ik ook gezien jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een documentaire aan het kijken over de COC die voorlichting geeft op middelbare scholen. Interessant! (via uitzendinggemist trouwens)
Niet heel verbazingwekkendquote:
Ik ook! Bekrompen reacties...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet heel verbazingwekkend.
Ik schrok best wel een beetje, eigenlijk...
Ja maar het was gewoon grappig, want eerst waren ze heel erg van "hallo, wat gezellig, nieuwe mensen naast ons!" en daarna dus niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Swietje het volgende:
'Je bent nog steeds dezelfde voor me' etc. heb ik ook nog nooit gehoord. Alleen maar 'Dat wist ik toch allllllllllllaaaaaaaaangggggggggggggg...'![]()
Tja, dat mensen de andere kant op kijken moeten ze zelf weten.. ik hoef ook geen mensen te zien die elkaars huig aan tikken..
Ja, dan ben je ook klaar hè?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef Swietje het volgende:
Aparte types op die camping![]()
Klasgenootjes vroegen laatst of ik een vriendje heb.. uh nee
Wacht even tot zo'n jochie zegt dat 'ie die COC'er dood zou maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:27 schreef V1z0R het volgende:
Wat een sneue reacties...
Je zou maar tegen ze zeggen dat hun kleurtje ook een ziekte is
Ehm, maar jij bent toch niet homoseksueel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Ewelina het volgende:
Ik had een docent die vertelde dat homoseksualiteit een ziekte was. Op de middelbare school. En veel van mijn grrrristelijke medeleerlingen dachten er net zo over: vaak genoeg beledigingen naar mijn kop gekregen.
Ik stond op de middelbare school bekend als lesbo. Iemand was zo vriendelijk om dat door de hele school rond te bazuinen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ehm, maar jij bent toch niet homoseksueel?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef V1z0R het volgende:
Niets gezien MerelEn gek zijn we toch allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |