Geil, sesamquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, wat in de vriezer lag: boerenvolkorenbrood met sesam, het brood waar Maria 's nachts van droomt
.
Het dilemma is meer dat ik vanavond tijd heb voor 1 dingquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Allebij een beetje.
Tenzij je alles wilt eten, dan gewoon hard sporten, en om de zoveel tijd lekker eten wat je wilt.
Maar ik moet het verzinnen vanavond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vraag je vriendin, die is een oldbie hier.
XM: hoe krijg je een man zo ver dat 'ie het avondeten verzint? Ik moet het hier altijd doen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar ik moet het verzinnen vanavond.
Burrito's! Of iets met spinazie! Maar dan niet de taartvorm laten vallen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vraag je vriendin, die is een oldbie hier.
That's my girl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar dan niet de taartvorm laten vallen!
Mja, we verdelen het! Ik heb de laatste paar dagen verzonnen en bereid, nu is het zijn beurt weer, maar zoals je ziet heb ik wel enige invloedquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM: hoe krijg je een man zo ver dat 'ie het avondeten verzint? Ik moet het hier altijd doen!.
quote:
ik gok dat het verschil zit in de ehm soort relatiequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
XM: hoe krijg je een man zo ver dat 'ie het avondeten verzint? Ik moet het hier altijd doen!.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
That's my girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TMI!
Niet meer actief op Fok!
Ja, zij dreigt Duvel met geheelonthouding als 'ie het niet doet en ik heb niks om mee te dreigenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik gok dat het verschil zit in de ehm soort relatie
Oja, tot die groep behoor ik niet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dieniet alleen met seks associƫren, dame.
Als iemand met enige pedagogische scholing moet je toch weten dat positieve stimulatie veel effectiever is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zij dreigt Duvel met geheelonthouding als 'ie het niet doet en ik heb niks om mee te dreigen.
Ga hardlopen! Dan kun je ook nog naar de winkel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef Chicolate het volgende:
Het gaat gezond voer kopen worden. Want ik zit al sinds maandag zonder en ontbijten met een chocoladeletter gaat zelfs mij te ver. Ga vanavond wel rommelen met gewichten ofzo.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
That's my girl!Lijnzaad is ook wel ok inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hardlopen is saaiquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga hardlopen! Dan kun je ook nog naar de winkel!
/hardloopgoeroe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |