Leuke docu! Ook wel heel toepasselijk dat het van Human is, met hun slogan 'durf te denken'

Waar ik nu wel een paralel trek, en dat kan mijn eigen vooringenomen mening zijn, maar bij de gelovigen onder die kinderen, is het vermogen tot simpel relativeren ver te zoeken.
Een tekenend voorbeeld zijn misschien wel de zogenaamde 'meiden van halal'. Drie meiden hoog opgeleid, maar het ontbreekt ze gigantisch aan het vermogen om na te denken. Zij hebben ook gezegd dat homoseksualiteit slecht is namelijk, terwijl je juist van een minderheidspersoon verwacht dat hij/zij, gezien de situatie, de noodzaak van denken moeten begrijpen en het zelf dus zouden moeten beheersen! Des te meer bewijs dat het niveau van opleiding compleet los staat van intelligentie...
Wil hier nu geen gelovigen gaan beledigen, want ik weet dat er ook zat mensen zijn die wel nadenken en geloven, maar ikzelf concludeer steeds vaker en vaker dat geloof een grote hindernis is voor jeugdigen dan wel volwassen om zelf na te denken.
Neem gewoon de feiten die er voor handen zijn en trek je eigen conclusie! Dan heb je in ieder geval nagedacht.
Totaal off-topic maar moest het even kwijt, docu's blijken mij aan het denken te zetten lijkt wel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.