Isa moest echt niets (en nog steeds niet) hebben van die leuke zachte knuffeltjes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef Juud79 het volgende:
@ TM, Ik vind deze echt schattig, maar de poppen van difrax zijn ook mooi en zacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA! Het lijkt er écht enorm op, zo ziet het er dus in het echt uit, dat lijkt toch niet op t plaatje wat ik eerder postte?? Ik vind dat kamertje hartstikke leuk, maar ben nu helemaal bevestigend in het idee dat het goed was dat ik dat behang ingepakt heb laten zitten ook al kon ik het niet meer ruilen, want ik vind het écht niet mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wauwsuperleuk zeg!! <3
Is dat niet dat houtbehang dat Poppedein ook bedoelde?
Ik vind dat idee met die lijstjes zo met hangers erin erg leuk. En dat bedje is té schattig
succes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef Poppedein het volgende:
Ik ook Son, ik ga mn lief ontmaagden in t behangen, dus dat wordt nog wat met dat koeienbehangFijn dat t allemaal niet te wijten is aan mn aanstelhormonen
![]()
Ik dacht het ook gezien te hebben bij Karwei.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef -sabine- het volgende:
SC
Weet jij of dat Lief!behang alleen bij de Gamma te koop is?
Ik heb een patchworkbehangwand die wel een opfrisbeurt kan hebben.
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Poppedein welk houtbehang heb je over?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef Poppedein het volgende:
[..]
JA! Het lijkt er écht enorm op, zo ziet het er dus in het echt uit, dat lijkt toch niet op t plaatje wat ik eerder postte?? Ik vind dat kamertje hartstikke leuk, maar ben nu helemaal bevestigend in het idee dat het goed was dat ik dat behang ingepakt heb laten zitten ook al kon ik het niet meer ruilen, want ik vind het écht niet mooi... Iemand nog interesse in 5 rollen behang?
![]()
Wij gaan hier van t weekend de boel dr op kliederen...ik ben benieuwd!
Jup die is er maar, kijk even bij consumntenbond en er vallen bepaalde artikelen onder voor een termijn van 14 dagen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Poppedein welk houtbehang heb je over?
Ik ben namelijk op zoek naar een behangetje met houtprint. Heb je een plaatje of fotootje?
Is er trouwens niet een of andere wetgeving die je bij internetaankopen het recht geeft op een zichttermijn en dus ook de mogelijkheid om het terug te sturen en je geld terug te krijgen? Wet kopen op afstand ofzoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |