abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:31:54 #251
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91564252
Ben erg benieuwd naar je volgende fotoreportage!. Fijn gevoel he dat je de boel bijna klaar hebt? Hier ook nog wat details, voor de rest is alles al in huis. Het nagelschaartje heb ik vandaag toevallig gekocht :D .

Dit schattige lieveheerstbeestje heb ik vandaag besteld:
pi_91564591
wij moeten nog beginnen aan de kamer van Driekus. Maar, behang is besteld, dus we zijn op weg. Het is het behang geworden dat ik al eerder postte.

Enne, Huup, Driekus is erg van de hoekjes, maar voelde zich prima thuis in zijn ovalen hangwieg :6
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:54:45 #253
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91565235
@ TM, Ik vind deze echt schattig, maar de poppen van difrax zijn ook mooi en zacht.

woensdag 19 januari 2011 @ 15:59:04 #254
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91565446
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef Juud79 het volgende:
@ TM, Ik vind deze echt schattig, maar de poppen van difrax zijn ook mooi en zacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Isa moest echt niets (en nog steeds niet) hebben van die leuke zachte knuffeltjes.
Ze ging er altijd van huilen, net als van een speen ( de rare, wel makkelijk :P )
Die slaapt alleen met alles wat op een hond lijkt.
Deze is favoriet:

Ikea knuffel uiteraard :7
En te groot voor een beeb natuurlijk 55cm :+
Maar je hebt ze wel in het klein, maar nee niet lief, schattig en zacht.
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:00:26 #255
298315 SacreCoeur
pi_91565504
LOL!! ik zie dat ze nu kleertjes hebben voor de hondknuffels.
Morgen even inslaan. :D :P
pi_91566622
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wauw O+ superleuk zeg!! <3

Is dat niet dat houtbehang dat Poppedein ook bedoelde?
Ik vind dat idee met die lijstjes zo met hangers erin erg leuk. En dat bedje is té schattig O+
JA! Het lijkt er écht enorm op, zo ziet het er dus in het echt uit, dat lijkt toch niet op t plaatje wat ik eerder postte?? Ik vind dat kamertje hartstikke leuk, maar ben nu helemaal bevestigend in het idee dat het goed was dat ik dat behang ingepakt heb laten zitten ook al kon ik het niet meer ruilen, want ik vind het écht niet mooi :X ... Iemand nog interesse in 5 rollen behang? :+
Wij gaan hier van t weekend de boel dr op kliederen...ik ben benieuwd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:20:41 #257
298315 SacreCoeur
pi_91566686
Niet meer ruilen wat is dat voor rare winkel? :P
pi_91566789
Floris heeft allerlei knuffels. Gelukkig niet 1 die hij per se moet, en ik hoop dat dat zo blijft :') Overigens wel zachte knuffels ;)

Poppedein, ik snapdat je dat hout niet mooi vind :D Ik vind dat kamertje wel leuk, maar dat houtbehang niet..En t plaatje dat je liet zien was anders idd, minder donker ofzo.
Die koeien vind ik wel gaaf haha. Ben benieuwd hoe het wordt!
pi_91567206
Ik ook Son, ik ga mn lief ontmaagden in t behangen, dus dat wordt nog wat met dat koeienbehang ;) Fijn dat t allemaal niet te wijten is aan mn aanstelhormonen ;) :P

En SC, mja...het stond duiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidelijk (in een klein hoekje :') ) op de website, heb een hele discussie gevoerd waarbij zij aandroegen dat ze het behang speciaal voor mij besteld hadden en ik dat onzin vond omdat het gewoon standaard rollen zijn en ik niet speciaal fotobehang van mn eigen kop heb laten drukken, maar dat eindigde met de mededeling dat ik zelf moest weten of ik t terug zou sturen, ik zou mn geld hoe dan ook niet terugkrijgen...butzaak!
Les van de dag: bestel nooit je behang online voordat je het ook in een voorbeeldbehangboek in werkelijkheid heb gezien
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:41:40 #260
298315 SacreCoeur
pi_91567811
Je mag wel even de winkel noemen hoor.
Klantvriendelijkheid van -30.

Ik heb ook eens behang online besteld zonder iets eerst gezien te hebben.
Dat was 70% afgeprijsd en zelfs dát zou ik mogen ruilen.
pi_91567904
*kuch* kleurmijninterieur*kuch*
  woensdag 19 januari 2011 @ 16:57:21 #262
298315 SacreCoeur
pi_91568522
Had ik niet van hun verwacht.
Of nja eigenlijk wel aangezien je ook voor kleine voorbeeld stukjes moet betalen.
1,50 per 5cm stukje.. dan rij ik wel even langs de formido deco :')
pi_91568905
oh wat suf, had ik ook niet verwacht van hun! Ik vind eigk wel dat je zulk duur behang wel zoiets als terugname mag verwacht als een soort service ofzo. T is niet alsof je een rol bouwbehang besteld.

En dit behang in dat kamertje is héél anders dan wat jij liet zien op dat plaatje! :o
ik vind het leuk werken in dat kamertje maar ik heb wel een idee denk ik van wat jij voor ogen had en das wel heul anders ja. Jeetje zonde zeg!

Kun je t nog op MP kwijt? Of een kast mee behangen ofzo?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91571630
Oh, dat is echt heel stom, Poppedein. En erg klantonvriendelijk. :(
Die koeien zijn wel gewaagd, zeg!
Ik zou het best spannend vinden zulke grote beesten in de kamer. :D
Toch twijfel ik er niet aan dat het mooi zal worden. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:25:30 #265
298315 SacreCoeur
pi_91572121
oh oh oh heb je die koeien al besteld?
Bij de Gamma hebben ze iets wat erop lijkt voor 99,-.
Ongeveer zelfde afmetingen.
pi_91575120
Wat sneu van dat houtbehang. Triest ook als het gewoon seriebehang is.
Dat ze geen geld teruggeven kan ik me nog enigszins voorstellen, maar niet terugnemen? Triest.
Ik houd oren en ogen open mocht er iemand zijn die behang zoekt.
Die koe is zoooo kjoet.

Zelf heb ik nog een grote, 3x4 fotowand liggen, gemaakt van een pic van een show van MarliesDekkers.
Fotograaf benaderd omdat ik een bepaalde resolutie moest hebben. En hij is mooi, maar drukkig qua voorstelling en qua kleur. Heel apart :D
Die moest al op de slaapkamer komen toen we die twee jaar geleden vernieuwd en vergroot hadden, maar de kamer is zonder fotowand wel mooi genoeg. Misschien denk ik er over een jaar anders over.

Ik moet dus niet meer alles in ene plannen en bestellen, vaak is meer niet beter/mooier.
pi_91575607
SC
Weet jij of dat Lief!behang alleen bij de Gamma te koop is?
Ik heb een patchworkbehangwand die wel een opfrisbeurt kan hebben.
Zoiets als dit:
pi_91578352
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:30 schreef Poppedein het volgende:
Ik ook Son, ik ga mn lief ontmaagden in t behangen, dus dat wordt nog wat met dat koeienbehang ;) Fijn dat t allemaal niet te wijten is aan mn aanstelhormonen ;) :P
succes!
haha
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:27:33 #269
298315 SacreCoeur
pi_91592455
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef -sabine- het volgende:
SC
Weet jij of dat Lief!behang alleen bij de Gamma te koop is?
Ik heb een patchworkbehangwand die wel een opfrisbeurt kan hebben.
Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Ik dacht het ook gezien te hebben bij Karwei.
Maar dat weet ik niet zeker.
Verder nergens.
pi_91594287
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:19 schreef Poppedein het volgende:

[..]

JA! Het lijkt er écht enorm op, zo ziet het er dus in het echt uit, dat lijkt toch niet op t plaatje wat ik eerder postte?? Ik vind dat kamertje hartstikke leuk, maar ben nu helemaal bevestigend in het idee dat het goed was dat ik dat behang ingepakt heb laten zitten ook al kon ik het niet meer ruilen, want ik vind het écht niet mooi :X ... Iemand nog interesse in 5 rollen behang? :+
Wij gaan hier van t weekend de boel dr op kliederen...ik ben benieuwd!
Poppedein welk houtbehang heb je over?
Ik ben namelijk op zoek naar een behangetje met houtprint. Heb je een plaatje of fotootje?
Is er trouwens niet een of andere wetgeving die je bij internetaankopen het recht geeft op een zichttermijn en dus ook de mogelijkheid om het terug te sturen en je geld terug te krijgen? Wet kopen op afstand ofzoiets?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_91602255
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:00 schreef Cyan het volgende:

[..]

Poppedein welk houtbehang heb je over?
Ik ben namelijk op zoek naar een behangetje met houtprint. Heb je een plaatje of fotootje?
Is er trouwens niet een of andere wetgeving die je bij internetaankopen het recht geeft op een zichttermijn en dus ook de mogelijkheid om het terug te sturen en je geld terug te krijgen? Wet kopen op afstand ofzoiets?
Jup die is er maar, kijk even bij consumntenbond en er vallen bepaalde artikelen onder voor een termijn van 14 dagen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91630402
Mooi geel is niet lelijk :N

De derde hangt op zn kop :D
Verkapt zit haar naam en geboortedatum erin.

Jammer genoeg niet helemaal af.

Danx SC, dan ga ik maar eens een rondje bouwmarkten maken.
pi_91634303
hey wat handig dat bed!
Toffe studentenkamer heeft je dochter Sabine :Y en groot ook nog. Nice.

Ik dacht even dat er Oeke in dat schilderij stond :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91635364
Ik mag over kamerinrichting gaan nadenken *O*

De babykamer zal denk ik niet veel veranderen (mocht het een jongetje zijn dan gaan de roze accenten vervangen worden, zijn een paar blaadjes aan de behangboom) .

Maar Mette krijgt een nieuwe kamer, een hele grote kamer. Onze huidige slaapkamer en wij verhuizen naar de werkkamer (de grootste kamer in het huis, jammergenoeg aan de straatkant)

Ik ga de topics maar eens naspitten voor inspiratie c_/
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91635667
O wickie, jullie ook al zo'n leuke kamerdans...
wij kunnen hopelijk dit weekend over naar onze 'nieuwe' kamer, dan kan ik eindelijk aan de kamer van Driekus beginnen. En het behang is al binnen, moet het alleen nog ophalen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')