Die stond ook niet in de vorige, vandaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef wickie het volgende:
Misschien een beetje zeikmodus maar ik mis de mooie OP verzamellijst en een linkje naar het vorige deel.
Dat is gewoon (foto)styling. Zo kun je laten zien dat er bijpassende kussens verkrijgbaar zijn en omdat je de niet al die kussens in het bedje kan leggen laat je ze zo zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
waarom zouden er nou zoveel kussens op de grond opgestapeld liggen?
ik begrijp dat nooit zo. het ziet er allemaal wel mooi uit, maar ik denk bij sommige kamers: hoe hou je dat allemaal stofvrij?
ik liep me vroeger ook helemaal gek te stoffen maar tegenwoordig ben ik van de simpele, hoe minder losse zooi, hoe beter schoon te houden. of denk ik gewoon te praktisch?
Ik gooi m'n post uit het vorige topic er nog wel ff in, die was daarna inderdaad al snel op slot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef wickie het volgende:
Misschien een beetje zeikmodus maar ik mis de mooie OP verzamellijst en een linkje naar het vorige deel.
TM ik ben dus heel benieuwd naar de behangkeuze
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef twentemeisje het volgende:
Zal ik het maar laten zien dan? Het kan nu toch niet meer veranderd worden
.
Mobiele foon-foto uit het boek
Op een muur ziet dat er dan zo uit:
Samen met deze:
Eigenlijk gaat het om twee tegenover elkaar liggende muren, in de twee muurtjes ertussen zitten a)een groot raam en b) de deur. Dus deze twee behangetjes raken elkaar niet in volvlak zeg maar. Een witte stip bijvoorbeeld had het denk ik wel heel erg druk gemaakt, maar omdat het hier maar om 2 kleuren gaat vind ik het 'rustig' genoeg.
De bloemen doen we op alle muren behalve de muur rechts, daar komen dus de stippies.
De kleur van de plint?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:42 schreef twentemeisje het volgende:
!
Denken jullie ook dat roomwitte (velours) gordijnen hier ook wel mooi bij zullen staan?
quote:
Het merendeel van de blaren is al weggetrokken, zal morgen nog strakker zijn. Maar het is echt zo tof geworden. Door een ongelukje komen we nog twee banen tekort, moet dus ff een rol bijbestellen maar de rest zit er nu op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Blijft iig wel goed donker met velours.
En wit staat vast wel!
Zit er strak op, mooi hoor!
Het gaat nog primaquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zijn jullie al ingesneeuwd in dat leuke huis van jullie?
[..]
Het merendeel van de blaren is al weggetrokken, zal morgen nog strakker zijn. Maar het is echt zo tof geworden. Door een ongelukje komen we nog twee banen tekort, moet dus ff een rol bijbestellen maar de rest zit er nu op.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het gaat nog prima
Zal morgen eens foto's maken, vind gordijnen in de kleur vd plint mooijullie hebben geen rolluiken hé? Laat je dan verduisterend spul erin naaien?
Hoe ver woon je van Doet..chem btw?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat ben je voortvarend te werk gegaan, TM! Heb je nu al besloten welke kleur meubels je gaat nemen?
70 kmquote:Op maandag 20 december 2010 17:06 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Huup! En wat zijn je lijstjes moo-hooi!!
[..]ik laat de gordijnen voorzien van een verduisterende voering.
Doetinchem is hier 70km vandaan... (are u in the neighbourhood??).
[..](ik ga wel 5x per dag kijken naar het kamertje, ik ben zooooooo blij met het behang!).
De meubeltjes zijn we nog steeds niet uit... Ik moet natuurlijk wel ergens over twijfelen nietwaar?
Nou!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:34 schreef twentemeisje het volgende:
Voorproefje...
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal blij.
Wat een leuk idee, de kindertekeningen op die manier aan de muur, die ga ik onthouden! Is wellicht een leuke oplossing voor hier aan de muurquote:
Hey precies zo'n stoeltje hebben wij ook gekregen!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:00 schreef Stiemie het volgende:
Ik wil in het nieuwe jaar de box weghalen en daar kan dan een tafeltje met stoeltjes komen te staan. Stoeltjes heb ik al via marktplaats
[ afbeelding ]
Wat voor tafeltje is daar nou leuk bij?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:34 schreef twentemeisje het volgende:
Voorproefje...
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal blij.
Lachen! Je bent niet stiekem mijn lief in disguise?quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou!
Ik heb dezelfde print uitgezocht voor de kamer van mijn dochter.
En onze huizen lijken ook al op elkaar, qua inrichting.
Zelfde sfeertje een beetje. En ik heb ook dikke dames aan de muur!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
quote:Op woensdag 22 december 2010 09:53 schreef oeke het volgende:
Oeh de Action, daar moet ik weer eens heen. Ligt alleen zo uit de route. En met al die sneeuw.
Oh jammer dat het uit de route ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind dat ze er zulke leuke dingen hebbenen vast niet allemaal kwalitatief hoogwaardig en weet ik het, maar dit (en bijvoorbeeld dat ene hart) is decoratie, het hangt en verder gebeurt er niets mee dus ik vind het wel best
![]()
We zijn ook bij een fotozaak wezen kijken voor lijstjes maar oef.![]()
Ik heb nu 2 dekens van Hema en een shitload slaapzakken in verschillende maten. Eigenlijk zou 1 deken extra geen kwaad kunnen, maar Amélie is anderhalf als de baby geboren wordt en met 2 grofweg kunnen ze naar een dekbedje. De zomer zit er nog tussen en dan slaapt ze toch zonder deken. Dus ik probeer het nog een beetje te rekken, die paar maandjes en dan koop ik voor haar gewoon een dekbedje.
Ik heb er nu al zin in, overtrekjesik vind dat het zoveel leuks kan doen voor een kamertje, een soort groot plaatje op het bedje! Misschien maak ik er wat zelf als k er zin in heb, lijkt me niet heel ingewikkeld, hoeslakentjes lukken me ten slotte ook
![]()
Ja ik vond het ook een aangename verrassing dat het er bij jou op zat!quote:Op woensdag 22 december 2010 08:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Lachen! Je bent niet stiekem mijn lief in disguise?I love die Dikke Dames van Ada Breedveld! En nu kan je gelijk zien hoe het behang er op een muur uitziet... of heb jij het er ook al aan zitten?
Whehe, gewoon zelf bedacht hoor! Dat kwam zo in me opquote:Op woensdag 22 december 2010 10:40 schreef huuphuup het volgende:
avocadogroen! dát is het!!![]()
thnx je hebt mijn jarenlange dilemma opgelost over hoe je die kleur nou moest benoemennét geen jade-groen, nét geen mint-groen zucht.
Wat is dit een gaaf bed.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen zo'n bed
Gewoon zoiets als ze ook in de winkel verkopen of totaal anders?
Vond dit ook wel tof, een 'gewoon' autobed xD!
[ afbeelding ]
volgens mij is het gewoon zo'n ikea meegroeibed dat ze opgepimpt hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat is dit een gaaf bed.
Echt wat voor onze zoon (als hij wat ouder is)
Weet je toevallig waar deze te koop is?
Gaaf! Ik word heel vrolijk van je aankopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:55 schreef twentemeisje het volgende:
Kon me daarna bij Dingel & Dein niet beheersen en heb ook een Koeka boxkleed (met die wafeltjesstof langs de zijkant) en een bijpassende opbergzak voor aan de box meegenomen. Eigenlijk wil ik nu nog veel meer Koeka-spulletjes![]()
.
Rebel at heart?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat net bij de huisarts zo'n heel trendy kinderkamerblad door te kijken en daar stond een groeimeter in van de eiffeltoren. echt heel mooi strak en gaaf. ben alleen weer vergeten waar het ook alweer vandaan kwam.. iets met rebel en dan nog wat. zo maar eens googlen en kijken of ik het terug kan vinden.
Deze muursticker van Rebel at Heart (pagina 8)?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat net bij de huisarts zo'n heel trendy kinderkamerblad door te kijken en daar stond een groeimeter in van de eiffeltoren. echt heel mooi strak en gaaf. ben alleen weer vergeten waar het ook alweer vandaan kwam.. iets met rebel en dan nog wat. zo maar eens googlen en kijken of ik het terug kan vinden.
Geniaal! Echt erg leuk.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Bed is inderdaad een gepimpte versie van Ikea groei bedje.
ja diequote:Op woensdag 22 december 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Deze muursticker van Rebel at Heart (pagina 8)?
Echt mooi dus deze kamertjes. Ik heb al precies zo'n zilveren spaarpot, ooit voor 2 euro bij de Action gekochtquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Room Size: 11x13
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Room size: 12' x 7'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SC had m in de eerste pagina gepost, maar dit is echt wat ik in gedachte heb voor mn 2 meisjes..quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef mikoxx het volgende:
Tico, da's een mooie kamer zeg!!! *helemaal mijn smaak*, even opslaan!
superleuk!!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
SC had m in de eerste pagina gepost, maar dit is echt wat ik in gedachte heb voor mn 2 meisjes..
Dat had ik met het kamertje dat eerder gepost werd, met al die bedden. Ineens wilde ik ook een weeshuis aan kinderen.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
superleuk!!
En als ik dat soort kamertjes zie dan wíl ik niet eens meer twee aparte kamers voor mn meisjes als ze wat groter zijn![]()
Nu weet ik het weer! Ik heb volgens mij destijds ook gereageerd op een foto die je hiervan had geplaatst in het 'binnen kijken bij'-topic (of niet?). Het kamer-idee voor je dochter klinkt goed, ben erg benieuwd, kom je dat hier ook nog laten zien?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een aangename verrassing dat het er bij jou op zat!
Bij ons zit het er nog niet op, ik moet eerst alle spulletjes bij elkaar scharrelen en dan meteen alles omgooien. Ze heeft een Hollandse kamer, nu gaat ie chinees-achtig worden
Denk dat de andere muren een blauwtint gaan worden.
Haha ik heb de Dikke dames van Susan de Waardt Ruiter
Maar dan zelf geschilderd. Een poster wilde ik niet en een echte is onbetaalbaar
Maar leuke spulletjes voor in je kamer en ook echt een mooi huis.
Ben benieuwd hoe het geheel gaat worden!
Ja en nu twijfel ik dus weerquote:Op woensdag 22 december 2010 11:43 schreef elvy het volgende:
Wát een leuk topic is dit toch, heerlijk om ideeën en inspiratie op te doen!
Twentemeisje, ik heb steeds niet gereageerd omdat ik eigenlijk maar een lurker ben, maar ik zou de meubeltjes juist gewoon in houtkleur bestellen hoor! Je behang is prachtig, en de gordijnen in roomwit lijkt me heel mooi, vooral omdat dat dan weer corespondeert met de plint. Maar je hebt toch ook een houten vloer, volgens mij kunnen houten meubeltjes dan juist prima, en dat maakt het ook wat bijzonderder in mijn ogen! Dan zou ik er misschien wel een mooi wit vloerkleed bij doen nog, of een schapenvachtje ofzo. Wordt hoe dan ook vast mooi trouwens hoor!
Kijk hier eens (via MP terecht gekomen) en dat voor 'slechts' 595 euri!quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bureau ziet er wel uit als een duur designexemplaar (van Hollandse makelij wellicht?). Zoiets vind ik nou nooit op Marktplaats.
I know the feeling! Ik werd ook zo happy van bijvoorbeeld dat boxkleed. Maar ik word echt het allervrolijkst van hele mooie spullen die ik voor een prikkie heb weten te bemachtigenquote:Op woensdag 22 december 2010 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gaaf! Ik word heel vrolijk van je aankopen.
Ik lag in het ziekenhuis op een kamer met een vrouw die zulke fijne spulletjes had: een mooie logeertas, een dikke badhanddoek, een fijne badjas. Ik besefte ineens dat ik dat ook wil, afstappen van alsmaar het goedkoopste kiezen omdat het prudent lijkt. Ik word gewoon heel gelukkig van een paar mooie spullen.
Een paar weken geleden hebben we de badhanddoeken vervangen voor een zwaardere kwaliteit handdoeken. Dat is zo heerlijk afdrogen 's ochtends. En ik heb voor mijn verjaardag een geweldige ochtendjas gekregen. Ik ben ook elke dag nog blij met Ivans dure vierseizoenenslaapzak, gewoon omdat 'ie zo heerlijk aanvoelt.
Alles wat ik hier plaats is Scandinavisch hequote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dat bureau ziet er wel uit als een duur designexemplaar (van Hollandse makelij wellicht?). Zoiets vind ik nou nooit op Marktplaats.
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hey precies zo'n stoeltje hebben wij ook gekregen!
zo'n mini-bureautje erbij scoren is wel een leuk idee ja, ik ga over een paar maanden maar eens een keertje kringloop hoppen ofzo.
Bij Neef Louis in Noord (dat kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
Dat peace teken is té leuk!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:31 schreef Sandous het volgende:
Zulke kamertjes moet ik natuurlijk delen he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat kan inderdaad!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer! Ik heb volgens mij destijds ook gereageerd op een foto die je hiervan had geplaatst in het 'binnen kijken bij'-topic (of niet?). Het kamer-idee voor je dochter klinkt goed, ben erg benieuwd, kom je dat hier ook nog laten zien?
Gaaf! Ik moet daar echt eens langs.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bij Neef Louis in Noord (dat kan geen toeval zijn) hebben ze zulke bureaus. Volgens mij voor tussen de 100 en 200 euro
Hee, die zaten eerst in West!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bij Neef Louis in Noord (dat kan geen toeval zijn) hebben ze zulke bureaus. Volgens mij voor tussen de 100 en 200 euro
Haha, ik wilde net tegen Stiemie zeggen dat het vast geen toeval was dat ze daarvoor vlak tegenover haar zaten!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef snoopy het volgende:
Hee, die zaten eerst in West!
linkje: http://www.neeflouis.nl/
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:13 schreef oeke het volgende:
[..]
Haha, ik wilde net tegen Stiemie zeggen dat het vast geen toeval was dat ze daarvoor vlak tegenover haar zaten!
Ja kloptquote:Op donderdag 23 december 2010 20:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee, die zaten eerst in West!
linkje: http://www.neeflouis.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |