lol, i know.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:21 schreef Zolcon het volgende:
hahahhaaha, wat ben jij een onzeker typ
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!quote:
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:24 schreef Zolcon het volgende:
Een onzeker typ als jij gaat zeker weten eindigen bij een loverboy.
Hoe zie je eruit? beschrijf je zelf is + de maten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laagquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef L.no het volgende:
Ja, je kan een relatie krijgen en seks.
Extraverte mensen die niet onzeker zijn, stralen wel meer uit en krijgen dan ook meer aandacht.
Zelfs onzekere introverte mensen kunnen een relatie krijgen hoor.
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niks met lelijke mannen, daar voel ik me totaal niet door aangetrokken en veel verder dan de friends-zone komen die niet, hoe graag ik het ook zou willen. ik val altijd op de onbereikbaren!
Ik ben onbereikbaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
zoek iemand zonder telefoonquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
Katten zijn indd goed gezelschap, maar een poes is ook niet mis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
andersom werkt het precies zo, dus neem maar een paar katten zou ik zeggen
maatschappelijk werk geeft hier cursussen voor, moet je alleen wel voor in aanmerking komen/inschrijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
maar hoe? Hoe kan ik wat aan die introvertie doen? Want het staat me echt in de weg, ook mijn gevoel voor eigenwaarde is veel te laag
jij denkt dat die er zo uit zien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef peanutbutterjelly het volgende:
[..]
no way, ik heb nog steeds hersenen en ik val niet op van die players met Nikes aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |