Klopt.. ik ben afgehaakt..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Je kan je nog steeds opgeven.. Ze hebben dus vast niet gevonden wat ze zochten..
Jammer Aardbeitje, want volgens mij paste jij uitstekend in mijn de doelgroep..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:17 schreef Aardbeien het volgende:
Nou, Aardbeien is niet geweest hoor! (laf hé?)
Ik vind mijn nieuwe baan nu toch even iets belangrijker!
Komen vast nog wel meer BB achtige shows..
Ben natuurlijk wel érg benieuwd hoe het de anderen is vergaan!
"Ik ben geband op Fok!" Dat is een mooi geheim voor Secret Story.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
LikeEmDead oid heeft een ban, zijn ervaringen lezen we voorlopig dus ook niet.
Zou je denken?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer Aardbeitje, want volgens mij paste jij uitstekend in mijn de doelgroep..
v/26 is in elk geval al veelbelovendquote:
Haha!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
v/26 is in elk geval al veelbelovend
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Aardbeien het volgende:
Weet je ook al iets meer over de inhoud van het programma?
Waarom heb je er eigenlijk een OK gevoel over? Waren er wel erg veel simpele zielen / golddiggers of zo? (en ben jij dat nietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Dream69 het volgende:
Nopz, ze laten niks los.. Dus het is afwachten. Laten we hopen dat ik wat te horen krijg, maar zoals ik al zei heb ik er wel een ok gevoel over
Bij Talpa en Endemol wordt toch alles gescript, dus als je interessant genoeg voor ze bent verzintquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:02 schreef camaron het volgende:
Dat gevraagd wordt naar geheimen zou in kunnen houden dat er geen 2 personen uit dezelfde gespreksronde door gaan?
Of er moet net als in Portugal geheimen verzonnen worden, bijv de 2 personen die doen alsof ze een verhouding hebben.
Echte geheimen lijkt mij sterker.
Komt. Ie.Dan. Hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |