Het is wel begrijpelijk dat die chick van je niet wil dat je dat huis in gaat.quote:
In BB6 hadden we toch ook Semih en E10 waar E10 een PVVer wasquote:Op donderdag 16 december 2010 01:36 schreef LikeEmDead het volgende:
Over afwisseld en cultuur gesproken. Misschien ooit een idee op politiek stemmers voor Links en Rechts, Allochtoon en Autochtoon in een huis te stoppen en kijken of ze overweg kunnen met z'n allen.
Mijn mannetje ook niet...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje is niet zo gelukkig met het idee.
zo te lezen gebeurt het nogal dat men wel een uitnodiging krijgt maar niet op komt dagen, ik zou de hoop nog niet opgeven, wellicht dat ze eerst willen zien wie zich zoal hebben aangemeld en als dat tegenvalt dat ze dan nog een groep uitnodigen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb me zondag aangemeld maar nog niks gehad..
Het kan best zijn dat de show pas later in het jaar begint hè.. en tot het moment dat je daadwerkelijk een contract ondertekent met endemol ben je vrij om te doen wat je wil.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn mannetje ook niet...
Ik had een uitnodiging voor zondag, maar ik ga ook niet
Op zich vind mijn man het niet erg als ik "een huis" in ga.... Maar niet nu
Mijn baan staat op het spel, en hij zegt, als je je baan kwijt raakt, dan moet je het vooral doen. Maar het probleem is.... ik krijg dat pas in febr/mrt te horen
Dus dan maar hopen op een nieuwe editie van BB
Er moet 1 fte weg per 1-07-2011quote:Op donderdag 16 december 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat de show pas later in het jaar begint hè.. en tot het moment dat je daadwerkelijk een contract ondertekent met endemol ben je vrij om te doen wat je wil.
Dit jaar hadden 'we' Thomas, (geheim: ik ben een hermaphrodiet), die was 17 toen hij het huis inging, leeftijg zegt niks..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:56 schreef LikeEmDead het volgende:
Maar bij Secret Story France zijn de gemiddelde deelnemers rond de 25 jaar...
Eens kijken wat zoal de geheimen daar zijn, dat zegt wellicht iets over het type geheim waar ze ook voor de Nederlandse show naar op zoek zijn:quote:Op zondag 19 december 2010 17:44 schreef Nostalgist het volgende:
In Portugal is begin oktober een Secret Story begonnen die 3 maanden duurt....
wiki pagina van Secret story in Portugal
Deze pagina bevat ook de geheimen van de bewoners..
Hier de homepage van de show in Portugal, er staan iig veel video's op...
http://www.tvi.iol.pt/secretstory/
Morgen dus, succes! Wil je een verslagje maken,om hier te plaatsen? Dat zou leuk zijn! Evt foto's, al weet ik niet of dat mag.quote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef LikeEmDead het volgende:
Overmorgen is het voor mij tijd voor de selectie! Ben best wel zenuwachtig
Ja zal ik doen! Van wat zou je foto's willen hebben als ik de kans krijg om ze te maken?:)quote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen dus, succes! Wil je een verslagje maken,om hier te plaatsen? Dat zou leuk zijn! Evt foto's, al weet ik niet of dat mag.
Gewoon een sfeer impressie! De zenuwachtige bekkies, of juist vol bravoure.quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Ja zal ik doen! Van wat zou je foto's willen hebben als ik de kans krijg om ze te maken?:)
Van de vrouwelijke aspirant-kandidaten met de juiste maten en een een goede cupmaat natuurlijk!!!quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Ja zal ik doen! Van wat zou je foto's willen hebben als ik de kans krijg om ze te maken?:)
En?? Hoe was het?!!!quote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef LikeEmDead het volgende:
Overmorgen is het voor mij tijd voor de selectie! Ben best wel zenuwachtig
Jij was toch ook geweest? Hoe is het jou vergaan ?quote:
Klopt.. ik ben afgehaakt..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Je kan je nog steeds opgeven.. Ze hebben dus vast niet gevonden wat ze zochten..
Jammer Aardbeitje, want volgens mij paste jij uitstekend in mijn de doelgroep..quote:Op donderdag 23 december 2010 00:17 schreef Aardbeien het volgende:
Nou, Aardbeien is niet geweest hoor! (laf hé?)
Ik vind mijn nieuwe baan nu toch even iets belangrijker!
Komen vast nog wel meer BB achtige shows..
Ben natuurlijk wel érg benieuwd hoe het de anderen is vergaan!
"Ik ben geband op Fok!" Dat is een mooi geheim voor Secret Story.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
LikeEmDead oid heeft een ban, zijn ervaringen lezen we voorlopig dus ook niet.
Zou je denken?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer Aardbeitje, want volgens mij paste jij uitstekend in mijn de doelgroep..
v/26 is in elk geval al veelbelovendquote:
Haha!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
v/26 is in elk geval al veelbelovend
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Aardbeien het volgende:
Weet je ook al iets meer over de inhoud van het programma?
Waarom heb je er eigenlijk een OK gevoel over? Waren er wel erg veel simpele zielen / golddiggers of zo? (en ben jij dat nietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Dream69 het volgende:
Nopz, ze laten niks los.. Dus het is afwachten. Laten we hopen dat ik wat te horen krijg, maar zoals ik al zei heb ik er wel een ok gevoel over
Bij Talpa en Endemol wordt toch alles gescript, dus als je interessant genoeg voor ze bent verzintquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:02 schreef camaron het volgende:
Dat gevraagd wordt naar geheimen zou in kunnen houden dat er geen 2 personen uit dezelfde gespreksronde door gaan?
Of er moet net als in Portugal geheimen verzonnen worden, bijv de 2 personen die doen alsof ze een verhouding hebben.
Echte geheimen lijkt mij sterker.
Komt. Ie.Dan. Hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |