Zou je denken?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer Aardbeitje, want volgens mij paste jij uitstekend in mijn de doelgroep..
v/26 is in elk geval al veelbelovendquote:
Haha!quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
v/26 is in elk geval al veelbelovend
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:37 schreef Aardbeien het volgende:
Weet je ook al iets meer over de inhoud van het programma?
Waarom heb je er eigenlijk een OK gevoel over? Waren er wel erg veel simpele zielen / golddiggers of zo? (en ben jij dat nietquote:Op donderdag 23 december 2010 18:01 schreef Dream69 het volgende:
Nopz, ze laten niks los.. Dus het is afwachten. Laten we hopen dat ik wat te horen krijg, maar zoals ik al zei heb ik er wel een ok gevoel over
Bij Talpa en Endemol wordt toch alles gescript, dus als je interessant genoeg voor ze bent verzintquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:02 schreef camaron het volgende:
Dat gevraagd wordt naar geheimen zou in kunnen houden dat er geen 2 personen uit dezelfde gespreksronde door gaan?
Of er moet net als in Portugal geheimen verzonnen worden, bijv de 2 personen die doen alsof ze een verhouding hebben.
Echte geheimen lijkt mij sterker.
Komt. Ie.Dan. Hè.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:39 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar is Peter N. ook door de audities gerold.
Omdat er "blijkbaar" stond. Maar hij mag door naar de tweede ronde? En is dat dan de laatste ronde? Verder al meer details bekend over de aard van de show, en de startdatum? Of weet je dat verder ook niet?quote:
Euhm hij is donderdag geweest, en is door naar de volgende ronde. Wat ik er van begreep is dat hij binnen 2 weken bericht zou krijgen. Ze waren bij de auditie niet scheutig met info, en ik geloof dat er zelfs al getekend is om lekjes te voorkomen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat er "blijkbaar" stond. Maar hij mag door naar de tweede ronde? En is dat dan de laatste ronde? Verder al meer details bekend over de aard van de show, en de startdatum? Of weet je dat verder ook niet?
Ja da's altijd bij screenings. Dan wordt er zo'n samenzweerderig sfeertje gecreëerd dat je "deel uitmaakt van het geheim". Schijt aan hebben. Lekken. Hier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm hij is donderdag geweest, en is door naar de volgende ronde. Wat ik er van begreep is dat hij binnen 2 weken bericht zou krijgen. Ze waren bij de auditie niet scheutig met info, en ik geloof dat er zelfs al getekend is om lekjes te voorkomen.
Wat jammer. Dit was je kans om te laten zien hoe het wel zou moeten... Ik had dat wel eens mee willen maken. Het feit dat je 'niet mag', vind ik een beetje zwak excuusje. Jij staat je mannetje toch?quote:
Mijn relatie is me toch net iets meer waard dan een glansrol van drie maanden en de daarbij behorende eeuwige roem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:17 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wat jammer. Dit was je kans om te laten zien hoe het wel zou moeten... Ik had dat wel eens mee willen maken. Het feit dat je 'niet mag', vind ik een beetje zwak excuusje. Jij staat je mannetje toch?
Ha ha ha ha..... Natuurlijk! ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn relatie is me toch net iets meer waard dan een glansrol van drie maanden en de daarbij behorende eeuwige roem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |