Koop dan maar een nieuwe.quote:
misschien had je dat moeten bedenken voordat je hem een half jaar op de plank liet liggen voordat je er eens wat aan ging doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef berteke het volgende:
kheb geen zin om ng eens 500 euro te betalen
goed argument jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef berteke het volgende:
khad em dan niet meer nodig tot nu!!!
ja, goh, geen ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef berteke het volgende:
hoe kan dat nu kapot zijn??????
Als je alles zou reinigen???
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef berteke het volgende:
dat kan toch niet kapot zijn van een beetje water???
Water is de hel voor electronica, kortsluiting, corrosie, vrij onherstelbaar vaak.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef berteke het volgende:
hoe kan dat nu kapot zijn??????
Als je alles zou reinigen???
Wie zegt dat het een troll is?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef ukga het volgende:
Netsplitter, mij geef je om de 4 werkdagen een ban en krijg ik dagelijks vele notes om de oren, en dit stuk verdriet laat je zomaar trollen en zielig doen
doe er eens wat aan man
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een troll is?
Ik niet namelijk.
Daarbij mag het "grappig"doenvolk weer terug naar daar waar ze vandaan kwamen.
Ligt aan de gsm.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef berteke het volgende:
kzal wel mijn plan trekken want hulp krijg ik hier ook nier t veel. en trouwens een gsm kan toch ook makkelijk te vermaken zijn dus........
Ook GSM's gaan mekkeren als je ze een half jaar laat liggen corroderen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef berteke het volgende:
kzal wel mijn plan trekken want hulp krijg ik hier ook nier t veel. en trouwens een gsm kan toch ook makkelijk te vermaken zijn dus........
je kan proberen er een rolletje in te doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef berteke het volgende:
jah zal dus NIETS meer aan te doen zijn???
jawel er is nog een kans, weet neit of je die al geprobeert hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef berteke het volgende:
als je meteen actie had ondernomen, had het misschien wel goedgekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef berteke het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan proberen er een rolletje in te doen
Die voor de twee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoutzuur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:11 schreef ukga het volgende:
dompel hem onder in een bad met water met een scheutje azijn. dit zla de kalk weghalen. meestal doet ie het dan weer
Je moet gewoon de batterij er weer indoen, de hitte die zon batterij verspreidt droogt je toestel van binnen. Ik gebruik mnn Canon vaak voor onderwaterfotografie,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |