Als je zegt dat het niet hip is, terwijl het duidelijk als hip wordt verkocht neem ik aan dat je daar wel argumenten voor hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet ik veel. Werk ik bij Apple ofzo?.
Superieure marketing voor een super product! Innovativiteit geld niet alleen op product niveau maar ook op process en transactie niveau. En innovatie in het algemeen leid tot concurrerend voordeel, net als kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef ikke043 het volgende:
Als hip geen argument is, waarom staat er dan zo een strakke mac afdeling in een veelvoud aan winkels?? Dan kan het toch net als bij windows bij de rest worden gezet
Omdat er een aparte apple afdeling is is het de definitie van 'hip'?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Als je zegt dat het niet hip is, terwijl het duidelijk als hip wordt verkocht neem ik aan dat je daar wel argumenten voor hebt.
Ik zeg niet dat het niet hip is, ik zeg dat een eventuele hipheid (quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:01 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Als je zegt dat het niet hip is, terwijl het duidelijk als hip wordt verkocht neem ik aan dat je daar wel argumenten voor hebt.
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou pas het eens op jezelf toe zou ik zeggen.
Want ik zit nog even terug te lezen hier. Ik zeg "Apple heeft de laatste 10 jaar geen echt slechte producten gemaakt" Daarop kom jij dat de laatste nano een stap terug is tov het vorige model en als ik het daar niet mee eens ben ben ik opeens kinderachtig en aan het trollen
Waar haal je toch vandaan dat ik de nieuwe Nano nooit gebruikt heb? En dat was niet mijn engie argument ik zei dat IK, nogmaals IK het touchscreen een toevoeging vond voor het browsen door de content tov het clickwheel. En dat het DUS een subjectief gegeven is dat de touchscreen toevoeging een stap achteruit is. Dat is niet zo, dat VIND jij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
JaWant je hebt de Nano nog nooit gebruikt, en je enige argument was dat "sommige mensen misschien wel de voorkeur geven aan de nieuwe Nano".
Zolang je alleen maar wat wil surfen, chatten en kantoorapplicaties wil gebruiken is Ubuntu prima.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Copycat het volgende:
Linux!
Zelfs mijn iPad maakt er iets anders van.
Ik wil gebruiken. Niet bouwen. En ja, mijn oog wil ook wat, zolang mijn portemonnee het kan betalen.
Blijf er maar lekker omheen lullen, vent.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang je alleen maar wat wil surfen, chatten en kantoorapplicaties wil gebruiken is Ubuntu prima.
Hou toch op. Eén keer geinstalleerd maar dat is echt ontworpen door een blinde nerd met een voorliefde voor poepbruin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang je alleen maar wat wil surfen, chatten en kantoorapplicaties wil gebruiken is Ubuntu prima.
Ik wil een computer die werkt. Waarvan het OS comfortabel aanvoelt.Waar ik niet de systeembeheerder hoef uit te hangen en me niet druk hoef te maken over BIOS instellingen. Dat mag ik op mijn werk al genoeg, thuis wil ik dat het gewoon werkt. En voor 99% levert Apple/OSX dat voor mij. Daar mag dus (wederom, vóór mij) best een prijskaartje aan zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt een overpiced ding waarmee je hip kan doen?
"..in de iPod Touch". Je kunt je wel lekker in bochten gaan wringen, maar mijn mening over jou verandert toch niet. Flikker gewoon op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar haal je toch vandaan dat ik de nieuwe Nano nooit gebruikt heb? En dat was niet mijn engie argument ik zei dat IK, nogmaals IK het touchscreen een toevoeging vond voor het browsen door de content tov het clickwheel.
Jacobs, D. (2007). Adding values; the cultural side of innovation. Veenman Publishers, ArtEZ Pressquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Superieure marketing voor een super product! Innovativiteit geld niet alleen op product niveau maar ook op process en transactie niveau. En innovatie in het algemeen leid tot concurrerend voordeel, net als kwaliteit.
Maar je kan het tweaken, J.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hou toch op. Eén keer geinstalleerd maar dat is echt ontworpen door een blinde nerd met een voorliefde voor poepbruin.
Ja, dat dus. Er zijn wel 100 (nouja, zoietsquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil een computer die werkt. Waarvan het OS comfortabel aanvoelt.Waar ik niet de systeembeheerder hoef uit te hangen en me niet druk hoef te maken over BIOS instellingen. Dat mag ik op mijn werk al genoeg, thuis wil ik dat het gewoon werkt. En voor 99% levert Apple/OSX dat voor mij. Daar mag dus (wederom, vóór mij) best een prijskaartje aan zitten.
Nou dat kun je allemaal aan je eigen wens aanpassen. Hartstikke simpelquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hou toch op. Eén keer geinstalleerd maar dat is echt ontworpen door een blinde nerd met een voorliefde voor poepbruin.
Ik wil niet tweaken. Ubuntu. Ik ben Remlof niet. Gek. En chatten? Please.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Juicyhil het volgende:
Wat moet je überhaupt aan Ubuntu tweaken? Niks! Het werkt out-of-the-box.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet tweaken. Ubuntu. Ik ben Remlof niet. Gek. En chatten? Please.
Ik heb haast nog nooit problemen gehad daarmee. 1 keertje ja, maar dan zoek ik het op internet op met een andere pc en hoppa, binnen 10 minuten opgelost.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Het allerlulligste aan ubuntu was nog dat hij bij default niet de driver voor mijn draadloze kaartje pakte in m'n netbook want er was een GNU driver en een binary. En omdat ubuntu die keuze voor me wilde maken werd er helemaal geen driver geinstalleerd.
Vervolgens wilde de bekabelde netwerkkaart ook geen IP accepteren totdat ik gereboot had en kon ik eindelijk een draadloze driver via een of andere obscure download bemachtigen.
Maar daarna werkte het best prettig.... de gemiddelde thuisgebruiker had waarschijnlijk na de installatie al afgehaakt.
Nou... mits ubuntu al je hardware herkent en dan niet opeens de keuze tussen een open source of proprietary driver heeft dus...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat moet je überhaupt aan Ubuntu tweaken? Niks! Het werkt out-of-the-box.
Tja dat krijg je als een OS bent dat op 99.9% van de pc's moet kunnen draaien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou... mits ubuntu al je hardware herkent en dan niet opeens de keuze tussen een open source of proprietary driver heeft dus...
Weet ik veel. Jij bent de nerd, ik niet. Overduidelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:08 schreef Juicyhil het volgende:
Wat moet je überhaupt aan Ubuntu tweaken? Niks! Het werkt out-of-the-box.
Eh waarom? Als je de keuze hebt tussen 2 drivers installeer er dan in ieder geval 1 en geef een melding. Laat de gebruiker niet achter met een niet werkend stuk hardware. Das wel de minst gebruiksvriendelijke oplossing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als een OS bent dat op 99.9% van de pc's moet kunnen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |