Naar jouw maatstaven wellicht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Juicyhil het volgende:
En vergeet niet, stel zo'n abo kost 30 euro per maand. als je die 2 jaar hebt dan kost dat ook 720 euro daar bovenop. 920 euro voor een telefoon is best veel
Voor 400 euro koop je een prima PC met dezelfde kwaliteit als die van de iMac's. Dat is niet naief, dat is gewoon een voordelige koop doen, aangezien je toch niks geeft op specs, waarom dan veel uitgeven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zien mensen toch helemaal niet joh. Doe nou niet zo naief. Wat dat betreft heeft Apple de markt heel wat beter door dan het merendeel wat hier post...
Ik heb wel een iPhone hoor. Maar dan mag ik het toch nog wel veel geld vinden? Net zoals een miljonair dat ook kan vindenquote:
Dit argument klopt niet. Een iMac heeft ANDERE specs die de prijs rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor 400 euro koop je een prima PC met dezelfde kwaliteit als die van de iMac's. Dat is niet naief, dat is gewoon een voordelige koop doen, aangezien je toch niks geeft op specs, waarom dan veel uitgeven?
Dus dat is zeer zeker wel hip doen als je 1200 euro uitgeeft.
Ik wil helemaal geen 'prima PC'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor 400 euro koop je een prima PC met dezelfde kwaliteit als die van de iMac's.
Je wilt een overpiced ding waarmee je hip kan doen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen 'prima PC'.
Nu het eindelijk tot je is doorgedrongen, kun je ook gewoon achterwege laten op mij te reageren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, jammer dat je dat beeld hebt. Maar als je er niet tegen kan kan je er gewoon overheen lezen en het is totaal niet nodig om persoonlijk te worden.
Jahoor, gaan we weer met dat hip gezever.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt een overpiced ding waarmee je hip kan doen?
Laat maar zien waar je voor 400 euro een computer krijgt die kwalitatief in elk opzicht gelijk is aan een 27" iMac.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tering, zie nou eens in dat het niet om het hip doen gaat. Het gaat ook om de interface en de algehele product feeling, kwaliteit voelt goed en dat geeft wat extra waar wij wel wat pegels voor voer hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eh... jij begon mijn argumenten aan te vallen en wanneer ik het niet met je eens ben met persoonlijk worden. Dus lijkt me niet dat het probleem bij mij ligt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nu het eindelijk tot je is doorgedrongen, kun je ook gewoon achterwege laten op mij te reageren.
Noem eens 1 goede reden waarom iemand die niks om specs geeft een iMac zou moeten kopen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Jahoor, gaan we weer met dat hip gezever.. Nok nou eens joh.
OSX.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Noem eens 1 goede reden waarom iemand die niks om specs geeft een iMac zou moeten kopen?
Dat lijkt het nooit. Ik zeg het je alleen maar, haal eruit wat je wilt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... jij begon mijn argumenten aan te vallen en wanneer ik het niet met je eens ben met persoonlijk worden. Dus lijkt me niet dat het probleem bij mij ligt.
Van de teletubbies krijg ik nog minder hoofdpijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tering, zie nou eens in dat het niet om het hip doen gaat. Het gaat ook om de interface en de algehele product feeling, kwaliteit voelt goed en dat geeft wat extra waar wij wel wat pegels voor voer hebben.
Je kan een Linux distro aanpassen zoals je zelf wiltquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
OSX.
En als je nu met hackint0sh aankomt krijg je klappen.
Ik WIL godverredomme geen Linux op een 'goed' systeem vent. Sjezus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan een Linux distro aanpassen zoals je zelf wiltEn je hebt een goed systeem.
Ja, want mensen die niets om specificaties geven, zijn doorgaans precies diegenen die in Linux gaan zitten kutten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan een Linux distro aanpassen zoals je zelf wiltEn je hebt een goed systeem.
Weet ik veel. Werk ik bij Apple ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef ikke043 het volgende:
Als hip geen argument is, waarom staat er dan zo een strakke mac afdeling in een veelvoud aan winkels?? Dan kan het toch net als bij windows bij de rest worden gezet
Nou pas het eens op jezelf toe zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat lijkt het nooit. Ik zeg het je alleen maar, haal eruit wat je wilt.
Nee. Het is een ander systeem.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef ikke043 het volgende:
Als hip geen argument is, waarom staat er dan zo een strakke mac afdeling in een veelvoud aan winkels?? Dan kan het toch net als bij windows bij de rest worden gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |