Ik kijk al uit naar de ipad 4. het schijnt dat die vierkanter zal zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef speknek het volgende:
Begin volgend jaar komt wel de iPad 2 uit heh.
Aan de andere kant, een paar maanden later de iPad 3, en dan de 3GS, dus of je daar op moet wachten..
Apple fanboys...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
iPad
Twijfelen tussen 2 dingen als er een van Apple is
Jammer dat sommige mensen gevoelig zijn voor hypes en alleen maar producten van Apple willen hebben voor je image.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
iPad
Nee hoor, wij werkten thuis al met Apple toen het nog niet cool was, mac OS 8 en zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen gevoelig zijn voor hypes en alleen maar producten van Apple willen hebben voor je image.
Waarom zou je in godsnaam steevast een merk goed vinden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Nee hoor, wij werkten thuis al met Apple toen het nog niet cool was, mac OS 8 en zo
Altijd van Apple gehouden en van mijn moeder geleerd Windows te bashen
Ik heb het nog nooit als een gemis gevoeld dat er geen USB-poort opzit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef Biffkoffie het volgende:
Maatje van me heeft Ipad gekocht en baalt daarvan. Kan nu geen HD contecnt van zn camera halen (en daar heeft ie m grotendeels voor gekocht ondanks dat ik zei dat het niet kon.) Ook moet je alles extra kopen / aansluiten want je hebt overal een usb ding voor nodig. Neem gewoon een normaal ding, kan je alles mee en geen gepruts.
Nou de laatste 10 jaar ken ik niet veel producten van apple die echt niet goed waren. Maar het kan wel degelijk niet je smaak zijn door bepaalde policies van apple.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ze hebben genoeg dingen uitgebracht die niet goed waren.
Als je veel met andere hardware gaat werken is het best wel een gemis. Een hdmi aansluiting ook trouwens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit als een gemis gevoeld dat er geen USB-poort opzit.
Ik kan er alles mee wat ik wil zonder gepruts.
Daar heb je ook wifi en de connector voor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Betere systemen?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam steevast een merk goed vinden?
Ze hebben genoeg dingen uitgebracht die niet goed waren.
Maar goed, als je nooit iets anders hebt geprobeerd kun je ook niet weten dat er betere systemen te vinden zijn. Ik heb medelijden met je.
extra kabeltje van 29 euro en je bent klaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef Biffkoffie het volgende:
Maatje van me heeft Ipad gekocht en baalt daarvan. Kan nu geen HD contecnt van zn camera halen (en daar heeft ie m grotendeels voor gekocht ondanks dat ik zei dat het niet kon.) Ook moet je alles extra kopen / aansluiten want je hebt overal een usb ding voor nodig. Neem gewoon een normaal ding, kan je alles mee en geen gepruts.
Nou in het verleden was de g3 cube wel een misser, en OS9 was ook niet wild. En de newton was ook niet echt een succes.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Betere systemen?!
Windows heeft nooit goed gewerkt
Vroeger the blue screen of death, nu de "Dit programma reageert niet"-meldingen
En wat heeft Apple uitgebracht dat niet goed is?
*kuch* iPhone 4 of welke andere telefoon dan ook die wel belt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
iPad
Dat is omdat Apple zijn producten zo mooi en leuk om mee te spelen maakt dat je je hele instelling verandert. Je mist de dingen die de iPad niet heeft niet omdat de dingen die er wel op zitten zo verdomd lekker werken. Maar als diezelfde dingen die je nu mist opeens in de tweede iPad zitten, kun je je opeens niet meer voorstellen dat je ooit zonder hebt gekund.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nog altijd geen fullHD kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
extra kabeltje van 29 euro en je bent klaar.
Gelukkig tweak ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef ikke043 het volgende:
Als je veel met andere hardware gaat werken is het best wel een gemis. Een hdmi aansluiting ook trouwens.
De laatste generatie iPod Nano is echt een behoorlijke stap terug ten opzichte van de vorige generatie, en verschrikkelijk overpriced.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou de laatste 10 jaar ken ik niet veel producten van apple die echt niet goed waren. Maar het kan wel degelijk niet je smaak zijn door bepaalde policies van apple.
Wat wil je met HDMI op een tabletquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Als je veel met andere hardware gaat werken is het best wel een gemis. Een hdmi aansluiting ook trouwens.
Maar het is geen 'slecht' product. Sommige mensen vinden touchscreen prettiger dan de toevoeging van een cam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De laatste generatie iPod Nano is echt een behoorlijke stap terug ten opzichte van de vorige generatie, en verschrikkelijk overpriced.
Aansluiten op een tv, als je iets wilt laten zien aan meer dan 1 persoon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat wil je met HDMI op een tablet
Wat zou ik moeten missen? Flash? Nope. Een camera? Lijkt me rete-onhandig juist op dit formaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is omdat Apple zijn producten zo mooi en leuk om mee te spelen maakt dat je je hele instelling verandert. Je mist de dingen die de iPad niet heeft niet omdat de dingen die er wel op zitten zo verdomd lekker werken. Maar als diezelfde dingen die je nu mist opeens in de tweede iPad zitten, kun je je opeens niet meer voorstellen dat je ooit zonder hebt gekund.
De kracht van Apple, mensen laten vergeten dat ze stiekem toch meer willen dan het product biedt
Nogmaals, wat wil je met full HD kwaliteit op een niet full HD device?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd geen fullHD kwaliteit.
Kwam Microsoft met iets beters dan? En OS 9 vind ik beter dan Windows XP. Is het ook. Helemaal niets mis mee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou in het verleden was de g3 cube wel een misser, en OS9 was ook niet wild. En de newton was ook niet echt een succes.
Uuh, de problemen met de Time Capsule? Wat dacht je van de iMac's waarvan het beeldscherm rare kleuren liet zien? Ik ken geen ander bedrijf dat zoveel problemen heeft gehad met apparatuur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou de laatste 10 jaar ken ik niet veel producten van apple die echt niet goed waren. Maar het kan wel degelijk niet je smaak zijn door bepaalde policies van apple.
Aansluiten op een groter scherm, bijvoorbeeld een fullhd tv.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, wat wil je met full HD kwaliteit op een niet full HD device?
Airplay. Maar goed, daar heb je dan weer een extra apparaat voor nodig, maar als je iets aan en ander wil laten zien met een tablet lijkt de tv sowieso niet mijn eerste keus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:03 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Aansluiten op een tv, als je iets wilt laten zien aan meer dan 1 persoon.
Nou OS9 is zeker niet beter dan XP hoor. In die tijd was XP echt wel de betere optie. Goed, kort daarna was OSX beschikbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:04 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Kwam Microsoft met iets beters dan? En OS 9 vind ik beter dan Windows XP. Is het ook. Helemaal niets mis mee.
Jij hebt er duidelijk geen. iPhone 4 doet het goed hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:01 schreef Faceoff het volgende:
[..]
*kuch* iPhone 4 of welke andere telefoon dan ook die wel belt?
En hoe weet jij dat? Je hebt er toch nog nooit mee gewerkt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:00 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Betere systemen?!
Windows heeft nooit goed gewerkt
Je wilt zeggen dat OSX nooit met kernel panics komtquote:Vroeger the blue screen of death, nu de "Dit programma reageert niet"-meldingen
Zie vorige post.quote:En wat heeft Apple uitgebracht dat niet goed is?
oh dus het zijn fabeltjes dat je bereik wegvalt als je hem 'verkeerd' vasthoud?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen. iPhone 4 doet het goed hoor
Galaxy tab is dan ook letterlijk een uit de kluiten gewassen smarthphonequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Airplay. Maar goed, daar heb je dan weer een extra apparaat voor nodig, maar als je iets aan en ander wil laten zien met een tablet lijkt de tv sowieso niet mijn eerste keus.
Wellicht de reden dat de ipad vergeleken bij de galaxy tab relatief goedkoop is.
In die 6 jaar dat ik nu exclusief OSX gebruik nog geen 1 gezien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef Juicyhil het volgende:
Je wilt zeggen dat OSX nooit met kernel panics komt
Zo vaak XP gebruikt maar ik vond OS 9 echt beter en fijner om mee te werken. Het enige wat er niet fijn aan was was dat er bijna geen games voor waren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou OS9 is zeker niet beter dan XP hoor. In die tijd was XP echt wel de betere optie. Goed, kort daarna was OSX beschikbaar natuurlijk
Die was ik nog vergeten jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef Faceoff het volgende:
[..]
oh dus het zijn fabeltjes dat je bereik wegvalt als je hem 'verkeerd' vasthoud?
Enorm uit het verband gerukt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:06 schreef Faceoff het volgende:
oh dus het zijn fabeltjes dat je bereik wegvalt als je hem 'verkeerd' vasthoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |