OMGGGGGGGGquote:
Ik heb echt bonjes gehad daar hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doet mn zusje ook, die was snel klaar met dat consternatiebureau, zoals ze ze al snel noemde
Mn zusje heeft bij de eerste gewoon na een paar maanden toedeloe gezegd, en die andere twee zijn dr niet eens geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb echt bonjes gehad daar hoor![]()
Ik vind adviezen prima maar ze moeten me niet gaan behandelen als een klein onwillig kind.
Samara was net een weekend thuis uit het ziekenhuis waar ze met een zwaar virus aan de hartbewaking had gelegen en toen wilde ze er al die spuiten met 7 (!!) ziektes in gaan spuiten. Nou ik dacht het even niet he
Okee, maar gezien je felle reactie net had ik het idee dat dat misschien niet helemaal zou lukkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:51 schreef Oognip het volgende:
Ik wil er nog een ding over zeggen. Ja ik heb wel eens gehoord van non-verbale communicatie en ik kan heel goed uitdragen dat ik die mensen wel snap en er begrip voor heb. Ook non-verbaal. Ik ben wel professioneel, ik zal het nooit zeggen, niet verbaal als ook niet non-verbaal.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
* Ding dong *
Wil iemand Oognip uit de ballenbak komen halen?
* Ding dong *
Jeetje zeg... give her a break. Het is wel duidelijk nu toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar gezien je felle reactie net had ik het idee dat dat misschien niet helemaal zou lukken
tuurlijk, en dan worden ze elfjes bij de IKEA en mogen ze meubels maken in de fabriekquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel sneu als niemand je op komt halen, zou dat wel eens gebeuren?
Sorry, maar dat soort dingen kan ik gewoon niet hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeetje zeg... give her a break. Het is wel duidelijk nu toch?
Echt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Het was dit weekend de weddenschap bij Timur en Ramon op de radio en ja , het komt wel es voor
Consternatiebureauquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb echt bonjes gehad daar hoor![]()
Ik vind adviezen prima maar ze moeten me niet gaan behandelen als een klein onwillig kind.
Samara was net een weekend thuis uit het ziekenhuis waar ze met een zwaar virus aan de hartbewaking had gelegen en toen wilde ze er al die spuiten met 7 (!!) ziektes in gaan spuiten. Nou ik dacht het even niet he
Of totaal niet kunnen formuleren , dat is me ook echt een raadselquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben
Net als mensen in het onderwijs die erge spelfouten maken, daar kan ik ook niet zo goed tegen
Bedoel je een zeker persoon hiermee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of totaal niet kunnen formuleren , dat is me ook echt een raadsel
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of totaal niet kunnen formuleren , dat is me ook echt een raadsel
Maar bij dat laatste komt jouw 'laat die mensen in hun waarde' net zo hard om de hoek kijken lijkt mequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort dingen kan ik gewoon niet hebben
Net als mensen in het onderwijs die erge spelfouten maken, daar kan ik ook niet zo goed tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |