Ik heb nu 7 maanden een relatie.
Vanaf het begin rommelde het al een beetje. We hebben vaak gesprekken. Als die gesprekken klaar zijn gaat het ook alweer maar na een week gaat het weer helemaal verkeerd.
Ze geeft me vaak tikken. We zitten ook heel vaak bij elkaar.
Mijn vrienden zie ik nu ook al veel minder.
Het contact tussen mij en mijn ouders wordt ook steeds minder doordat ze tussen mij en mijn ouders probeert in te staan.
Wat moet ik hieraan doen. Gesprekken hebben toch geen zin meer denk ik. Graag serieuze reacties het is een serieus probleem.
Dit is geen liefde, dit is slecht voor je!!!
Maar nee, maak het uit.
Slaan is echt the limit..ook als een vrouw het doet.
En ondanks dat dat een eng id is heb ik toch voor mezelf gekozen en hij leeft nog steeds hoor
quote:Zeer misselijk manier om macht over je te houden. Gooi je leven niet weg voor een ander.
Op maandag 03 juni 2002 12:31 schreef Tha_Dominator het volgende:
Ze heeft ook tegen mij gezegt van.
Als je het uitmaakt heb ik helemaal niets meer en maak ik er een einde aan. (aan haar leven dan)
quote:Fijn zeg, zo'n relatie die gebaseerd op een zelfmoord-actie. Dat is toch geen liefde meer
Op maandag 03 juni 2002 12:31 schreef Tha_Dominator het volgende:
Ze heeft ook tegen mij gezegt van.
Als je het uitmaakt heb ik helemaal niets meer en maak ik er een einde aan. (aan haar leven dan)
Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties.
En verder (je kent het denk ik wel); vrouwen komen en gaan, maar echte vrienden die verlies je voor altijd als je ze kwijtraakt.
Ga zelf maar na wat belangrijker is
quote:succes
Op maandag 03 juni 2002 12:36 schreef Tha_Dominator het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk.
Ik maak er vanmiddag gewoon een eind aan.
Ben ik weer lekker vrijgezel(lig)
Die tikken onder de gordel als je woorden hebt ed.
zijn niet nodig.
Liever vrijgezel en rukken terwijl je vrienden hebt en geen probs met je ouders dan sexen met een vriendin waar je niet echt gelukkig mee bent en voorderest nix hebt.
Wat je ook doet w8 niet te lang.
Suc6
quote:Hoe/waar ga je het brengen, ze lijkt me nogal labiel.
quote:Goed idee
quote:waar veel mensen zijn?
Op maandag 03 juni 2002 12:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hoe/waar ga je het brengen, ze lijkt me nogal labiel.
serieus bedoeld hoor
quote:Hey weetje, je kunt ook een heel leuk leven hebben zonder vriendin hoor. Na een relatie van 7 maanden hoef je echt niet meteen weer "op zoek" te gaan. Heb gewoon lol met je vrienden en je komt vanzelf wel een leuke meid tegen.
Op maandag 03 juni 2002 12:40 schreef Tha_Dominator het volgende:
Maar ik ben dus gewoon weer op zoek.
quote:Ligt eraan of je erbij wilt zijn als ze een scene maakt. Loopt wel wat makkelijker weg, in een winkelcentrum.
Op maandag 03 juni 2002 12:40 schreef DarkElf het volgende:[..]
waar veel mensen zijn?
serieus bedoeld hoor
quote:Dit doe ik ook zeker.
Hey weetje, je kunt ook een heel leuk leven hebben zonder vriendin hoor. Na een relatie van 7 maanden hoef je echt niet meteen weer "op zoek" te gaan. Heb gewoon lol met je vrienden en je komt vanzelf wel een leuke meid tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |