Nog maar 14 weken J. Dan ben ik ook een tijdje er tussen uitquote:
Hoe zwangert ben je dan wel niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Tally het volgende:
13 februari ga ik naar de Efteling
Heb er nu al zin an!
7 maanden en een beetjequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe zwangert ben je dan wel niet?
Wordt je lekker geduwd T.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
7 maanden en een beetje
Ik heb een rolstoel gereserveerdWant nu zou ik het al niet kunnen lopen
Dat vind ik toch zo lekker hequote:
Ssssssst ik wilde hem niet wakker maken.quote:
Je ziet gewoon nauwelijks spelfouten in deze reeks. En dan ineens zo'n foute d/t vervoeging, dat valt op.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Wat loopt die NJ nou weer te pijpzeiken?!
Is there geen app voor that dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon nauwelijks spelfouten in deze reeks. En dan ineens zo'n foute d/t vervoeging, dat valt op.
Als je dadelijk een iPad hebt, heb je een excuus.
Peipzijken ziet er niet uit, vind ik dan persoonlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Wat loopt die NJ nou weer te pijpzeiken?!
Een woordenboek. Net als op de iPown. Alleen die weet nooit wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is there geen app voor that dan?
That's like, supergay.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:28 schreef NJ het volgende:
Dat moest deze PI zijn, maar ik kan geen berichten editten vanaf m'n iPhone.
De grootste kasthomo op FOK!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En wie kan dat nou beter beoordelen dan ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |