Heb je onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Ladidadida het volgende:
Vroeger kon je die Macfrietsaus ook in de supermarkten kopen, in van die emmertjes. Is dat er niet meer?
Dit. Die saus staat gewoon naast de joppiesaus, currie en al die andere paupersauzen in de supermarkt.quote:
Beverkots is veel te goed voor McDonaldsquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:50 schreef Sander het volgende:
Koop een emmertje beverkots van Staatsbosbeheer.
Gvd bij ons hebbe we geen joppiesaus in de supermarkt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit. Die saus staat gewoon naast de joppiesaus, currie en al die andere paupersauzen in de supermarkt.
Neequote:
Hier staat de joppiesaus zielig in z'n eentje in de koeling, de rest niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit. Die saus staat gewoon naast de joppiesaus, currie en al die andere paupersauzen in de supermarkt.
Bestaat nog gewoon manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoihoi zeg maar wat je wil want dat is vrijheid van meningsuiting
Ik zou zeggen bezoek eens de Lidl... ze hebben er een hele Amerikaanse afdeling. (hier tenminste) en desondanks dat het goedkope shit is, is het wel van goeie kwaliteit...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef Downstar het volgende:
Klopt, madsauce is/was gewoon de beste..
is bijna nergens meer te krijgen of zelfs helemaal niet geloof ik..
ik heb toevallig van de week eens zo fles american fritesaus van remia mee genomen,
is wel goed te doen.. maar lijkt niet bijzonder veel op die van de mac..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef Downstar het volgende:
Klopt, madsauce is/was gewoon de beste..
is bijna nergens meer te krijgen of zelfs helemaal niet geloof ik..
ik heb toevallig van de week eens zo fles american fritesaus van remia mee genomen,
is wel goed te doen.. maar lijkt niet bijzonder veel op die van de mac..
die is idd echt heel erg lekker. volgens mij is het meer een soort gerookte (vandaar de baconsmaak) saus. maar daar zou ik idd wel een paar liter van willen hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil die bechamel achtige whiskey saus whatever dat tussen de big tasty zit
hij is ook veel te romig en zoet. maar dat komt door die laffe honden van calvé. de smakelozen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is er zo 'american' aan? Bevat het 1000 kcal aan verzadigd vet per eetlepel of zo?
Doe nou geen zielige poging discussies te starten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:33 schreef Sisiorange94 het volgende:
Geen Remia. Die American Frietsaus (zie je, het is frietsaus, geen patatsaus) van Calvé is wel lekker maar die van McDonald's is en blijft de beste!
satésaus van wijco-wijkoop whatever.quote:
bij Calvé hebben ze hoe dan ook geen smaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij is ook veel te romig en zoet. maar dat komt door die laffe honden van calvé. de smakelozen!
Dan leg je je flesje madsouce buiten de koeling, desnoods op je radiator.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:56 schreef Gatoraped het volgende:
Er is er geen een die echt in de buurt komt helaas. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat die sauzen van de mac nooit uit de koeling komen en daardoor een andere smaak hebben dan de koude fles madsauce uit mn koelkast.
voor die big tasty saus; het is het net niet, maar het is erg lekker;quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die is idd echt heel erg lekker. volgens mij is het meer een soort gerookte (vandaar de baconsmaak) saus. maar daar zou ik idd wel een paar liter van willen hebben.
ook bij ah en super de boerquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef Infection het volgende:
Madsauce inderdaad! Word verkocht bij de Lidl
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 00:32 schreef Robophatt het volgende:
Nu heb ik zin in patatje mad sauce
BBQ saus is tomatenketchup met rook-aromaquote:Op woensdag 15 december 2010 00:47 schreef wojiao het volgende:
[..]
voor die big tasty saus; het is het net niet, maar het is erg lekker;
mayonaise, curry en barbecue-saus te combineren (in een verhouding van 2,1,1) en eventueel een snufje peper erin... Wat mij betreft (zonder de peper) een saus die het dichtste bij de big tasty saus komt. Wat je zegt, die rokerig smaak, die krijg je met dat beetje bbq saus
heerlijk!
Waarom niet? Als het goed smaakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef _Arual_ het volgende:
De smaak van sandwichspread tuinkruiden lijkt extreem veel op die saus, maar om daar nu je frietjes in te dopen...
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)script.modules.buildquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
MadSauce : 2,39 bij de MCD
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef wormtrein het volgende:
Maarrr.. is die zoetzure saus voor de chicken nuggets ook ergens te krijgen? Die zoek ik ook al jaren
Paupersauzen, wat ben jij voor stuk verdriet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:53 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Paupersauzen, wat ben jij voor stuk verdriet?
onzin. er is helemaal niemand die dat beweert. jij staat hier alleen in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef wojiao het volgende:
probeer anders eens Mad-Sauce, ik hoorde dat ie wel redelijk op de McDonalds saus lijkt
ja je kan beter die ene saus nemen die in die emmers komtquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. er is helemaal niemand die dat beweert. jij staat hier alleen in.
AH XL en de C1000.quote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef djm008 het volgende:
Ik heb inmiddels enkele Lidl's bezocht voor Madsauce. Helaas is hier niets te vinden. Zijn er ook andere winkels die deze sauce hebben? Ik las hier meen ik Albert Heijn??
Misschien nog andere supermarkten?
AH, Jumbo, C1000...eigenlijk elke supermarkt hier in Tilburg volgens mijquote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef djm008 het volgende:
Ik heb inmiddels enkele Lidl's bezocht voor Madsauce. Helaas is hier niets te vinden. Zijn er ook andere winkels die deze sauce hebben? Ik las hier meen ik Albert Heijn??
Misschien nog andere supermarkten?
Ah die heb ik een keer gekocht. Die is echt lekker.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:21 schreef Olle. het volgende:
[ afbeelding ]
die moet je gewoon hebben joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |