Je heb gelijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
als dit de definitie is van bijna, word ik niet vrolijk![]()
let maar niet op mij, bijna niet geslapen![]()
Sarcasme, herken hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Als ik uitgeslapen ben, lukt dat me wel... maar in deze toestand niet echt...quote:
gfquote:
iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gf
jij hier... je club is nu dicht zeker dat je GRTDhebtOJW
michhasquote:
Ik heb zo goed als niet geslapenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik uitgeslapen ben, lukt dat me wel... maar in deze toestand niet echt...sorry...
heeey... dat schept een bandquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen![]()
Maar sarcasme herken ik meestal wel
wie? wat? waar? hoe? wanneer?quote:
quote:
Ah, het was dus echt nationale slaapslecht nachtquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Olaaaaaa
Ik heb zoooo kut geslapen.
ik heb niet geslapenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Jep, hier nog een die slecht geslapen heeftquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, het was dus echt nationale slaapslecht nacht
quote:
quote:
quote:
Ik heb DE nachtmerrie van mn leven gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:42 schreef Annnet het volgende:
Nogmaals: hoi liefjes
Ik sliep rond half 3 pas, na 2,5 uur wakker liggen. En om 7 uur was ik weer wakker ongeveer.
Ja heul eng en je weet heus wel waaromquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hoi liefje, sup?
Vind je me eng nu?
Je stelde je een leven zonder Nettings en mij voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb DE nachtmerrie van mn leven gehad
Jij hielp Mario om Yordi bij me weg te halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je stelde je een leven zonder Nettings en mij voor?
Omdat ik lief doe en wakker ben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heul eng en je weet heus wel waarom
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat ik lief doe en wakker ben?
Maar waar ging je nachtmerrie over
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hielp Mario om Yordi bij me weg te halen
IK??quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jijquote:
Ik moest lachenquote:
quote:
I know en toch werd ik hard jankend wakkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:45 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zou hem alleen in bruikleen nemen, en bij mij in huis nemen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb DE nachtmerrie van mn leven gehad
ow, ik dacht dat je mij was tegengekomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zo, genoeg goede daden verricht, ik ga weer pitten.
Slaap lekker babequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
T!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef tdrone het volgende:
HOI EZ![]()
![]()
![]()
ik was vanmorgen ook een half uur te vroeg wakker 6:00
Ben je dan niet bang dat je je halte mist?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]wat een luxe... ik pit wel in de trein vanmiddag...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je je halte mist?
Daar ging mijn drinkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Annnet het volgende:
Grapje, heb mijn dubbele espresso al gehad. Ik denk dat we allemaal bezorgd waren over DW vannacht en dat we daarom allemaal slecht sliepen.
Oh ja brb even poepenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Annnet het volgende:
Grapje, heb mijn dubbele espresso al gehad. Ik denk dat we allemaal bezorgd waren over DW vannacht en dat we daarom allemaal slecht sliepen.
Ik kan van Gouda tot Almelo 1,5 uur pitten... dat gaat best lukken en desnoods zet ik een wekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je je halte mist?
mijn stofzuiger doet dat ook altijd voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn hond eet mijn kiwischillen op, hoe handig!
Wat ga je doen in Almeloooooooooooooo ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kan van Gouda tot Almelo 1,5 uur pitten... dat gaat best lukken en desnoods zet ik een wekker
Eet hij ook mijn etensresten op met kerst?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn hond uhm ligt weer te snurkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ga je echt koken voor ons?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eet hij ook mijn etensresten op met kerst?
Wat denk je zelf?quote:
Is geen topickaap.quote:
Ik denk dat jij aan je mama gaat vragen of ze wil koken en dat jij het dan opwarmtquote:
Waarom denk je dat ik jullie uitnodig?quote:
bij mij ligt alles nog te pitten behalve ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond uhm ligt weer te snurken
Wij hadden onszelf uitgenodigd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jullie uitnodig?
Omdat niemand met kerst alleen mag zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jullie uitnodig?
Nee alleen mn hond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij ligt alles nog te pitten behalve ik
Gehakte mannen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen mn hond.
Ik moet straks even op zoek naar voer voor mn rat
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hadden onszelf uitgenodigd.
Dat schijnt hip te zijn rond kerst bij jou
Jij hebt Nero. En je barman. En en en, najah. Genoeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat niemand met kerst alleen mag zijn
Arme Wandaquote:
Dat denk jij!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt Nero. En je barman. En en en, najah. Genoeg.
Arme Y.quote:
Ik weet dat je het liever met Hupje en mij viert natuurlijk.quote:
Ik ben wel alleen en zielig met kerstquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt Nero. En je barman. En en en, najah. Genoeg.
En HKquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet dat je het liever met Hupje en mij viert natuurlijk.
Oh ja, die ook. Hoe kan ik die vergeten!quote:
Vannacht vergat je die nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja, die ook. Hoe kan ik die vergeten!
Ez is toch je scharrel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:54 schreef Annnet het volgende:
Alsof ik kerst ga vieren met mn scharrel
Ik nam hem mee voor een belangrijk deel van zijn opvoedingquote:
kan ik ook nog iemand claimen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit gezien, maar k claim m gewoon deze kerst.
Sounds like a planquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
En Mario dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik nam hem mee voor een belangrijk deel van zijn opvoeding
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zin om ook te komen dan?quote:
Hoi nbtquote:
Cursus geven...quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Almeloooooooooooooo ?
Die had ik alleen nodig om hem weg te halen, later heb ik een honkbalknuppel in zijn nek gelegd, en zo onder het ijs geschoven.quote:
nee ik ben stiekem bang van huppelquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zin om ook te komen dan?
quote:
Hee Hups!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi nbt![]()
Hoe is het met jou? Jij wel lekker geslapen?
Cursus paalzitten?quote:
Zolang je maar niet bang voor Hupje bent.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben stiekem bang van huppel
Ik heb de nachtmerrie van mn leven gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:58 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hee Hups!![]()
Gaat wel! Heerlijk geslapen. Jij dan!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee ik ben stiekem bang van huppel
Rook ze wijffiequote:
Zo, nu klopt hij voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:58 schreef NBT het volgende:
ff douchen,tot een paar pagina's verder!
jaquote:
quote:
Dan quote ik mezelf wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:58 schreef Annnet het volgende:
Hupje is lief hoooooooooor. Zelfs ik ben niet bang voor haar.
dan quote ik jou wel en zeg ik dat mijn angst is weggenomenquote:
Zo'n cursus heb ik wel iets aan jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ben ik niet zo bedreven in... maar wilde je langskomen ofzo?
Moest ik je quoten dan?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan quote ik jou wel en zeg ik dat mijn angst is weggenomen
mijn angst is helemaal weggenomen nu!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan quote ik jou wel en zeg ik dat mijn angst is weggenomen
mijn angst is helemaal weggenomen nu!
Past allemaal makkelijkquote:
Preston Palace, Almeloquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n cursus heb ik wel iets aan ja
[..]
Moest ik je quoten dan?
Kleine kans. Mijn auto haalt waarschijnlijk de benzinepomp niet eens meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Preston Palace, Almelo
zie ik je vanavond
Hehe, dat is die tent waar je seks kan hebben in het zwembad en in de sauna enzo toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Preston Palace, Almelo
zie ik je vanavond
Geen idee, geen ervaring mee...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe, dat is die tent waar je seks kan hebben in het zwembad en in de sauna enzo toch?
Dat weet ze natuurlijk welquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe, dat is die tent waar je seks kan hebben in het zwembad en in de sauna enzo toch?
Almelooooo is hier heel dichtbij, hoor daar wel eens dingen over. Ben er zelf nog nooit geweest.quote:
zie je vanavond danquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Almelooooo is hier heel dichtbij, hoor daar wel eens dingen over. Ben er zelf nog nooit geweest.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:06 schreef Annnet het volgende:
Wil iemand mijn poes kopen? Ze is zooooo druk
salami of vlees?quote:
Ik bied een kwart worst.quote:
Almelooooooooooo is best leuk, alleen ik versta die mensen daar nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Almelooooo is hier heel dichtbij, hoor daar wel eens dingen over. Ben er zelf nog nooit geweest.
Oh ik houuuud van dat accent, echt prachtigquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Almelooooooooooo is best leuk, alleen ik versta die mensen daar niet
Amsterdamsquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oh ik houuuud van dat accent, echt prachtig
En Amsterdams vind ik ook leuk.
Heuhhh rinuuuuuuus. kan alleen niet met deze laptop nouja je weet het.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)an_zanger_rinus.html
Dat is herkenbaar... maar het klinkt wel leuk...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Almelooooooooooo is best leuk, alleen ik versta die mensen daar niet
Ben daar een keer wezen stappen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar... maar het klinkt wel leuk...
Ihihi Vriezenveen daar kende ik iemand. Totdat ik m liet vreemdgaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben daar een keer wezen stappen.
Waren er gasten uit Vriezeveen. Die versta ik nuchter al niet maar na genoeg drank is dat helemaal niet volgen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben daar een keer wezen stappen.
Waren er gasten uit Vriezeveen. Die versta ik nuchter al niet maar na genoeg drank is dat helemaal niet volgen
Dank je!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
almeloos is wel leuk maar alles uit de randstad klink zo bot..
Wij zijn tenminste verstaanbaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:15 schreef tdrone het volgende:
almeloos is wel leuk maar alles uit de randstad klink zo bot..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn tenminste verstaanbaar
dat bedoel ik niet per defenitie definitief maar in vergelijking met hier klinkt het wel harder... en dat ben ik dus niet gewend en daardoor.....quote:
Ah, dat ken ik... lang leve Alt+Tabquote:
ninja edit...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet per defenitie definitief maar in vergelijking met hier klinkt het wel harder... en dat ben ik dus niet gewend en daardoor.....
Minimaal 1 cm.quote:
quote:
Ik heb maar 1 programma open staan, anders loopt mn stofzuigerpc vast.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik... lang leve Alt+Tab
Ik iets meerquote:
Op de foto jaquote:
ah... bij mij zijn het er maar 13... maar moet er ook 2 schermen mee vullenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 programma open staan, anders loopt mn stofzuigerpc vast.
``````````````````````````````````````````````````````quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 programma open staan, anders loopt mn stofzuigerpc vast.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... bij mij zijn het er maar 13... maar moet er ook 2 schermen mee vullen
Jij sloopt gewoon elke laptop die je tegenkomtquote:
Dat was denk ik nog even de laatste stuiptrekking. Hij doet het weer niet als ik indruk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
``````````````````````````````````````````````````````
ow... gecondoleerd...quote:
Wat moet ik hiervan denken?quote:Mannen netwerk (@mannennet) is now following your tweets (@Huppelmuts) on Twitter.
Dat moet dan ook inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah... bij mij zijn het er maar 13... maar moet er ook 2 schermen mee vullen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
je ligt in de markt bij mannennet!
Ze denken dat ik een man ben blijkbaarquote:Mannen netwerk: Voor alles wat mannen bezig houdt. Tweet ons je interesses
Ach.. ik ben een stereotype man... ik probeer te multitaskenquote:
Keyword is probeerquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach.. ik ben een stereotype man... ik probeer te multitasken
Dan moet je ze maar het ongelijk bewijzenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ze denken dat ik een man ben blijkbaar
ja, was dat niet duidelijk dan? had ik het moeten onderstrepen?quote:
Nee man infiltratie, misschien dat ik jullie dan een keer ga snappenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ze maar het ongelijk bewijzen
Waar het hart vol van is ....quote:
Zet je ppp dan ook niet op 25quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
Ik zei het toch, jullie zijn weer tig pagina's verder!
verschrikkelijk hequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:31 schreef NBT het volgende:
Ik zei het toch, jullie zijn weer tig pagina's verder!
Stroomt Annet van over.quote:
Waarom? Anders moet ik de hele tijd helemaal naar beneden scrollen..quote:
Nee die vangt de sappen op in een bakje, niet in haarzelfquote:
Doet me denken aan een liedje over het vrouwelijk brein:quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee man infiltratie, misschien dat ik jullie dan een keer ga snappen
En dan vooral het laatste couplet...quote:we all know the girls that i am talking about
well they are time bombs and they are ticking
and the only question's when they'll blow up
and they'll blow up; we know that without a doubt
cause they're those girls, yeah you know those girls that let their emotions get the best of them
and i've contrived some sort of a plan to help my fellow man
let's get emotional girls to all wear mood rings
so we'll be tipped off to when they're ticked off
cause we'll know just what they're thinking
cause what they're thinking...
she's so pretty but she but doesn't always act that way
her mood's out swinging on the swing set almost every day
she said to me that she's so happy it's depressing
and all i said was "someone get that girl a mood ring"
if it's drama you want then look no further
they're like the real world meets boy meets world meets days of our lives
and it just kills me how they get away with murder
they'll anger you then bat their eyes; those pretty eyes that watch you sympathize
and i've contrived some sort of a plan to help my fellow man
let's get emotional girls to all wear mood rings
so we'll be tipped off to when they're ticked off
cause we'll know just what they're thinking
cause what they're thinking...
she's so pretty but she but doesn't always act that way
her mood's out swinging on the swing set almost every day
she said to me that she's so stressed out that it's soothing
and all i said was "someone get that girl a mood ring"
cause when it's black (it) means watch your back because you're probably
the last person in the world right now she wants to see
and when it's blue it means that you should call her up immediately
and ask her out because she'll most likely agree
and when it's green it simply means that she is really stressed
and when it's clear it means she's completely emotionless (and that's all right i must confess)
we all know the girls that i am talking about
she liked you wednesday but now it's friday and she has to wash her hair
and it just figures that we'll never figure them out
first she's jekyll and then she's hyde....at least she makes a lovely pair
mood ring oh mood ring
oh tell me will you bring
the key to unlock this mystery
of girls and their emotions
play it back in slow motion
so i may understand the complex infrastructure known as the female mind
[speaking:]
heh...that's terrible
Geen last van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom? Anders moet ik de hele tijd helemaal naar beneden scrollen..
Ach bij mij staat dit topic nog steeds op pagina 1...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Waarom? Anders moet ik de hele tijd helemaal naar beneden scrollen..
Wat, een bakje!!?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die vangt de sappen op in een bakje, niet in haarzelf
Emmer danquote:
idd... daarom reageert er verder ook niemandquote:
Zo snel hap ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd... daarom reageert er verder ook niemand
waar zou je op moeten happen...quote:
Een appel.quote:
Dan heb je of je ppp heel hoog, of je heb het topic nog niet dicht gehad!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach bij mij staat dit topic nog steeds op pagina 1...
optie 2quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan heb je of je ppp heel hoog, of je heb het topic nog niet dicht gehad!
Vervoersmiddelquote:
quote:
Flinke notulen dan...quote:
Miegastquote:
Om 23:59 bedoel je?quote:
Succes meid, laat je niet kistenquote:
oftewel goedemorgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef lipjes het volgende:
We hebben een L
We hebben een I
We hebben een P
We hebben een J
We hebben een E
We hebben een S
En wat staat daar dan ????????
LIPJESLIPJES
GOOOOOOOOO LIPJES
druk druk druk tuut tuut tuutquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef NBT het volgende:
Ik had het net druk en nu weer niet, en zo meteen misschien weer wel.. pfff!
Rennen en stilstaan... dat klinkt bekend...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef NBT het volgende:
Ik had het net druk en nu weer niet, en zo meteen misschien weer wel.. pfff!
Thnxquote:
Nee over 2 peuken om precies te zijnquote:
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes meid, laat je niet kisten
Ik moet welquote:
Weet je nog dat je van de week zei: ja stel je voor dat jij moet stoppenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oeh, zal ik je bijstaan? Ik heb al 2,5 week niet gerookt.
Ik kan je ook wel helpen... heb ook al een tijd niet gerooktquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
Oeh, zal ik je bijstaan? Ik heb al 2,5 week niet gerookt.
Yes I remember. Behave. Even Neropero uitlatenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je nog dat je van de week zei: ja stel je voor dat jij moet stoppen
Heb nog 10 euro voor de rest van de week. Zoon, hond en rat willen eten, ik wil roken. Zij winnenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb nog 10 euro voor de rest van de week. Zoon, hond en rat willen eten, ik wil roken. Zij winnen
Ik doneer een kusjequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:53 schreef Annnet het volgende:
Inzamelingsactie voor hupje! Nu echt weg kusjes.
ook voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:53 schreef Annnet het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:59 schreef honkeytonk het volgende:
Willen jullie weten wat ik vandaag ga doen?
Toch vertel ik het!quote:
quote:
ik niet meer (afgelopen weekend gehoord dat contract niet verlengd wordquote:
ga je weer bij de mensen langs voor fooi?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Toch vertel ik het!
Mijn beugel gaat er vandaag uit!
Ik ga folderen!
Ik ga met kerstkaartjes langs de deuren!
Ik ga scheikunde leren!
Ik ga met Micha bellen!
En ik ga door de sneeuw rollen en elfjes maken.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik niet meer (afgelopen weekend gehoord dat contract niet verlengd word)
[..]
ga je weer bij de mensen langs voor fooi?
Heel lief en smekend kijken met blauwe lippen van de kou, dat werkt het bestquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
ga je weer bij de mensen langs voor fooi?
Hij is er nog niet eensquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef honkeytonk het volgende:
GEFELICITEERD STUART! HEEFT HIJ AL EEN VERJAARDAGSTOPIC?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar kom ik dus nooit..quote:
quote:
Stuart wel... en ik ook af en toe...quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:53 schreef Annnet het volgende:
quote:
Een vrouw gaat naar de dokter met een probleem.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:06 schreef Michhas het volgende:
MOPPENTIIIJJJD
Vertel een leuke mop mensen, geen raadsels!
Zeflverzonnen of zelfgejat, alles mag
Doe het
haha, wat een mop!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hij had zelf dat topic geopend...
Je eigen b-day topic openenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hij had zelf dat topic geopend...
Wuuut?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
Goed he....quote:
met de mededeling dat hij trakteerde...quote:
Dan kan het!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed he....nee was geen mop...
[..]
met de mededeling dat hij trakteerde...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een vrouw gaat naar de dokter met een probleem.
Vrouw: Dokter altijd als ik naar de wc ga plas ik tegen mn linkerbeen aan.
Dokter: nou mevrouw gaat u maar even in de beugels dan kijk ik even.
Dus die vrouw kruipt die beugels in en de dokter kijkt.
Dokter: aha ik zie het al, u heeft een hazenlip
Gelukkig...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vertel jullie nooit meer een mop
nou ik kwam zaterdag op mijn werk en kreeg te horen dat me wat 'vergeten' waren te vertellen en dat het mijn laatste werkdag was...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuuut?
Vanaf wanneer moet je weg dan
Ik blijf het een naaistreek vinden...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik kwam zaterdag op mijn werk en kreeg te horen dat me wat 'vergeten' waren te vertellen en dat het mijn laatste werkdag was...
ik heb toen gezegd dat ik ook geen zin meer had die dag te werken en dat konden ze zich wel voorstellen maar vond het wel een enorme naai actie om me dat niet van tevoren te vertellen
indeed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik blijf het een naaistreek vinden...
WTFquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik kwam zaterdag op mijn werk en kreeg te horen dat me wat 'vergeten' waren te vertellen en dat het mijn laatste werkdag was...
ik heb toen gezegd dat ik ook geen zin meer had die dag te werken en dat konden ze zich wel voorstellen maar vond het wel een enorme naai actie om me dat niet van tevoren te vertellen
Nah, maar dan nog....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef tdrone het volgende:
moet er wel bij vertellen dat het is omdat mijn contract niet verlengd word
Ook zonder muts?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga zo maar eens, en dan kom ik beugelloos terug![]()
haha veel succes maar je krijgt waarschijnlijk wel nog van die draadjes achter je tandenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef honkeytonk het volgende:
Nice! Succes, hopen dat ze alleen je beugel eruit halen en niet meer...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef honkeytonk het volgende:
HT heeft eigenlijk een cartoons kapsel maar dat laat hij alleen zien als hij op het podium staatquote:
Zwaar klote voor je. Maar je had zelf ook best iets beter op kunnen letten en kunnen informeren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:15 schreef tdrone het volgende:
moet er wel bij vertellen dat het is omdat mijn contract niet verlengd word
Ik hoop het ook niet, ze moeten oppassen met mijn voortand, daar kwam laatst een hockeybal tegenaan, en nu zit hij een beetje losquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice! Succes, hopen dat ze alleen je beugel eruit halen en niet meer...
ik had het wel een beetje aan zien komen maar er was me door de baas gezegd dat als het zou gebeuren dat het ruim vantevoren aangegeven zou wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zwaar klote voor je. Maar je had zelf ook best iets beter op kunnen letten en kunnen informeren.
kinderen die vragen.....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef honkeytonk het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel een TT met "waar HT's beugel eruit gaat"of iets in die richting
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach... bijna lapo... moet je zorgen dat je m krijgt...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:19 schreef honkeytonk het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel een TT met "waar HT's beugel eruit gaat"of iets in die richting
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |