Je heb gelijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
als dit de definitie is van bijna, word ik niet vrolijk![]()
let maar niet op mij, bijna niet geslapen![]()
Sarcasme, herken hetquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Als ik uitgeslapen ben, lukt dat me wel... maar in deze toestand niet echt...quote:
gfquote:
iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gf
jij hier... je club is nu dicht zeker dat je GRTDhebtOJW
michhasquote:
Ik heb zo goed als niet geslapenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik uitgeslapen ben, lukt dat me wel... maar in deze toestand niet echt...sorry...
heeey... dat schept een bandquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als niet geslapen![]()
Maar sarcasme herken ik meestal wel
wie? wat? waar? hoe? wanneer?quote:
quote:
Ah, het was dus echt nationale slaapslecht nachtquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:40 schreef Annnet het volgende:
[..]
Olaaaaaa
Ik heb zoooo kut geslapen.
ik heb niet geslapenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
Jep, hier nog een die slecht geslapen heeftquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, het was dus echt nationale slaapslecht nacht
quote:
quote:
quote:
Ik heb DE nachtmerrie van mn leven gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:42 schreef Annnet het volgende:
Nogmaals: hoi liefjes
Ik sliep rond half 3 pas, na 2,5 uur wakker liggen. En om 7 uur was ik weer wakker ongeveer.
Ja heul eng en je weet heus wel waaromquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hoi liefje, sup?
Vind je me eng nu?
Je stelde je een leven zonder Nettings en mij voor?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb DE nachtmerrie van mn leven gehad
Jij hielp Mario om Yordi bij me weg te halenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je stelde je een leven zonder Nettings en mij voor?
Omdat ik lief doe en wakker ben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heul eng en je weet heus wel waarom
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat ik lief doe en wakker ben?
Maar waar ging je nachtmerrie over
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hielp Mario om Yordi bij me weg te halen
IK??quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jijquote:
Ik moest lachenquote:
quote:
I know en toch werd ik hard jankend wakkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:45 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zou hem alleen in bruikleen nemen, en bij mij in huis nemen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb DE nachtmerrie van mn leven gehad
ow, ik dacht dat je mij was tegengekomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zo, genoeg goede daden verricht, ik ga weer pitten.
Slaap lekker babequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
T!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef tdrone het volgende:
HOI EZ![]()
![]()
![]()
ik was vanmorgen ook een half uur te vroeg wakker 6:00
Ben je dan niet bang dat je je halte mist?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]wat een luxe... ik pit wel in de trein vanmiddag...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Annnet het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je je halte mist?
Daar ging mijn drinkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Annnet het volgende:
Grapje, heb mijn dubbele espresso al gehad. Ik denk dat we allemaal bezorgd waren over DW vannacht en dat we daarom allemaal slecht sliepen.
Oh ja brb even poepenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Annnet het volgende:
Grapje, heb mijn dubbele espresso al gehad. Ik denk dat we allemaal bezorgd waren over DW vannacht en dat we daarom allemaal slecht sliepen.
Ik kan van Gouda tot Almelo 1,5 uur pitten... dat gaat best lukken en desnoods zet ik een wekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je je halte mist?
mijn stofzuiger doet dat ook altijd voor mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn hond eet mijn kiwischillen op, hoe handig!
Wat ga je doen in Almeloooooooooooooo ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kan van Gouda tot Almelo 1,5 uur pitten... dat gaat best lukken en desnoods zet ik een wekker
Eet hij ook mijn etensresten op met kerst?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn hond uhm ligt weer te snurkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ga je echt koken voor ons?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eet hij ook mijn etensresten op met kerst?
Wat denk je zelf?quote:
Is geen topickaap.quote:
Ik denk dat jij aan je mama gaat vragen of ze wil koken en dat jij het dan opwarmtquote:
Waarom denk je dat ik jullie uitnodig?quote:
bij mij ligt alles nog te pitten behalve ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond uhm ligt weer te snurken
Wij hadden onszelf uitgenodigd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jullie uitnodig?
Omdat niemand met kerst alleen mag zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jullie uitnodig?
Nee alleen mn hond.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij ligt alles nog te pitten behalve ik
Gehakte mannen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen mn hond.
Ik moet straks even op zoek naar voer voor mn rat
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hadden onszelf uitgenodigd.
Dat schijnt hip te zijn rond kerst bij jou
Jij hebt Nero. En je barman. En en en, najah. Genoeg.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Annnet het volgende:
[..]
Omdat niemand met kerst alleen mag zijn
Arme Wandaquote:
Dat denk jij!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt Nero. En je barman. En en en, najah. Genoeg.
Arme Y.quote:
Ik weet dat je het liever met Hupje en mij viert natuurlijk.quote:
Ik ben wel alleen en zielig met kerstquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt Nero. En je barman. En en en, najah. Genoeg.
En HKquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet dat je het liever met Hupje en mij viert natuurlijk.
Oh ja, die ook. Hoe kan ik die vergeten!quote:
Vannacht vergat je die nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja, die ook. Hoe kan ik die vergeten!
Ez is toch je scharrel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:54 schreef Annnet het volgende:
Alsof ik kerst ga vieren met mn scharrel
Ik nam hem mee voor een belangrijk deel van zijn opvoedingquote:
kan ik ook nog iemand claimen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit gezien, maar k claim m gewoon deze kerst.
Sounds like a planquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
En Mario dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik nam hem mee voor een belangrijk deel van zijn opvoeding
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:56 schreef Annnet het volgende:
[..]
Zin om ook te komen dan?quote:
Hoi nbtquote:
Cursus geven...quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Almeloooooooooooooo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |