Dank je wel!quote:
Goeiemorgen lieve Maitje.quote:
Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis..
Frustrerend!
Mogguh EllaN.quote:
Plan B zou eigenlijk 2 jarige opleiding worden tot verpleegkundige en dan als nog amver doen. Alleen kom ik hoogstwaarschijnlijk niet in aanmerking voor de 2 jarige opleiding omdat ik dan een big registratie mis.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat is plan C. Waar is plan B gebleven?
Hooi EllaNquote:
Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:39 schreef Maitje het volgende:
Goed, moet eerst nog van alles uitzoeken. En het komt uiteraard niet 1,2,3 uit de luchtvallen.
Een rel over een hondje geloof ik.quote:
Ah die heb ik nog meegekregen haha.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een rel over een hondje geloof ik.
Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:23 schreef Maitje het volgende:
Gisteren met een oud buurmeisje zitten "praten". Zij was gezakt voor de medische keuring bij de KL, is toen gaan solliciteren bij de politie.
Nu moet ik zeggen dat toen ik aan het beslissen was of ik def wilde of heel wat anders, de politie ook op mijn lijstje stond. Laat ik eerlijk zijn, ik zou dat veel liever doen als billen wassen in het ziekenhuis..
Frustrerend!
Gehehe, nee dan gewoon eerst agentquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed zo! Daar kunnen sommigen in de SC een voorbeeld aan nemen!
Maar dan wel meteen solliciteren voor hoofdagent!
Nou, ik moet juist een "goed" besluit makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ah die heb ik nog meegekregen haha.
Klinkt verstandig Maitje. Goed jouw opties afwegen. Ook al maak je uiteindelijk een besluit, waar je toch niet heel blij mee bent; je bent nog jong dus alles kan nog
.
Nou, ik ken 2 mensen die beide in Amsterdam hebben gesolliciteerd en beide hier in Amersfoort wonen en gewoon beide zijn aangenomenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:16 schreef Vronsky het volgende:
Goeiemorgen DEF.
[..]
Politiekeuring is wel pret overigens: Als ze denken dat je levenservaring mist word je gewoon afgekeurd, en ze zeuren om de kleinste dingen.
Ben zelf afgekeurd ervoor omdat ze vond dat ik te ver weg woonde en daardoor de opleiding niet zou afmaken.. terwijl ze me wel vertelde dat alles voor de rest gewoon perfect was.
Let wel op: er zijn momenteel ook bij de politie niet echt veel vacatures vrij, en al helemaal niet in de provincie utrecht.
http://www.kombijdepoliti(...)atures&se=vac_uitgeb
Haaglanden etc.. wil misschien nog wel lukken, maar dan ga je dus wel verhuizen: En je zit niet intern op de politie-academie, houd daar dus rekening mee!
En: toen ik gekeurd werd was er sprake van een regeling dat je maar 50% van je salaris kreeg op de academie dagen, dus dat is misschien 400 euro.
Ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:26 schreef Cobra4 het volgende:
Zoek dan ook de trajecten uit.![]()
Kijk maar eens naar de verschillen tussen de trajecten van agent en hoofdagent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |