Geinig. Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:06 schreef welkominspace het volgende:
Wel genoeg plaatjes gezien nu
Maar gewoon simpele microfoon ,leek me wel keertje leuk om een plaatje te maken
Wat ben jij belachelijk vroeg...quote:
muziek ben ik nog niet helemaal uit.quote:
Doe er een homothema in en je hebt in ieder geval alle camp-nichten als klantquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:15 schreef welkominspace het volgende:
ik ook
straks wordt het nog een hit ook
De basis van het refrein is "don't get high on your own supply" dus zou wat wezen als ik die doelgroep meekrijgquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe er een homothema in en je hebt in ieder geval alle camp-nichten als klantNet als dat BearForceOne.
Ken ik niet. Wat voor genre is dat? Niet dat ik iets anders ken dan metal en musicals, maar goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
De basis van het refrein is "don't get high on your own supply" dus zou wat wezen als ik die doelgroep meekrijg
Bedoel gewoon de zinquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat voor genre is dat? Niet dat ik iets anders ken dan metal en musicals, maar goed.
Perfectquote:Op dinsdag 14 december 2010 06:25 schreef welkominspace het volgende:
jaman,en dan clipje schieten in zo'n kerstmanpak
Beter dan vuurwerkbommen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 06:27 schreef welkominspace het volgende:
en dan zit met oud en nieuw iedereen drugs te sellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |