Niet deze van Lenny toevallig?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
noppesBPM ligt een stuk lager.. het is een beetje moby achtig. dream-electro.
Ja top, ik zocht Lisa Gerrard - The host of Seraphim.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Staat ie hier misschien tussen: http://www.imdb.com/title/tt1219342/soundtrack ?
JAAAAAAAAAAAquote:
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef iPat het volgende:
Nummer dat in vele commercials momenteel wordt gebruikt.
-begint met wat baslijnen
-schakelt over in een viool-riff
Een nummer van de Rolling Stones, volgens mij. Het zou Brown Sugar kunnen zijn, maar ook iets andersquote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Dropdown het volgende:
Vanaf 1:10 begint het. Mijn vraag gaat namelijk over het begin van dat nummer (waar k overigens een hekel aan heb). Een liedje in de top2000 begint bijna precies zo. Maar ik heb geen idee welk nr dat is. Ik heb alle nrs van de top wel op mijn pc staan, maar ken ze niet allemaal (nog niet helemaal geluisterd). Iemand enig idee?
quote:Op maandag 3 januari 2011 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Een nummer van de Rolling Stones, volgens mij. Het zou Brown Sugar kunnen zijn, maar ook iets anders
Zou ook heel goed kunnen, ik dacht idd aan iets van Sticky Fingersquote:Op maandag 3 januari 2011 10:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]Deed me denken aan Tumbling Dice
Deze van Chubby Checker kwam langs, maar dan klopt die snor niet.quote:Haay!
ten eerste een leuk nieuwjaar!maar mijn vraag is,heeft iedereen Top 2000 a gogo gekeken?
Zoals veel mensen weten word er ook een quizje gespeeld met 2 bekende nederlanders.
zo was het dit jaar ook zo,alleen was er een liedje van een zwarte amerikaanse man met een snor waar het middelste stukje weg was,het klonk ontzettend grappig,aangezien je de afleveringen niet terug kijken wegens auteurrechten d8 ik nou misschien kan ik het hier vragen
zijn naam is iets als chase chapman of iets in die trant
dus wie weet het ik hoor het graag
quote:ik liep gister in de sting en hoorde daar een erg lekker house nummer, ik gok dat het niet erg bekend is. het ging als volgt: een mannestem(denk met audiotune ofzo), zong de hele tijd of, lucky lucky lucky of licky licky of iets dergelijks snel achter elkaar.
Uyt den ouden doosch (1993):quote:Wie kent deze
de tekst gaat viva viva la revolution viva viva etc etc het zijn niet de addicts en ik kan me niet 100% voor de geest halen welke stijl het is. Meen een beetje metal/hardstyle crossover..
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:27 schreef Densco het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek al een eeuwigheid een nummer uit rond 1994 ongeveer. Het is een soort van trance/house achtig nummer, met daarin een vrouw die zingt ik weet alleen dat het woordje the earth erin voor komt. En een soort van schelle hartslag als melodie en en als refrein is het een beetje hardcore beat.
Nou alvast bedankt vrienden !!
Close maar geen winnaar. Het gedeelte van waarin viva la revolucion word gezongen is em wel. alleen de muziek niet. wat ik me herinner is meer a la atari teenage riot ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |