Volgens mij is het allemaal aan elkaar geknutseld door iemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef Rabrynil het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6b084bc6-6394-3b9e-83ff-b415e6bde87f/
Ik zoek de nummers die hier worden gedraaid vanaf de 56ste (56:00) minuut tot de 68ste minuut (01:08). Voor zover ik weet komt het allemaal van The Pirates of the Caribbean, maar ik heb de betreffende arrangementen nooit in dezelfde versies kunnen vinden op de soundtracks van The Pirates die ik al heb.
Alvast bedankt!
Vooral het stuk vanaf 57:48 klinkt me erg bekend in de oren, maar ik kan het niet plaatsen. Het nummer wat je noemt lijkt er in voor te komen, maar het zijn volgens mij maar twee nummers, He's a pirate en daarna het tweede nummer vanaf 57:48 tot het einde, alleen welke dat is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef Stinus het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal aan elkaar geknutseld door iemand.
Verder zit dit nummer er ook in volgens mij:
Hans Zimmer - Hummel Gets The Rockets (bekend van 'The Rock' en Expeditie Robinson)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nummer waarin in de videoclip, ze staan te zingen en er om heen is een flat gebouwd (wit) en dan hangen er uit het raam mensen. Het refrein gaat van ; Tutudutudududututu ,
en zodra je em noemt herken ik hem meteen, kan nu al uren niet op de naam + artiest komen.
nee, ik denk Liquido - Narcoticquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ken de clip ervan niet, maar gezien het refrein: Chelsea Dagger van The Fratellis?
Inderdaad, kan er maar 1 zijn.quote:
Heb het niet gezien maar misschien deze;quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:18 schreef tinoz het volgende:
In de reportage over amerikaanse soldaten in Afghanistan dansten een aantal militairen op een nummer "touche my body" ofzo.
Weet iemand misschien welk nummer dat is ? ik vond het wel geinig !
Het was in een vallei genoemd naar Restrepo ofzo ?
quote:
Ik denk dat het Hot Chocolate is ,welk nr weet ik niet .quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef cookie18 het volgende:
Haay!
ten eerste een leuk nieuwjaar!maar mijn vraag is,heeft iedereen Top 2000 a gogo gekeken?
Zoals veel mensen weten word er ook een quizje gespeeld met 2 bekende nederlanders.
zo was het dit jaar ook zo,alleen was er een liedje van een zwarte amerikaanse man met een snor waar het middelste stukje weg was,het klonk ontzettend grappig,aangezien je de afleveringen niet terug kijken wegens auteurrechten d8 ik nou misschien kan ik het hier vragen
zijn naam is iets als chase chapman of iets in die trant
dus wie weet het ik hoor het graag
wilde gokquote:Op zondag 2 januari 2011 15:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik zoek een nummer dat tijdens het fitnessen gedraaid werd.
- Elektronische stijl.
- Herkenbaar aan het hartslagapparaatgeluid (oscilloscoop, je weet wel als iemand doodgaat), de piepjes worden gebruikt en is echt typisch voor dat nummer.
- kan me herinneren dat dit ook als achtergrondnummer werd gebruikt in 'Airline/ander vliegveldprogramma'
Iemand die mij kan helpen?
nop, helaasquote:Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef kvd het volgende:
[..]
wilde gok
Massive attack - treardorps
Lenny Kravitz - I belong to you is gebruikt in zo'n airlineprogramma
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:19 schreef deraketman het volgende:
hellup! ik zoek:
een liedje waarin volgens mij alleen iets gezegd wordt als: bodenstrasse (ofzo) en dan oehoe oewoe oewoe oewoe () leek mij van een of andere DJ ofzo (zal wel de Duitse versie van deze stampmuziek zijn)
thnx
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..quote:
Je hebt inderdaad een remix waar ze Barbra Streisand naar iets anders vervaagt hebben waar het inderdaad klinkt als iets in de richting van BodenStrasse.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef deraketman het volgende:
[..]
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..
?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
nop, helaaswel bedankt!
het is echt een piep, een hoge piep. typisch die piep van die cardiogram als iemand doodgaat.
precies dit geluid:
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef deraketman het volgende:
[..]
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |