quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Kipy21 het volgende:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen het gaat namelijk om het volgende.
Ik was afgelopen zondag op stap en hier hoorde ik een geweldig nummer. Ik weet niet hoe het heet. Maar de stukjes tekst worden gezongen door een vrouw met een vrij hoge stem. Het is een soort House/trance. De vrouw zingt ook vaak de zin I get/let the stars for you. Tenminste dit is wat ik op vangen kon. Er word niet veel in het liedje gezongen. Het is steeds de vrouw die zingt en daarna weer een tijdje een beat en daarna weer een die vrouw. En ze herhaald die ene zin vrij veel.
Het is trouwens niet Animale van Don Diablo en Dragonette.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Bij voorbaat dank.
Dat is hem inderdaad. Super bedankt!quote:
Uit de OP:quote:
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Hier staan veel remixes van dat nummer, misschien staat ie er tussen?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik zoek een remix !! Het originele nummer is King of My Castle, van The Wamdue Project (inderdaad lekkere foute muziek).
Maar ik zoek de nog foutere betere remix van dit nummer, dat volgens mij het zelfde jaar nog (ergens in '98 / '99 ) werd gemaakt van nog een nummer dat toen in de hitlijst stond ?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef Ferry21 het volgende:
Weet iemand misschien de artiest/titel van de muziek wat achter de AH commercial zit? Heb hem nodig!
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:24 schreef iPat het volgende:
Gezocht: (zomer)hit 2009/2010, accordeon-melodie, vrouwenstem, zonzeestrand-video, oppervlakkig, niet meer uit je hoofd te krijgen. Als je hem hoort denk je "OOOOO DIEEE!"
Weet iemand het toevallig?
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:53 schreef elkravo het volgende:
- lied uit jaren 80?
- tekst is (ongeveer) "slip away, slip away, let is slip away"...
- gezongen door een man
- lied heeft "elektronische piepjes" erdoorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |