aan de hand van de verstaanbare woorden in de tekst gezocht, maar kan het niet vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Marquito het volgende:
Heb 2 van de 3 nummers inmiddels gevonden, oa door iemand op Jägerland. Nu het eerste nummer nog
1. ?
2. Renkas Policewoman
3. Zombie Nation - Overshoot (DJ Mehdi Remix)
Moet je even wachten tot 'ie laad, duurt minuutje ofzo. Punt is dat ik 'm nergens apart kan vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef BrandX het volgende:
sorry maar ik ga niet een half uur luisterenIk krijg iig niet met de slider voor elkaar om in een keer naar 00.33m te gaan.
kan je niet dat stukje ergens apart zetten ofzo?
heb ik gedaan, maar lukte niet. Wellicht door Chrome. Sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot 'ie laad, duurt minuutje ofzo. Punt is dat ik 'm nergens apart kan vinden.
Oh apart. Nouja in ieder geval bedankt. Ik hoop dat iemand 'm kent, wil 'm echt graag hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar lukte niet. Wellicht door Chrome. Sorry
Ik heb 'm geprobeerd te vinden, maar kom er ook niet uit. Ben zelf ook heel benieuwd!quote:
Blij toch dat je het gevonden hebt, Tis zo irritant als je er maar niet op kan komenquote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef Misstique het volgende:
Laat maar, het is hurtz met wonderful life..
quote:Op zondag 19 december 2010 14:54 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat onder een tv-commercial zit...het is een poppy nummer gezongen door een vrouw en ze zingt iets met "a brand new day". Het is niet A Brand New Day maar een ander nummer. Ik weet ook niet meer in welke reclame het zit...
Graag gedaan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:08 schreef morgane het volgende:
Ja dat is 'm Heerlijk nummer, dank je!
Ik denk dezequote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef bularax het volgende:
Ik zoek dat nummer dat je hoort: Whoop Whoop en dan krijg je een zieke beat.
Dat denk ik ookquote:
kan je iets zeggen over de muziek/zang?quote:Op zondag 19 december 2010 18:42 schreef Providentia het volgende:
Ik zoek ook iets,
Tis vam eind jaren 90 is en in de clip spelen mensen met zwarte capes en hun ogen zijn niet zichtbaar, zijn zwart. En die brengen tijdens het liedje en het einde van het liedje een baby'tje wat overleden is, naar het puntje van de hemel ofzo, met een trap en heel veel mooi licht... Ik hoop dat iemand toevallig weet hoe dit nummer heet, weet er voorderest helemaal niets van.
Had inderdaad ook al op de tekst gezocht maar zonder resultaat, helaas herkende Shazam het nummer ook niet. Heb nu via Jägerland zelf de artiest en titel gekregenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
aan de hand van de verstaanbare woorden in de tekst gezocht, maar kan het niet vinden
Ik heb 'm eindelijk gevonden. Bleek dat de playlist niet in de goede volgorde stond.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.mix.dj/mixes/s(...)_Balance_Part_1/view
In deze mix begint 33:00 een nummer. Er lijkt wel een titel te staan, maar die klopt niet! Kent iemand dit nummer? Ik wil 'm echt graag hebben.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:09 schreef Exterminator het volgende:
Het is 'n "oud" dance nummer: iets van wild boy, name boy, give me your name boy, i smile to you boy. Dat gaat dan steeds maar sneller zeg maar, met n beat eronder...
Ikzelf denk aan artiesten zoals fatboy slim, chemical brothers, moby. Helaas kan ik t nr echter niet vinden, wie weet wat ik bedoel?
Caro Emerald - Stuck?quote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek een nummer. Goh wie niet?
Maar ik kan het zo slecht onder woorden brengen omdat ik er niets van weet. Ja in mn hoofd een beetje, maar dan alleen de manier hoe het gezongen wordt.
Teksten ken ik niet. Het is een nummer volgens mij uit 2010.
Om de 1 of andere reden associeer ik het met
Alleen het nummer wat ik bedoel wordt gezongen door een man. En klinkt ook een beetje "jaren 20" net zoals ik het nummer van Eliza Doolittle vind klinken.
Dat is eigenlijk de beste omschrijving die ik aan het geheel kan geven
Hoop dat iemand me kan helpen
quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..Alleen het nummer wat ik bedoel wordt gezongen door een man...]
Caro Emerald - Stuck?
quote:Op maandag 20 december 2010 19:43 schreef TwenteFC het volgende:
Deze is easy voor jullie pro's maar ik ben slecht in muzieknamen onthouden:
Hij is vrij regelmatig op de radio, vanmiddag op 3fm draaiden ze hem zelfs 2x achter elkaar en het is iets met "Just say helloo"
quote:
Ik lees wel vaker slecht..quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me geen man. Maar ach die omschrijvingen kloppen wel vaker niet hier.
Wat een held ben jequote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef Kalebatz het volgende:
Hey allemaal,
Een tijdje ben ik op zoek naar een nummer.
Het is een jaartje of 5-8? oud, met een franse naam? of titel?
Het is een house-clubachtig nummer en de belangrijkste hint die ik kan geven is dat de videoclip een animatiefilmpje is over een personage en iets met een hamburgerfabriek. Op het laatst word er een hamburger gemaakt van hem of van zijn hondje ofzo.
Hoop dat iemand het weet!
Wauw dat is het! Superbedankt!quote:
Nop,quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:54 schreef Paul-89 het volgende:
Je bent toevallig niet in de war met deze ?
Deze?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Nop,
het zijn echt twee vrouwen die buiten op een groen grasveld tegen elkaar tenissen in de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |