quote:
klinkt heel bekend, maar kan er echt begod niet op komen wat het zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef DaDolce het volgende:
Hola,
Ook ik ben op zoek naar een oude nummer. Eerste nummer die ik ooit in mp3 formaat had op mijn laptop....dat was in 1998 ofzo...Ik heb het nummer nog wel, maar op een cassete band en de kwliteit is niet echt al te best na al die jaren. Ik heb het even op Youtube gezet..Hopelijk kan iemand me helpen.
Het is trouwens een Goa nummer denk ik (zo klinkt het iig)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik heb een numnmer gehoord op de zender x fm, dat gebruikt werd in de reclame voor een zeker feest. Nu ben ik zelfs de naam van dat feest vergeten.
Kan iemand me helpen?
thanks best raar dat deze nergens tussen staatquote:
Kun je het fragment niet even opzoeken bij RTL gemist ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef mug89 het volgende:
Dag Mede-fokkers..
Tijdens het tussenfilmpje in the Voice of Holland hoor je een deuntje op de achtergrond, wat een beetje lijkt op MGMT... maar ik weet dus niet welk nummer het is, maar dat deuntje klinkt zo lekker :-)
IEMAND die t toevallig ook gehoord heeft, plus dat je de titel ook weet?
Bedankt. :-)
aan de hand van de verstaanbare woorden in de tekst gezocht, maar kan het niet vindenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Marquito het volgende:
Heb 2 van de 3 nummers inmiddels gevonden, oa door iemand op Jägerland. Nu het eerste nummer nog
1. ?
2. Renkas Policewoman
3. Zombie Nation - Overshoot (DJ Mehdi Remix)
Moet je even wachten tot 'ie laad, duurt minuutje ofzo. Punt is dat ik 'm nergens apart kan vinden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:54 schreef BrandX het volgende:
sorry maar ik ga niet een half uur luisterenIk krijg iig niet met de slider voor elkaar om in een keer naar 00.33m te gaan.
kan je niet dat stukje ergens apart zetten ofzo?
heb ik gedaan, maar lukte niet. Wellicht door Chrome. Sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot 'ie laad, duurt minuutje ofzo. Punt is dat ik 'm nergens apart kan vinden.
Oh apart. Nouja in ieder geval bedankt. Ik hoop dat iemand 'm kent, wil 'm echt graag hebben.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb ik gedaan, maar lukte niet. Wellicht door Chrome. Sorry
Ik heb 'm geprobeerd te vinden, maar kom er ook niet uit. Ben zelf ook heel benieuwd!quote:
Blij toch dat je het gevonden hebt, Tis zo irritant als je er maar niet op kan komenquote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef Misstique het volgende:
Laat maar, het is hurtz met wonderful life..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |