Hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 16 december 2010 01:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat is The Notwist met Consequence.
Gokje:quote:Op donderdag 16 december 2010 15:27 schreef Radyhyn het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een oud nummer. Jaren 80 of jaren 70.![]()
We hadden het vroeger op een bandje staan en ik weet alleen een beetje hoe het begin is.
Het begint met een dialoog tussen twee mensen. Beetje vaag waarbij ze soort van stotteren en je hoort druppels op de achtergrond en andere vage geluiden.
Ze vragen bij voorbeeld iets als: "where am I", en dan antwoord de andere iets. En dan gaat het zo een beetje door, over en weer.
Ik weet eigenlijk niet of het hele liedje zo door gaat of dat ze ook nog gaan zingen.
Via google kom ik er niet achter en ik zou ook niet weten van wie het is.
Is er misschien iemand die dit herkent en mij verder kan helpen.
Ik ben er al 2 uur over aan het denken en in kom er niet uit.. en dan is zeeer irritant!![]()
Alvast bedankt!
quote:
klinkt heel bekend, maar kan er echt begod niet op komen wat het zou kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef DaDolce het volgende:
Hola,
Ook ik ben op zoek naar een oude nummer. Eerste nummer die ik ooit in mp3 formaat had op mijn laptop....dat was in 1998 ofzo...Ik heb het nummer nog wel, maar op een cassete band en de kwliteit is niet echt al te best na al die jaren. Ik heb het even op Youtube gezet..Hopelijk kan iemand me helpen.
Het is trouwens een Goa nummer denk ik (zo klinkt het iig)
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:30 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik heb een numnmer gehoord op de zender x fm, dat gebruikt werd in de reclame voor een zeker feest. Nu ben ik zelfs de naam van dat feest vergeten.
Kan iemand me helpen?
thanks best raar dat deze nergens tussen staatquote:
Kun je het fragment niet even opzoeken bij RTL gemist ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef mug89 het volgende:
Dag Mede-fokkers..
Tijdens het tussenfilmpje in the Voice of Holland hoor je een deuntje op de achtergrond, wat een beetje lijkt op MGMT... maar ik weet dus niet welk nummer het is, maar dat deuntje klinkt zo lekker :-)
IEMAND die t toevallig ook gehoord heeft, plus dat je de titel ook weet?
Bedankt. :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |