wilde gokquote:Op zondag 2 januari 2011 15:01 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik zoek een nummer dat tijdens het fitnessen gedraaid werd.
- Elektronische stijl.
- Herkenbaar aan het hartslagapparaatgeluid (oscilloscoop, je weet wel als iemand doodgaat), de piepjes worden gebruikt en is echt typisch voor dat nummer.
- kan me herinneren dat dit ook als achtergrondnummer werd gebruikt in 'Airline/ander vliegveldprogramma'
Iemand die mij kan helpen?
nop, helaasquote:Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef kvd het volgende:
[..]
wilde gok
Massive attack - treardorps
Lenny Kravitz - I belong to you is gebruikt in zo'n airlineprogramma
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:19 schreef deraketman het volgende:
hellup! ik zoek:
een liedje waarin volgens mij alleen iets gezegd wordt als: bodenstrasse (ofzo) en dan oehoe oewoe oewoe oewoe () leek mij van een of andere DJ ofzo (zal wel de Duitse versie van deze stampmuziek zijn)
thnx
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..quote:
Je hebt inderdaad een remix waar ze Barbra Streisand naar iets anders vervaagt hebben waar het inderdaad klinkt als iets in de richting van BodenStrasse.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef deraketman het volgende:
[..]
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..
?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
nop, helaaswel bedankt!
het is echt een piep, een hoge piep. typisch die piep van die cardiogram als iemand doodgaat.
precies dit geluid:
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef deraketman het volgende:
[..]
Haha, dank je! zat ik toch ff verkeer met die BodenStrasse..
Niet deze van Lenny toevallig?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:54 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
noppesBPM ligt een stuk lager.. het is een beetje moby achtig. dream-electro.
Ja top, ik zocht Lisa Gerrard - The host of Seraphim.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Staat ie hier misschien tussen: http://www.imdb.com/title/tt1219342/soundtrack ?
JAAAAAAAAAAAquote:
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef iPat het volgende:
Nummer dat in vele commercials momenteel wordt gebruikt.
-begint met wat baslijnen
-schakelt over in een viool-riff
Een nummer van de Rolling Stones, volgens mij. Het zou Brown Sugar kunnen zijn, maar ook iets andersquote:Op zondag 2 januari 2011 23:58 schreef Dropdown het volgende:
Vanaf 1:10 begint het. Mijn vraag gaat namelijk over het begin van dat nummer (waar k overigens een hekel aan heb). Een liedje in de top2000 begint bijna precies zo. Maar ik heb geen idee welk nr dat is. Ik heb alle nrs van de top wel op mijn pc staan, maar ken ze niet allemaal (nog niet helemaal geluisterd). Iemand enig idee?
quote:Op maandag 3 januari 2011 10:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Een nummer van de Rolling Stones, volgens mij. Het zou Brown Sugar kunnen zijn, maar ook iets anders
Zou ook heel goed kunnen, ik dacht idd aan iets van Sticky Fingersquote:Op maandag 3 januari 2011 10:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]Deed me denken aan Tumbling Dice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |