Je hoeft je ook niet te verdedigen. Zoals eerder gezegd, ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:07 schreef HeetBoven het volgende:
Geen zin om me te verdedigen , maar dieren zijn je kinderen nou eenmaal niet. Kun je het niet betalen, dan heeft zo'n dier alle recht op een beter tehuis, dus weg ermee, zo simpel is het. Emotioneel misschien het moeilijkste voor jezelf, maar het dier is in no time aan zijn nieuwe baasje gewend en is je zo weer vergeten als ie het goed heeft.
Doet me denken aan een liedje van Hans Teeuwen en dat slaat op het laatste couplet:quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet te verdedigen. Zoals eerder gezegd, ieder zijn meug.
De dierenasiels zitten stampvol met beesten, dus het is afwachten of de beesten elders een 'beter tehuis' gaan krijgen. Persoonlijk vind ik dit een waardig iets om een paar schamele euro's aan te spenderen, daar waar jij het onzin vind.
Dat vind ik wat anders, jij kiest er voor en je vraagt anderen niet om hulp diep respect daarvoor. Het is maar waar je prioriteiten liggen. Maar zodra je anderen gaat vragen om er voor te zorgen dat je je dieren kunt helpen, gaat me een brug te ver, je moet verantwoordelijkheid nemen, en dat doe jij wel, maar ZwarteDoos niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
HeetBoven, niet met je eens. Het is je kind (sort of)
Neem je de verantwoording voor een dier dan ben je totaal verantwoordelijk voor zijn/haar welzijn.
Die kruisbandoperatie voor mijn hondje heeft 1300 euri gekost en al had ik maanden droog brood moeten eten dan nog was dat doorgegaan. Inmiddels loopt ze na bijna een jaar weer perfect en aangezien ik megaboel van haar hou is ze dat helemaal waard. Ze is ons allessie en een lekker ding.
By the way, als pup gedumpt in de vrieskou in de bosjes, 3 jaar om de hoek geweest en bij ons gedumpt met als reden: echtscheiding en toen bij ons gedumpt. Mja, beter dan in het asiel belanden en het is een droppie, man en ik zijn dol op ons monster dus ik respecteer alle meningen maar ons kwispelgeval is werkelijk ons allessie, megaboel liefde en meer dan waard.
een kat/poes steriliseren is volgensmij niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef candygirl het volgende:
hoi,
Aangezien ze het toch niet durft te vragen en ik weet hoe lief alle fokkertjes nu zijn een hulp vraag!
Zwarte doos heeft twee poezen, die haar huis terroriseren als ze krols zijn.
Ook proberen ze steeds te ontsnappen!
Ze heeft door omstandigheden de eerste lange tijd geen geld om ze te laten steriliseren!
We hebben vandaag eens rondgebeld in omgeving Limburg maar de prijs blijft per poes toch op zo'n 40 euro met korting!
Onder het mom van alle kleine beetjes helpen kunnen we haar niet helpen???
Onzin is om de hoek, derde straat links...dank u.quote:Op dinsdag 14 december 2010 01:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een kat/poes steriliseren is volgensmij niet zo moeilijk hoor
ik zou het zelf niet doen(teveel bloed enzo), maar met wat tips van de plaatselijke slager of veearts, en internet kan je het zelf doen
Nee, vijfde straat links en dan graag heeel erg om de hoekquote:Op dinsdag 14 december 2010 01:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Onzin is om de hoek, derde straat links...dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |