Goedemorgen Duckiequote:
Morgen Pienquote:
He Bar!quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Morguh!
er wordt gevlogen!
*hoort heli landen op heli deck boven d'r*
nu maar hopen dat dat de rest van de dag ook zo blijft
Phenoquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:50 schreef Pheno het volgende:
Een imaginary FB-felicitatie van mij voor Stuart!
En een TT-change
Onsen, een Japans thermaal bad.quote:
Imaginary, want ik heb geen FaceBook. Dat is voor mensen met vriendenquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PhenoFB-felicitatie?
En die TT change
Oh Facebookquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Imaginary, want ik heb geen FaceBook. Dat is voor mensen met vrienden
quote:
Hier nog 1...quote:
Toch een nieuwe? Nicequote:
quote:
Ben al op werk, jij ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Succes vandaag
Ik ga richting werk, fijne dag
2de hands... verkoper was erg eerlijk aan de telefoon (iet te eerlijk over de prijs waarvoor ie m gekocht had, waardoor ik er nog iets af kon lullenquote:
ik heb niet geslapenquote:
Ah, dat komt in de buurt van mijn nachtrust van afgelopen nachtquote:
ik heb 2 uur liggen draaien in bedquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat komt in de buurt van mijn nachtrust van afgelopen nacht
NBTquote:
Ja, dat geloof ik best... ik heb welgeteld 2 dagen mn cv erop gehad. Dat vond mn mailbox niet leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef Pheno het volgende:
Damn, handig als je je mobiele nummer op monsterboard zet. Dit wordt zo'n dag dat eindigt met een rood oor.
ah, sterkte vandaag dan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb 2 uur liggen draaien in bed![]()
dus ben ik nou maar opgestaan want ik moet er om 9 uur toch uit
ik probeer vanmiddag nog wel wat te slapenquote:
verdwaald NBTquote:
jaja, ben al weer weg!quote:
quote:
dat hoeft niet hoorquote:
quote:
koffie zwart? Espresso, cappuccino?quote:
Doe maar een glaasje water!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
koffie zwart? Espresso, cappuccino?
ben je ziekquote:
quote:
Nee nee, niet ziek.. doe maar Thee dan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben je ziek![]()
je mag ook wel thee
Haha, lief van je!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar hebben we geen smilie voor...
dit komt het dichtste bij: een kopje water
welke smaakquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee nee, niet ziek.. doe maar Thee dan!
solquote:
iddquote:
symquote:
en dan heb je zeker vakantiequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:48 schreef Symphonic het volgende:
Nog 30 uur en 45 minuten en 27 seconden
Haha, mijn eerste nog niet gehad, stond in de file.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
me tweede al ik moet wakker blijven
Suikertjequote:
ik zal zo eens gaan kijken hoe de wegen hier zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Haha, mijn eerste nog niet gehad, stond in de file.
Rijkswaterstaat vond het handig vanwege ijs op de linkerbaan deze maar af te sluiten en niet op te ruimen.
Een hele rijbaan opruimen is ook zo'n gedoe, je moet hem ook weer terugleggen enzo...quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:51 schreef Solique het volgende:
Haha, mijn eerste nog niet gehad, stond in de file.
Rijkswaterstaat vond het handig vanwege ijs op de linkerbaan deze maar af te sluiten en niet op te ruimen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een hele rijbaan opruimen is ook zo'n gedoe, je moet hem ook weer terugleggen enzo...
Piece of cake voor die prutsers. Gelijk 6km file.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een hele rijbaan opruimen is ook zo'n gedoe, je moet hem ook weer terugleggen enzo...
Aah. Kusje op je chagrijnigquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:54 schreef Solique het volgende:
Piece of cake voor die prutsers. Gelijk 6km file.
Kijk dat lucht opquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aah. Kusje op je chagrijnig
Kopje koffie erbij?quote:
Snoepjequote:
Suikersnoetjequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kopje koffie erbij?
[..]
Snoepje![]()
![]()
Dat mag altijdquote:
Goedemorgenquote:
friemelquote:
's Morgensquote:
Lol zoals wij zouden zeggen: Goh ben jij vroeg? Heb je in je nest liggen zeikenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Allez Jong, gij al hier ? hedde nat gelegen ?
stingquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lol zoals wij zouden zeggen: Goh ben jij vroeg? Heb je in je nest liggen zeiken
ik kon niet slapenquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Allez Jong, gij al hier ? hedde nat gelegen ?
en hier: Jij al hier, hebbie in je bed gepist ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lol zoals wij zouden zeggen: Goh ben jij vroeg? Heb je in je nest liggen zeiken
Tuurlijk wel, stomme brabandersquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bijna het zelfde, maar net niet....
ja dat bedoelde ik ook maar IK BEN NOG NIET WAKKERquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en hier: Jij al hier, hebbie in je bed gepist ofzo?
echt nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, stomme brabanders
ik dacht dat het een dialect vertaling was... dus daarom... IK OOK NIETquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook maar IK BEN NOG NIET WAKKER
beroemdequote:
Goudkuipje!quote:
Hier zeggen we gewoon: wat ben jij vroeg wakkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en hier: Jij al hier, hebbie in je bed gepist ofzo?
piemelhaartjequote:
Latuahquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook maar IK BEN NOG NIET WAKKER
* friemelaar pakt de popcorn alvast erbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik dacht dat het een dialect vertaling was... dus daarom... IK OOK NIET
sorry... ik ben al weg...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier zeggen we gewoon: wat ben jij vroeg wakker
ik kijkk er net opquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:33 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet naar een klantje
Laterss samen
[ afbeelding ]
mogguh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |