Ik zou het best aanraden - het is het verhaal van een kind van een survivor en het gaat vooral ook over de relatie die hij heeft met zijn vader en de enorme impact van zijn vaders ervaringen ook op zijn leven.quote:
Ik weet waar het over gaat en vind het stripgehalte wat lastig en de rol van de muizen en de katten ook wat te beladen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou het best aanraden - het is het verhaal van een kind van een survivor en het gaat vooral ook over de relatie die hij heeft met zijn vader en de enorme impact van zijn vaders ervaringen ook op zijn leven.
Maar misschien is het te confronterend. Of misschien vind je strips te banaal als het om zo'n beladen onderwerp gaat.
Topic doorsturenquote:Op maandag 13 december 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer een tevreden gebruiker en eerder klaar dan verwachtToch weer 6 overuren die vrijdag nodig gecompenseerd moeten worden. Alleen....hoe ga ik dat die amerikaanse teamlead uitleggen
Zou leuk kunnen zijn. Alleen.....dat gaat vast door Google Translate gehaald worden en leg dan maar eens uit waarom die uren gecompenseerd moeten wordenquote:
Interessante onderwerpen welquote:
Klinkt bekendquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb lopen klagen bij mijn ouders dat het sint-feest een grote uitwisseling van cadeaubonnen wasEn dat dat niet leuk is vind ik tenminste
Dus nu moet ik cadeautjes opgeven
En een iPad vond-ie te prijzig worden
![]()
Ja. Ik kreeg CD-bonnen maar gaf boekenbonnenquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Gaf een CDbon kreeg een CDbon.
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg CD-bonnen maar gaf boekenbonnenWant ze weten toch niks
Slaap lekker DEquote:
Is een hard disk ook goed? Kun je gelijk nog wat muziek jatten als je dat leuk vindquote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef DarkElf het volgende:
Goeie vraag de TT. Ik vroeg het mij ook af. RC kerst was leuk! Neem je een USB sticky mee P?
Slaap lekker Sun. Sterkte morgenquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Een gegeven paard... en zo...![]()
Ik ga slapen, koppie stroomt over, tijd voor een simpel maar spannend en uitgebreid boek
Ben ook geen fan van lootjes trekken. Met kerst wordt het dobbelstenenspel weer van stal gehaald. Dan weet je tenminste dat je matige dingen kan krijgen maar dan boeit het ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.
en wat wel op het lijstje stond kreeg ik niet![]()
fijn lotjes trekken met sint
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Een gegeven paard... en zo...![]()
Ik ga slapen, koppie stroomt over, tijd voor een simpel maar spannend en uitgebreid boek
Dat is wel echt irritantquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.
en wat wel op het lijstje stond kreeg ik niet![]()
fijn lotjes trekken met sint
quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
nu echt slapen.. kijken of ik Sam zo ver krijg dat hij ondersteboven met zijn poten alle kanten op de lucht in, in zijn mand wil gaan liggen ipv op de bank
Gezelliequote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net geconstateerd dat de FOT SC nog net zo gezellig is als toen ik hiernaartoe kwam vluchten. Ik blijf weer lekker bij jullie voorlopig
En bedankt he, zit alweer 10 min. het heerlijke FB topic te lezenquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net geconstateerd dat de FOT SC nog net zo gezellig is als toen ik hiernaartoe kwam vluchten. Ik blijf weer lekker bij jullie voorlopig
quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En bedankt he, zit alweer 10 min. het heerlijke FB topic te lezen
Nu een Dextertje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 14-12-2010 01:25:30 ]
shhhhht!!quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
moggedokter geweest, mag de zelfde dosering hanteren, hij denkt dat het wel genoeg helpt al. In januari nog een keertje heen om nog eens te kijken of het dan nog zo is.
Vind ik niet erg. Hoe minder troep hoe beter
Ja, heb ook echt wel het gevoel dat het werk nu. Zie zelfs niet eens echt op tegen de komende 3 laatste dagen, terwijl ik daar altijd heel veel moeite mee had!quote:
Nou, bij zo'n ziekenhuis zijn ze ook wel wat gewend, qua gruwelijkheden, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, CF....jullie hebben het voor elkaar. Dat leuke draakje is wegNiet van vijfhoog naar beneden gegooid; niet meegegeven met de vuilnisman....maar naar de rommelmarkt voor het Sophia Kinderziekenhuis (of Daniel Den Hoed-kliniek). Een van de twee iig
Hopen dat ze er nog een paar euro voor vangen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, bij zo'n ziekenhuis zijn ze ook wel wat gewend, qua gruwelijkheden, dus dat scheelt.
/FLAUW!
Goed zo joh.
Slaap lekker, Leinquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou, prettige dag liefjes. Ik ben bijgelezen en ga de oogjes sluiten
klopt, vandaar dat ik ook een opgeruimd huis hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Opruimen is goed
![]()
Ruimt ook heel goed je hoofd op
Nou, dan weten jullie nu wat voor een warhoofd ik benquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt, vandaar dat ik ook een opgeruimd huis heb
nou dat zou ik niet willen zeggen, ik bedoelde alleen: als t hier onopgeruimd is ben ik wel een warhoofdquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan weten jullie nu wat voor een warhoofd ik ben
Jij niet, maar ik welquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou dat zou ik niet willen zeggen,
Gestoomde zalm-prei-garnalen-linzen-tartaartjequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker koken btwIk moet nog kiezen uit twee Gino-recepten
Iets met gestoomde garnalen, prei en linzen OF een zalm-groenten-tartaartje
Zou kunnen maar neequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Gestoomde zalm-prei-garnalen-linzen-tartaartje.
oh das niet best! voel je je wel weer wat beter?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:25 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben nog warhoofdiger dan anders, slecht geslapen.
Ja, een stuk beter!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh das niet best! voel je je wel weer wat beter?
jaaquote:
wat laat je doen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn warhoofd moet ook nog naar de kapper. Zucht.
mm ik zou voor het laatste gaan. met lekkere pasta erbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
Stukje van dat vogelnest af laten halen, zodat het weer een kapsel is.quote:
hehequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stukje van dat vogelnest af laten halen, zodat het weer een kapsel is.
eh probeer je een foto te plaatsen? dan zie ik em niet..quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:50 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb nu zoiets, maar dan bruin. Het pluist want het is te lang.
Hoi!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef AnneX het volgende:
ok ...ok... zij leeft nog !![]()
Dank voor het naamtopic: dat kan ik toch niet negeren.
Samenvatting anyone ?![]()
Vergeten.....Warhoofd!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe
[..]
eh probeer je een foto te plaatsen? dan zie ik em niet..
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Jij bent veel beter in samenvattingen, maar ik doe een poging....
Borisz mag op sollicitatiegesprek voor een stage
Het gaat redelijk met gezondheid en pillen
Er wordt nog steeds heerlijk gekookt
Ik heb Anthraxx gestalkt![]()
Steer heeft een nieuw prachtig onderkomen
Er zijn goeie cijfers gehaald
En ik voor het eerstequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mm ik zou voor het laatste gaan. met lekkere pasta erbij
Annequote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef AnneX het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef AnneX het volgende:
Het gebeurt zelden, maar ik kon niet in slaap komen. Naja, vanmiddag een dutje en dan een hoop boodschappen doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euhm.. dan slaap jij zeker te weinig? Daar wordt het ook niet beter van denk ik
joooquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:52 schreef AnneX het volgende:
Oh, dat heb ik ook wel vaak. Maar dat komt ook wel eens omdat ik dan 's ochtends te lang blijf liggen. Dan ben ik 's avonds niet moequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het gebeurt zelden, maar ik kon niet in slaap komen. Naja, vanmiddag een dutje en dan een hoop boodschappen doen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vergeten.....Warhoofd!![]()
http://www.google.nl/imgr(...):93&biw=1111&bih=626
je mag ook met mij ruilen. ik slaap door mn wekker heen en gisteren zo erg dat ik vanochtend door beide ouders én zusje ben gewekt achter elkaar en de lichten aan werden gedaanquote:
Tis niet mijn hoofd, maar zo ziet het er wel uit. En aangezien de kleren al netter zijn, moet het hoofd ook meedoen he.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
cool hoor! wel errug pluizig ja!
Ik ben er erg blij mee, even natmaken en het zit goed. Maar stiekum vind ik het jammer dat ik het niet lang kan hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef AnneX het volgende:
Dat vind ik leuke krullen op die foto, Krakke... zijn dat de jouwe ?
edit: nee dus.![]()
oh ben je van de nette kleren en hiervoor niet? vanwaar de ommezwaai?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tis niet mijn hoofd, maar zo ziet het er wel uit. En aangezien de kleren al netter zijn, moet het hoofd ook meedoen he.
Ik ben van de fatsoenlijke spijkerbroek en die had ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ben je van de nette kleren en hiervoor niet? vanwaar de ommezwaai?
ik heb hetzelfde gehad haha. lang 1 spijkerbroekquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben van de fatsoenlijke spijkerbroek en die had ik niet.
En waar zie je hier het vraagteken?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
bijdehandjequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waar zie je hier het vraagteken?
[..]
Nee...PdeHoogquote:
Je ouders doen het nooit hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:23 schreef DarkElf het volgende:
Dan kijk je toch ineens heel anders naar je ouders he?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ers-gaan-vreemd.html
;+
samen lijkt mij niet neequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je ouders doen het nooit hoor!
Nee, dat bedoel ik niet. Iedereen doet het, behalve ouders. De gedachte!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
samen lijkt mij niet nee
mijn vader is al 18 jaar overleden
Deruit met die foute ventquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:49 schreef borisz het volgende:
Spannende middag in Italie. Wellicht de laatste dag van Berlusconi. Hij moet een motie van wantrouwen overleven. Eerste ronde in de senaat heeft hij doorstaan maat nu het huis van afgevaardigden waarin het nog heel spannend wordt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deruit met die foute vent
Mobiel gaat : onbekend nr ik neem op, hoor niksSteer
hahaahquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deruit met die foute vent
Mobiel gaat : onbekend nr ik neem op, hoor niksSteer
Ik vind het allebei heerlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk had net bedacht dat ik Sint Jakobsschelpen ging serveren met kerst, zie ik in een ander topic dit weer voorbij komen
http://www.flickr.com/photos/fotoosvanrobin/3714365688/
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
VerdorieIk had net bedacht dat ik Sint Jakobsschelpen ging serveren met kerst, zie ik in een ander topic dit weer voorbij komen
Garnalen in pastis saus?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik blijf voor 2de kerstdag ook op garnalen hangen. Nu alleen er nog iets leuks mee verzinnen.
deze post gemist maar alsnog; goed!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
wat is het hier stil!!
moggedokter geweest, mag de zelfde dosering hanteren, hij denkt dat het wel genoeg helpt al. In januari nog een keertje heen om nog eens te kijken of het dan nog zo is.
Vind ik niet erg. Hoe minder troep hoe beter
Neeeeeeeeeeeeee coquilles!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een gedoe zeg!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit op mijn werk. En er is kerstmarkt en daar komen heul veel bejaarden op af. En nu is het druk en chaotisch en daar hou ik helemaal niet van. Tot daar aan toe, maar nu is net ook een kind (?) begonnen met kerstliedjes op de blokfluit. Zeg maar na 3 blokfluitlessen
Verder heb ik na deze week geen werk meer op de planning, maar ik kreeg net van mijn teamleider te horen dat hij me niet meer had gevraagd omdat mijn andere teamleider me voor de rest van het jaar had ingeroosterd. Maar ik werk helemaal niet!! Blijkt dat ze op deze manier mij dagen uitbetaald die ik nog niet betaald had gekregen (??), maar nu dacht mijn andere teamleider dat ik niet kon omdat ik al 'geroosterd' was
Nouquote:
Ik kreeg van iemand de tip om de gesmoorde venkel met peen ipv met witte wijn met pastis te makenquote:
Want?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee coquilles!!!!!!!!!
WZZquote:
Het schijnt dat ik 52 uur (?!) te weinig uitbetaald heb gekregen dit jaar en nu had mijn teamleidster bedacht dat ze dat roostertechnisch ging oplossen door me in te roosteren zodat de administratie dat gaat uitbetalen. Of zoiets, ik begreep er geen klap van!quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Shit Isa, maar je krijgt nu betaald voor de dagen dat je niet bent ingeroosterd? Ik snap het niet helemaal
Bij ons hebben ze weer eens een gat in de muur gehakt voor de opname, daar een soort kamerscherm voorgezet ivm de privacy... echt geen gezicht. Maar het wordt allemaal beter als wij & andere poli's naar de aanbouw vertrekken, dan krijgt de rest weer wat lucht en ruimte (en verbouwingen)quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels deur van mijn kantoor gesloten (staat normaal altijd open) en een briefje opgehangen dat patienten binnen kunnen komen zonder te kloppen. Dat dempt het geluid wat
Het klinkt erg naar de roostering van mijn zorgmanager, ik heb soms vakantie terwijl ik er wel gewoon benquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt dat ik 52 uur (?!) te weinig uitbetaald heb gekregen dit jaar en nu had mijn teamleidster bedacht dat ze dat roostertechnisch ging oplossen door me in te roosteren zodat de administratie dat gaat uitbetalen. Of zoiets, ik begreep er geen klap van!
Nou, ik snap er helemaal niets van, dus ik weet ook niet wanneer het wel en niet kloptquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt erg naar de roostering van mijn zorgmanager, ik heb soms vakantie terwijl ik er wel gewoon ben
Maar laat ze het technisch maar lekker opknappen als jij je 52 uur maar krijgt uitbetaald! (hou je het wel zelf goed bij?)
Je zoekt ander werk? Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef MissHobje het volgende:
Dem Isa dat is gek zeg... maar zolang je die 52 uur maar krijgt toch? mooiste is als je dan wel werkt dan heb je extra natuurlijk![]()
Succes
Ik heb nu weekend.. morgen mannetje ook vrij ( die had een nieuwe baan, maar dat ging beetje raar en is nu weer bij oude werkgever maar dat gaat net deze week in en had nu ff wat te doen morgen vrij en dan do weer, ook schipperen hier maar per jan is alles weer fulltime gelukkig)
afijn vrijdag hoef ik pas weer das wel lekker.. en heb een bommetje gedropt gister op mijn eigen werken ben inmiddels lekker aan het rondkijken (vanavond email met cv de deur uit
)
Jeejquote:
Tskquote:
goed ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Inmiddels deur van mijn kantoor gesloten (staat normaal altijd open) en een briefje opgehangen dat patienten binnen kunnen komen zonder te kloppen. Dat dempt het geluid wat
1e kerstdag geen toetje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JeejZie je nu die achterlijke hoeveelheid postzegels?
[..]
Tsk
Kerstmenu is trouwens klaar
Voorgerecht
Sint jakobsschelpen op een bedje van zwarte pasta met wat tomatentapenade
Hoofdgerecht
Eerste kerstdag:
Varkensfilet met appel-uien-jus
Aardappelpuree
Gestoofde wortel met venkel
Sperzieboontjes
Tweede kerstdag:
Lamsbout
Peterselie aardappeltjes
Groene asperges
Salade
Nagerecht
Een chocoladeganache met frambozensaus
Zuurkool en rookworst.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef LieLie het volgende:
Wie weet er nog iets origineels om op de pizza te doen vanavond?
Wèl origineelquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:59 schreef krakkemieke het volgende:
Zuurkool en rookworst.![]()
Sorry, ik word soms melig van al dat poetsen.
Hmmm....moet ik het weer uitspellen of zo?quote:
En het zou zomaar lekker kunnen zijn eigenlijk welquote:
Hm, ik houd niet zo van zuurkoolquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En het zou zomaar lekker kunnen zijn eigenlijk wel
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....moet ik het weer uitspellen of zo?
spaghettipizzaquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:56 schreef LieLie het volgende:
Wie weet er nog iets origineels om op de pizza te doen vanavond?
Ongeopend? Ja hoor!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:06 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, ik heb nog een zakje met een bol buffelmozzarella liggen.
Houdbaar tot 11-12.
Zouden jullie die nog op de pizza doen?
Dit ziet er ranziger uit dan die Dr. Oetker wond van gisteren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spaghettipizza
[ afbeelding ]
Feest niet te veel. Regering gaat die motie niet uitvoeren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)g-podiumkunsten.html![]()
![]()
![]()
Ik ook, het tenslotte kaas, dat bederft niet zomaar 123. Anders kleur beoordelen, even ruiken en een heel klein stukje proeven als je twijfels hebt.quote:
het lijkt me echt lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit ziet er ranziger uit dan die Dr. Oetker wond van gisteren.
Ja, ongeopend. Was over van Sinterklaas, maar vorige week was ik ziek en had ik geen behoefte aan mozzarellaquote:
Ik heb de wond niet gezien, maar ik vond deze pizza ook vrij ranzig jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit ziet er ranziger uit dan die Dr. Oetker wond van gisteren.
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Feest niet te veel. Regering gaat die motie niet uitvoeren.
Nu is de vraag of het belastingplan gaat worden weggestemd. Zo ja dan is die BTWverhoging van de baan. Anders niet.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
En mijn teamleider kwam weer binnen of hij me nog mocht 'gebruiken' t/m mei(mijn contract liep hier af per 1 januari)
Super Isa!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
En mijn teamleider kwam weer binnen of hij me nog mocht 'gebruiken' t/m mei(mijn contract liep hier af per 1 januari)
niet origineel maar wel lekker!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ongeopend. Was over van Sinterklaas, maar vorige week was ik ziek en had ik geen behoefte aan mozzarella
Dan ga ik misschien toch maar voor een meer doorsnee pizza
Tomatensaus, mozzarella, champignons, rode ui en italiaanse ham voor mij.
En voor meneer tomatensaus nagelkaas, champignons, rode ui en boerenmetworst
Hoera voor Isaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Fijn Isa!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Isabeau het volgende:
Ah...belgische lunchquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
Da's mooi, Isa.
Tevens: *hips. Twee glazen wijn bij de lunch en ik ben teut
Als mensen je echte vriend gaan noemen, wordt het gevaarlijkquote:Hello Peter,
You are real friend
Hartelijk Dank!
Kind regards,
Is ze leuk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg een mailtje van een luxemburgse projectleidsterIk had een mail gestuurd over een update van gisteravond om haar op de hoogte te houden.
[..]
Als mensen je echte vriend gaan noemen, wordt het gevaarlijk
Maar wel leuk dat ze laat weten er blij mee te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg een mailtje van een luxemburgse projectleidsterIk had een mail gestuurd over een update van gisteravond om haar op de hoogte te houden.
[..]
haha aardig tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk he verrassingen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:11 schreef AnneX het volgende:
en kerstpakket secundo is binnen ! op italiaanse wijze: eten en drinken enzo van de amerikaanse werkgever van vaders.
Mn. AnneX is een watje: die schoot er vol van. Zijn vader kreeg een kerstkrans vroeger.
Ik ben een kouwe muts en ken die pakketten al jaren en altijd wel een leuke verrassing.
Nr. één was hollands met ondermeer beschuitjes en biolog.verantwoorde jam enzo van de hollandse liniepont.
haha dat ie volschootquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:11 schreef AnneX het volgende:
en kerstpakket secundo is binnen ! op italiaanse wijze: eten en drinken enzo van de amerikaanse werkgever van vaders.
Mn. AnneX is een watje: die schoot er vol van. Zijn vader kreeg een kerstkrans vroeger.
Ik ben een kouwe muts en ken die pakketten al jaren en altijd wel een leuke verrassing.
Nr. één was hollands met ondermeer beschuitjes en biolog.verantwoorde jam enzo van de hollandse liniepont.
Neequote:
Dat wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat ze laat weten er blij mee te zijn.
Hier nog eentje. We krijgen meestal wel een aardigheidje. Vorig jaar een IRIS-cheque van 50 EUR geloof ik. Ben benieuwd wat het dit jaar wordt en OF er wel iets komt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Kerstpakketten zijn leuk! Helaas krijg ik er nooit eentje.
Dat werk van jou hè...en die baas...heeft iemand je wel eens gezegd dat de meeste werkgevers veel beter en leuker zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
haha dat ie volschootik zou ook minimaal heel verbaasd zijn want heb nog nooit een kerstpakket gehad
klinkt lekker met Italiaanse en Hollandse dingetjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, meerdere mensen hier al regelmatig, maar jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werk van jou hè...en die baas...heeft iemand je wel eens gezegd dat de meeste werkgevers veel beter en leuker zijn?
Zakje noten kan ze krijgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werk van jou hè...en die baas...heeft iemand je wel eens gezegd dat de meeste werkgevers veel beter en leuker zijn?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:
De kerstboom staat
Fotos:Gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:
De kerstboom staat
Fotos:Wat rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel gezellig![]()
ehm nee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
mams belde; vrijdag gaan we niet naar Deventer kerstmarkt want wordt te koud en dan lopen we een half uur en zijn we het al zat (en onze tenen ook). Vorig jaar in Düsseldorf in de kou was een ramp. deed gewoon pijn dus ieder café binnengehobbeld en overal natuurlijk enorm druk want niemand wilde buiten lopen.. leuk, kerstmarkt in Duitsland
i.p.v. naar Deventer gaan we aan onze voeten en handen laten knabbelen door de visjes bij Dr. Fish in Amsterdam
jij snapt het niet hequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
Koop een bak met goudvissen. Ben je nog goedkoper uit ook.
Goudkarpers dan. Die sabbelen op allesquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat grappigEn Annie, goudvissen knabbelen heul niet, die zwemmen snel weg van grote vrouwenvoeten!
Zeg jij nou gewoon dat FFT grote voeten heeft?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat grappigEn Annie, goudvissen knabbelen heul niet, die zwemmen snel weg van grote vrouwenvoeten!
Dat lijkt me heel apartquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:38 schreef FutureFairytale het volgende:
mams belde; vrijdag gaan we niet naar Deventer kerstmarkt want wordt te koud en dan lopen we een half uur en zijn we het al zat (en onze tenen ook). Vorig jaar in Düsseldorf in de kou was een ramp. deed gewoon pijn dus ieder café binnengehobbeld en overal natuurlijk enorm druk want niemand wilde buiten lopen.. leuk, kerstmarkt in Duitsland
i.p.v. naar Deventer gaan we aan onze voeten en handen laten knabbelen door de visjes bij Dr. Fish in Amsterdam
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Er heeft hier iemand een flesje parfum laten vallen. En het is zeg maar mijn geur niet
Ja, de deur staat dus weer openquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
in dezelfde kamer? anders deur weer dicht
al een keer bij de Zwaluwhoeve mn voeten in zo'n bad gestoken en het is idd apart maar wel geinig. grappig gevoel en eigenlijk zat ik wel een beetjequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel apart
Ik hou sowieso niet zo van vissen, maar veel plezier!
je hebt gewoon lekkere voetjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al een keer bij de Zwaluwhoeve mn voeten in zo'n bad gestoken en het is idd apart maar wel geinig. grappig gevoel en eigenlijk zat ik wel een beetjetoen. met zn 4-en in een bad, de andere 3 hadden zo'n 10 visjes en ik had er rond de 40 bij mn voeten..
Waar is het van?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand of je platenbonnen echt alleen maar voor muziek mag gebruiken?
Laatste keren dat ik ze gebruikt heb kon je ze ook voor DVDs of Games gebruikenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Duderella het volgende:
zonde is dat altijd van de tijd, je had in iedergeval je huiswerk goed gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef golfer het volgende:
Bezoekje aan de diëtiste gebracht i.v.m. adviezen m.b.t. de lactose-intolerantie.
Dat beroep kunnen ze dus ook opheffen, want alles wat ik al op Internet gelezen had werd nog een keer door haar opgerakeld. Het enige extra wat het mij opleverde was een proefpakketje lactase-pillen, die ik overigens zelf ook al bij de drogist besteld had.
Nationale platen & CD bon, staat erop. Onbeperkt geldig.quote:
Heet tegenwoordig entertainmentbon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nationale platen & CD bon, staat erop. Onbeperkt geldig.
Maar ik hoopte dat je ze misschien ook 'gewoon' als cadeaubon kon gebruiken of zo.
Wat Annie zegt denk ik, voor cd's, dvd's en games.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar ik hoopte dat je ze misschien ook 'gewoon' als cadeaubon kon gebruiken of zo.
Wat kan ik kopen met de Nationale EntertainmentCard?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja, alleen 78 toeren platen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Duderella het volgende:
Ze komen wel ongeveer uit die tijd ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, alleen 78 toeren platen hoor
P komt eten. Ga wat nieuwe dingen maken dus wil dan altijd al even 't gevoel' gehad hebbenquote:
Meid échtquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
P komt eten. Ga wat nieuwe dingen maken dus wil dan altijd al even 't gevoel' gehad hebbenjaja ik ben een control freak
![]()
hehehquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
P komt eten. Ga wat nieuwe dingen maken dus wil dan altijd al even 't gevoel' gehad hebbenjaja ik ben een control freak
![]()
4. Ze vinden je lief?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef Bluezz het volgende:
De eerste kerstkaart is binnen. Van mijn moedertje, gemaakt in '94infantiel beschreven door mijn zus
Conclusies : 1. er wordt opruiming gehouden 2. moedertje kan geen kaarten meer maken/borduren 3. besparing zus qua postzegels en kaarten
Vast wel, bovendien staan we in het adressenboekjequote:
metingen gingen uitstekend, nu ben ik aan het wachten totdat de kluisjes van de OK kleedruimte vanzelf openspringen want ik ben mijn kluisjes code vergetenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vast wel, bovendien staan we in het adressenboekje![]()
Ben je al klaar met je 20.000 dingen? En waarom zit jij om 4 uur te posten
Goed hoor. Was een mooi afscheid.quote:
Leuk is datquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef DarkElf het volgende:
vind het altijd zo grappig om te bedenken dat fokkers gewone mensen zijn. (natuurlijk weet je dat wel maar toch) Zoals steer, nu in OK kleding en op klompen zit te sc'en, of een of andere dwaas uit onzin net uit een vergadering komt ofzo en even af wilt reageren...
oh nee dat denk ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk is dat
Maar niet alle fok!kers zijn normaal hoor
haha nee hoor, mijn vader beaamde het namelijk meteen en toen moesten we gewoon er om lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat het een mooi afscheid was sun.
(en die opmerking van jou, keek die persoon niet raar?)
grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nee hoor, mijn vader beaamde het namelijk meteen en toen moesten we gewoon er om lachen
Nja, het is ook gewoon waarquote:
Fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goed hoor. Was een mooi afscheid.
Wel een gekke gelegenheid om Arthur Docters van Leeuwen te horen spreken, maar goed![]()
Aantal mensen gesproken die mijn ouders nog van heel vroeger kenden. Er was zelfs iemand die verbaasd tegen mijn vader zei: dus er is toen zelfs nog een kind uit voort gekomen!(had hij het dus over mij
![]()
) Waarop ik aansloot dat dat het begin van het einde was van de relatie met mijn moeder
oh ja dat heb je wel eens verteld, ik bedoelde dat je vader het meteen zo beaamde. (maar dat haal je nooit uit 1 woord, dat snap ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het is ook gewoon waarToen ik er eenmaal was ging het snel bergafwaarts met het huwelijk
Dus omdat jij toevallig intelligent genoeg bent om alles zelf op te zoeken en te begrijpen moet dat beroep maar worden opgeheven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef golfer het volgende:
Bezoekje aan de diëtiste gebracht i.v.m. adviezen m.b.t. de lactose-intolerantie.
Dat beroep kunnen ze dus ook opheffen, want alles wat ik al op Internet gelezen had werd nog een keer door haar opgerakeld. Het enige extra wat het mij opleverde was een proefpakketje lactase-pillen, die ik overigens zelf ook al bij de drogist besteld had.
misschien dachten ze dat jullie zaten te geinen, anders hadden ze misschien niet gelachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, het is ook gewoon waarToen ik er eenmaal was ging het snel bergafwaarts met het huwelijk
heb je gelijk in idd. Laatst ergens ook iets (weet niet meer precies wat) waarbij de mr en ik elkaar op een gegeven moment aankeken: 'snapt ze het nou echt nóg niet?!?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus omdat jij toevallig intelligent genoeg bent om alles zelf op te zoeken en te begrijpen moet dat beroep maar worden opgeheven?Heb je na zoveel levenservaring nou nòg niet door hoe dom heel veel mensen zijn
![]()
En ? is de boodschap wel overgekomen uiteindelijk?quote:Ik had er vandaag nog 1 waarbij ik me op een gegeven moment afvroeg of ik soms Russisch sprak
We hebben het nog een keer tegen haar man herhaald die haar kwam ophalen. Ik geloof dat dat wel aan is gekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef DarkElf het volgende:
En ? is de boodschap wel overgekomen uiteindelijk?
Positief bekijken FFT: fastfoodquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
nou jottum, zit ik hier! Belt agent dat iedereen heeft afgezegd en t dus niet doorgaatze vind t wel zielig dat ik hier al zit dus ze komt straks en dan gaan we wat kletsen maar goed, lekker laat afzeggen!
Waar ben je nu dan? Balen zeg!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
nou jottum, zit ik hier! Belt agent dat iedereen heeft afgezegd en t dus niet doorgaatze vind t wel zielig dat ik hier al zit dus ze komt straks en dan gaan we wat kletsen maar goed, lekker laat afzeggen!
ja hallo, dat kon ook dichterbij dan 45 min van huisquote:
Wateringen is ook heel gezellig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo, dat kon ook dichterbij dan 45 min van huis
Op de lagere school was het me allemaal nog niet duidelijk, op het vwo ga je vooral met andere slimme kinderen om, idem voor universiteit. Zelfs op fok is het intelligentieniveau nog redelijk hoog vergeleken met het landelijk gemiddelde (je mot wel een pc kunnen bedienen en durven typen) Maar dan, op de werkvloer met 'gewone mensen'!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef DarkElf het volgende:
Toen ik bij een grote cateraar werkte en wel eens sollicitatie gesprekken afnamen met potentiële cateringmedewerkers heb ik mij ook wel eens verbaasd over hoe simpel sommige mensen kunnen zijn en dat bedoel ik echt niet arrogant over mijn eigen intelligentie ofzo hoor!
Wateringen.. Over internet info, t gaat er niet alleen om dat sommige mensen 'dom zijn' maar bv over diagnoses staan zoveel verschillende dingen op t net... En niet alles gebeurt echtquote:
sommige mensen zijn echt wel dom hoor, no offence.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wateringen.. Over internet info, t gaat er niet alleen om dat sommige mensen 'dom zijn' maar bv over diagnoses staan zoveel verschillende dingen op t net... En niet alles gebeurt echt
Ongeveer les #1 op het hoger of wetenschappelijk onderwijs: geloof niet alles wat op internet staat en controleer je bronnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wateringen.. Over internet info, t gaat er niet alleen om dat sommige mensen 'dom zijn' maar bv over diagnoses staan zoveel verschillende dingen op t net... En niet alles gebeurt echt
Nou, er staat zeker heel veel (kwakzalvers!) nonsens op het internet. Kijk alleen maar op fok waar elke leek even zijn steentje komt bijdragen in een topic met een medische vraag. Vis daar maar eens de echte info uit als je er echt geen verstand van hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe bedoel je simpel? Simpel leven? Boeren worden simpel genoemd maar er is niks mis met boerenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef DarkElf het volgende:
Toen ik bij een grote cateraar werkte en wel eens sollicitatie gesprekken afnamen met potentiële cateringmedewerkers heb ik mij ook wel eens verbaasd over hoe simpel sommige mensen kunnen zijn en dat bedoel ik echt niet arrogant over mijn eigen intelligentie ofzo hoor!
Das waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er staat zeker heel veel (kwakzalvers!) nonsens op het internet. Kijk alleen maar op fok waar elke leek even zijn steentje komt bijdragen in een topic met een medische vraag. Vis daar maar eens de echte info uit als je er echt geen verstand van hebt.
Kan je nog herinneren dat ik op 'steren' heb gezocht? Dat waren dus echt 18.000 search resultaten waarbij bijna overal sterren werd bedoeldquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef DarkElf het volgende:
Dat komt door dat stompzinnige typen dat je steeds meer fouten maakt, dat zie je overal. (En steeds meer mensen doen het fout waardoor de goeie dingen ondergesneeuwd raken en de fouten overleven.)
jes daaromquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, er staat zeker heel veel (kwakzalvers!) nonsens op het internet. Kijk alleen maar op fok waar elke leek even zijn steentje komt bijdragen in een topic met een medische vraag. Vis daar maar eens de echte info uit als je er echt geen verstand van hebt.
Nou, iemand kan ook gewoon dom zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe bedoel je simpel? Simpel leven? Boeren worden simpel genoemd maar er is niks mis met boerenik vind t een gevaarlijke uitspraak om iemand dom te noemen. Iemand kan dom doen, dat wel.
Nee sorry, sommige mensen zijn gewoon simpel (of dom, hoe je het wilt noemen). En dat is echt geen belediging of wat dan ook. Het is dan gewoon zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe bedoel je simpel? Simpel leven? Boeren worden simpel genoemd maar er is niks mis met boerenik vind t een gevaarlijke uitspraak om iemand dom te noemen. Iemand kan dom doen, dat wel.
Het is juist fijn als mensen zelf geïnteresseerd zijn en dingen opzoeken, maar ik snap ook wel dat je door de bomen het bos soms gewoon niet ziet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:29 schreef DarkElf het volgende:
Das waarDaarom is zelf dokteren via internet ook zo gevaarlijk (om maar nog niet te spreken van annoying voor artsen wrs. Hoewel je ook een dokter ermee een andere kant op kan krijgen dan zijn eigen vastgeroeste ideetjes. T heeft 2 kanten dus)
Nee hoor snap t wel, ik check ook wel eens iets in een woordenboek omdat ik echt aan mezelf twijfel door de massa foute spellingen van veel dingen die je dagelijks voor je kiezen krijgt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je nog herinneren dat ik op 'steren' heb gezocht? Dat waren dus echt 18.000 search resultaten waarbij bijna overal sterren werd bedoeldEn dat is dan misschien (hoop ik) een typefout geweest, laat staan als het gaat om sowieso en dergelijke. Je weet op het laatst niet meer wat de juiste spelling is omdat je het zo vaak fout hebt gezien en getypt lijkt alles....correct. (of ben ik nou zo gek?)
noem er eens 3quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee sorry, sommige mensen zijn gewoon simpel )of dom, hoe je het wilt noemen). En dat is echt geen belediging of wat dan ook. Het is dan gewoon zo.
Alsjeblieft zeg! Wat een onzin!quote:
daarom vroeg ik ook wat DE met simpel bedoeltquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist fijn als mensen zelf geïnteresseerd zijn en dingen opzoeken, maar ik snap ook wel dat je door de bomen het bos soms gewoon niet ziet.
Je moet het woord 'simpel' niet verwarren met 'slecht of minderwaardig mens' FFT.
Mensen die op vakantie in Spanje zijn en op de kaart van Europa (op de vraag: "Waar zit u nu") een land midden in Europa aanwijzen, dus zonder zee in de buurt, terwijl ze op t strand van Spanje staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daarom vroeg ik ook wat DE met simpel bedoelt
daar heb je t al. Je zegt wel direct dat sommige mensen dom zijn en zodra er naar n voorbeeld gevraagd wordt weet je t niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Wat een onzin!
waarom kan iemand niet gewoon dom zijn in jouw ogen? Denk je echt dat er alleen maar slimme mensen zijn?
En verder wat isa zegt
Ignorance is blissquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef Anthraxx het volgende:
Simpel als in mensen die gelukkig zijn met hun leven als productie medewerker, 's avonds naar huis gaan om te genieten van hun Hollandse pot met hun vrouw, kinderen en nooit eens nadenken over wat het leven hen meer te bieden heeft, behalve GTST. Nooit eens verdiepen in politiek, wetenschap of cultuur (behalve voetballuh). Geen behoefte hebben om hun inzichten en horizon te verbreden en vooral binnen hun eigen wereldje blijven leven zonder risico's te nemen.
En dat is niet negatief. Soms ben ik er best jaloers op. Er ontgaat je ook een heleboel ellende namelijk.
Ach komquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar heb je t al. Je zegt wel direct dat sommige mensen dom zijn en zodra er naar n voorbeeld gevraagd wordt weet je t niet meer
Ja dat zal het zijn.!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar heb je t al. Je zegt wel direct dat sommige mensen dom zijn en zodra er naar n voorbeeld gevraagd wordt weet je t niet meer
waarom ik dit zeg is omdat diezelfde mensen weer dingen weten die jij niet weet, dan zou jij dus ook dom zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mensen die op vakantie in Spanje zijn en op de kaart van Europa (op de vraag: "Waar zit u nu") een land midden in Europa aanwijzen, dus zonder zee in de buurt, terwijl ze op t strand van Spanje staan.
Das dom. Om maar iets te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |