Ik zou het best aanraden - het is het verhaal van een kind van een survivor en het gaat vooral ook over de relatie die hij heeft met zijn vader en de enorme impact van zijn vaders ervaringen ook op zijn leven.quote:
Ik weet waar het over gaat en vind het stripgehalte wat lastig en de rol van de muizen en de katten ook wat te beladen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou het best aanraden - het is het verhaal van een kind van een survivor en het gaat vooral ook over de relatie die hij heeft met zijn vader en de enorme impact van zijn vaders ervaringen ook op zijn leven.
Maar misschien is het te confronterend. Of misschien vind je strips te banaal als het om zo'n beladen onderwerp gaat.
Topic doorsturenquote:Op maandag 13 december 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer een tevreden gebruiker en eerder klaar dan verwachtToch weer 6 overuren die vrijdag nodig gecompenseerd moeten worden. Alleen....hoe ga ik dat die amerikaanse teamlead uitleggen
Zou leuk kunnen zijn. Alleen.....dat gaat vast door Google Translate gehaald worden en leg dan maar eens uit waarom die uren gecompenseerd moeten wordenquote:
Interessante onderwerpen welquote:
Klinkt bekendquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb lopen klagen bij mijn ouders dat het sint-feest een grote uitwisseling van cadeaubonnen wasEn dat dat niet leuk is vind ik tenminste
Dus nu moet ik cadeautjes opgeven
En een iPad vond-ie te prijzig worden
![]()
Ja. Ik kreeg CD-bonnen maar gaf boekenbonnenquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Gaf een CDbon kreeg een CDbon.
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg CD-bonnen maar gaf boekenbonnenWant ze weten toch niks
Slaap lekker DEquote:
Is een hard disk ook goed? Kun je gelijk nog wat muziek jatten als je dat leuk vindquote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef DarkElf het volgende:
Goeie vraag de TT. Ik vroeg het mij ook af. RC kerst was leuk! Neem je een USB sticky mee P?
Slaap lekker Sun. Sterkte morgenquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Een gegeven paard... en zo...![]()
Ik ga slapen, koppie stroomt over, tijd voor een simpel maar spannend en uitgebreid boek
Ben ook geen fan van lootjes trekken. Met kerst wordt het dobbelstenenspel weer van stal gehaald. Dan weet je tenminste dat je matige dingen kan krijgen maar dan boeit het ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.
en wat wel op het lijstje stond kreeg ik niet![]()
fijn lotjes trekken met sint
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Een gegeven paard... en zo...![]()
Ik ga slapen, koppie stroomt over, tijd voor een simpel maar spannend en uitgebreid boek
Dat is wel echt irritantquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.
en wat wel op het lijstje stond kreeg ik niet![]()
fijn lotjes trekken met sint
quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
nu echt slapen.. kijken of ik Sam zo ver krijg dat hij ondersteboven met zijn poten alle kanten op de lucht in, in zijn mand wil gaan liggen ipv op de bank
Gezelliequote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net geconstateerd dat de FOT SC nog net zo gezellig is als toen ik hiernaartoe kwam vluchten. Ik blijf weer lekker bij jullie voorlopig
En bedankt he, zit alweer 10 min. het heerlijke FB topic te lezenquote:Op maandag 13 december 2010 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net geconstateerd dat de FOT SC nog net zo gezellig is als toen ik hiernaartoe kwam vluchten. Ik blijf weer lekker bij jullie voorlopig
quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En bedankt he, zit alweer 10 min. het heerlijke FB topic te lezen
Nu een Dextertje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 14-12-2010 01:25:30 ]
shhhhht!!quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:52 schreef Sunnythesun het volgende:
moggedokter geweest, mag de zelfde dosering hanteren, hij denkt dat het wel genoeg helpt al. In januari nog een keertje heen om nog eens te kijken of het dan nog zo is.
Vind ik niet erg. Hoe minder troep hoe beter
Ja, heb ook echt wel het gevoel dat het werk nu. Zie zelfs niet eens echt op tegen de komende 3 laatste dagen, terwijl ik daar altijd heel veel moeite mee had!quote:
Nou, bij zo'n ziekenhuis zijn ze ook wel wat gewend, qua gruwelijkheden, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, CF....jullie hebben het voor elkaar. Dat leuke draakje is wegNiet van vijfhoog naar beneden gegooid; niet meegegeven met de vuilnisman....maar naar de rommelmarkt voor het Sophia Kinderziekenhuis (of Daniel Den Hoed-kliniek). Een van de twee iig
Hopen dat ze er nog een paar euro voor vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |