Ik zou het best aanraden - het is het verhaal van een kind van een survivor en het gaat vooral ook over de relatie die hij heeft met zijn vader en de enorme impact van zijn vaders ervaringen ook op zijn leven.quote:
Ik weet waar het over gaat en vind het stripgehalte wat lastig en de rol van de muizen en de katten ook wat te beladen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou het best aanraden - het is het verhaal van een kind van een survivor en het gaat vooral ook over de relatie die hij heeft met zijn vader en de enorme impact van zijn vaders ervaringen ook op zijn leven.
Maar misschien is het te confronterend. Of misschien vind je strips te banaal als het om zo'n beladen onderwerp gaat.
Topic doorsturenquote:Op maandag 13 december 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer een tevreden gebruiker en eerder klaar dan verwachtToch weer 6 overuren die vrijdag nodig gecompenseerd moeten worden. Alleen....hoe ga ik dat die amerikaanse teamlead uitleggen
Zou leuk kunnen zijn. Alleen.....dat gaat vast door Google Translate gehaald worden en leg dan maar eens uit waarom die uren gecompenseerd moeten wordenquote:
Interessante onderwerpen welquote:
Klinkt bekendquote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb lopen klagen bij mijn ouders dat het sint-feest een grote uitwisseling van cadeaubonnen wasEn dat dat niet leuk is vind ik tenminste
Dus nu moet ik cadeautjes opgeven
En een iPad vond-ie te prijzig worden
![]()
Ja. Ik kreeg CD-bonnen maar gaf boekenbonnenquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Klinkt bekend.
Gaf een CDbon kreeg een CDbon.
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik kreeg CD-bonnen maar gaf boekenbonnenWant ze weten toch niks
Slaap lekker DEquote:
Is een hard disk ook goed? Kun je gelijk nog wat muziek jatten als je dat leuk vindquote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef DarkElf het volgende:
Goeie vraag de TT. Ik vroeg het mij ook af. RC kerst was leuk! Neem je een USB sticky mee P?
Slaap lekker Sun. Sterkte morgenquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Een gegeven paard... en zo...![]()
Ik ga slapen, koppie stroomt over, tijd voor een simpel maar spannend en uitgebreid boek
Ben ook geen fan van lootjes trekken. Met kerst wordt het dobbelstenenspel weer van stal gehaald. Dan weet je tenminste dat je matige dingen kan krijgen maar dan boeit het ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef z80 het volgende:
[..]
ik kreeg een bios bon. en ik ga NOOIT naar de bios.
en wat wel op het lijstje stond kreeg ik niet![]()
fijn lotjes trekken met sint
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Een gegeven paard... en zo...![]()
Ik ga slapen, koppie stroomt over, tijd voor een simpel maar spannend en uitgebreid boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |