Vandaag gaat het wel wat worden, denk ik.
Ja, dat zit er wel in .
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:52 schreef k_i_m het volgende:
Vandaag gaat het wel wat worden, denk ik.
Ja, dat zit er wel in.
* Barb kan de hele wereld aan!
Maar na deze week, als ik t beetje redelijk gedaan heb, voel ik me waarschijnlijk helemaal top
quote:Dat lees ik graag
Op maandag 03 juni 2002 11:52 schreef k_i_m het volgende:
Vervolg van Deel 3Vandaag gaat het wel wat worden, denk ik.
Ja, dat zit er wel in.
Dus aardig MOE
Verder een beetje moe, maar wel goed..
lichtelijk verveeld, dat wel
quote:Been there, done that !
Op maandag 03 juni 2002 12:17 schreef Phat Lip het volgende:
K.U.T.
2 uur geslapen en toch aan het werk..
Ps
Ik ben altijd vrij op maandag
Ik ga nu naar een meisje toe die mij wel ziet zitten, en ik haar ook . Jeeej eindelijk weer es een keertje raak
quote:
Op maandag 03 juni 2002 16:45 schreef SolidArt het volgende:
ik mis alleen een lief iemand om mee te knuffelen
Ik voel me niet vrolijk, niet verdrietig. We zweven lekker verder
met andere woorden.. ik voel me dus klote.. Maar goed. mijn sig. zegt genoeg..
het me het weekendje wel weer!
* Weirdo gaat nog maar is slapen ;p
Update:
Ex stuurde me een smsje, dus ik haar ff gebeld. Hebben de afspraak dat IK niet bel of sms. Laat het gewoon van haar afhangen of we contact hebben ja of nee. Dit om haar niet teveel op haar huid te zitten. Al moeilijk genoeg zo.
Maar voel me nu dus weer kip lekker. ff wat dingen besproken die me 'dwars' zaten. Ben weer blij blij blij...
[Dit bericht is gewijzigd door Skoezie op 03-06-2002 21:18]
quote:vertel...
Op maandag 03 juni 2002 21:34 schreef Bannie het volgende:
* op het punt staat domme dingen te doen..
En verder mis ik Freud heel erg...
Ik voel me ook ontzettend sterk nu, maar ook machteloos. Alsof ik met een enorme hamer op een granietblok sta te beuken en er nog geen schilfertje af springt.
Ik leef me nu maar even flink uit, misschien begint het nog een keer te barsten...
Mijn vriendin en ik hebben zelden sex... de situatie dat het kan doet zich nou eenmaal niet vaak voor (1 maal in de 3 weken).... nu waren alle omstandigheden dus perfect afgelopen zaterdag morgen maar tijdens het voorspel wou mevrouw opeens iets anders gaan doen.... ik voel me lelijk... ik voel me vies.... ik voel me alleen want ik snap niet waarom ze wat anders wou gaan doen...
Ik snap dat het wel heeeeeeel erg lijkt alsof ik alleen om de sex bij haar ben maar dat is absoluut niet zo want anders had ik al lang weggeweest bij d'r...
Ik heb wel barstende koppijn nu. Ik kwam vanavond nog even in een klein meningsverschil terecht (had geen betrekking op mij) en de negatieve energie die daaruit voortkwam, knalde rechtstreeks tegen mijn hoofd aan, leek wel.
Mensen moeten lief tegen elkaar doen, zeker als ze bij elkaar horen. Moet ik dan ook alles uitleggen?! .
En nu kruip ik mijn bed weer in om ff verder te pitten.
Ik kan bijna wel springen van vrolijkheid en geluk.
Leve het leven
Zit nu naar Cold Play te luisteren.. (het nummer Spies).. is niet egt een jank nummer.. maar wel zwaar mooi.. en daardoor ga ik me steeds rotter voelen.. ik weet niet waarom..
Plus dat ik ook nog eens een soort van ruzie met mijn ouders heb..
Damn.. volgens mij is het al een tering lange tijd geleden dat ik me GOED heb gevoelt..
quote:Jah Juf Kim
Op dinsdag 04 juni 2002 02:28 schreef k_i_m het volgende:
Mensen moeten lief tegen elkaar doen, zeker als ze bij elkaar horen. Moet ik dan ook alles uitleggen?!.
Ik voel me momenteel even miserabel.
maar ja. DONDERDAG feesten als een gek. tot en met zondag camperen op duinrell...
eeeeeeeeej biertjuh!
- So, do you live in Hilversum?
*No, i live in Berlin.
- Recently moved there?
*Well, i live there for over 4 years now.
- Ah! So you also speak German?
*Just a little. Actually, i hate German people.
- But, you live in Germany! Why do you still live there?!
*Hmmm... i really don't know.
quote:Je mag wat van je "macht" gebruiken om dit topic op slot te doen
Op woensdag 05 juni 2002 14:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Duf, machteloos, teleurgesteld.
thanx.
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 05-06-2002 15:21]
Uiteindelijk toch niet aangenomen, omdat ik overkwalificeerde. Ze waren wel heel enthousiast over me. Dat is altijd nuttig om te weten, denk ik. Daar doe je dan maandenlang in de avonden cursussen voor etc. Maargoed. We zijn weer op weg. Nu ben ik op. Zat al te stressen op weg terug naar huis, geen idee waarom.
Ik had nog afgesproken met mijn beste vriendin vanavond te gaan vieren dat ik ook weer werk zou hebben. Nouja, geen werk, maar ik denk dat we het evengoed nog wel even gaan vieren. Al is het maar om mezelf af te leiden van het feit dat ik op het moment zwelg in mijn eigen alleenigheid .
i feel good
weekend! morgen ochtend gaan we met een hoop maten naar Duinrell toe, in wassenaar
4 dagen lang PARTY!!! Yeah
en een voor m'n liefste schatje
Redelijk
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 21:14 schreef Vork het volgende:
Slecht, moe, verslagen, leeg.
Ontopic: beetje gestressed en hyper, heb nog tonnen werk liggen en ga morgen mijn deadline niet voor 17 uur halen, mits ik de halve nacht doorga. Voel me verder ook behoorlijk inspiratieloos, want de zaak er alleen maar erger op maakt. En ben ook teleurgesteld, want ik moet een complete adviesnota herschrijven voor zaterdagmiddag 16 uur én ik heb zowel dinsdag als woensdag een tentamen, maar ik moet woensdag ook een verslag afhebben. De prijs als ik het allemaal redt: 1 maal diploma HBO-CMV
De straf als ik het niet redt: gedwongen student te blijven tot 1 augustus en een megakater en teleurstelling.
Laat ik nou ff de mazzel hebben dat ik over het algemeen het best presteer onder grote druk.
- edit- cursus Nederlands zou ook geen overbodige luxe zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 05-06-2002 21:32]
Maja, zal wel goedkomen later denk ik ..
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 21:20 schreef Barb het volgende:
De straf als ik het niet redt:- edit- cursus Nederlands zou ook geen overbodige luxe zijn
quote:Omdat? *poging tot begrijpen doet*
Op donderdag 06 juni 2002 01:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik trek het niet meer. Ik kan er echt niks meer van maken.
quote:Omdat het allemaal zo fucking zinloos blijkt te zijn. Omdat het eigenlijk niet uitmaakt welke kant je op gaat, we eindigen toch allemaal op dezelfde bestemming. Sprak vanavond een bekende uit de kroeg, die mij vertelde dat hij in 3 weken tijd, 3 mensen heeft moeten begraven. En ik wilde op dat moment dat ik iets tegen hem kon zeggen wat het minder erg maakte, maar ik weet dat er niks is wat ik had kunnen zeggen om het minder erg te maken.
Op donderdag 06 juni 2002 01:19 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Omdat? *poging tot begrijpen doet*
Ik kan dat onderwerp niet zo goed hebben nog, vanwege mijn eigen ervaringen van vorig jaar. Toen de vriendin die met me mee was vervolgens begon te vertellen over tantes met borstkanker, en auto ongelukken, wilde ik de hele tent daar verbouwen. Dat heb ik niet gedaan, ik ben naar huis gegaan.
En nu zit ik als een trillend hoopje ellende achter mijn pc. En elke keer als ik een sigaret uit mijn pakje haal, kijk ik tegen de tekst aan, dat roken dodelijk is. Ik gok erop, dat ik het vandaag weer licht zie worden, voor ik in slaap val.
Ik kan de bovenstaande post toch niet helemaal negeren, al weet ik niet zo goed wat daarop te zeggen. Als je het echt meent: Dood en ellende horen er ook bij. Benader alles positief en leef elke dag 200%
quote:Kim, lees al een tijdje je reacties in dit topic mee. Zou heel veel kunnen zeggen, maar daar heb je allemaal niks aan want jij voelt je hoe je je voelt. Daar veranderen woorden niet zoveel aan.
Op donderdag 06 juni 2002 02:22 schreef k_i_m het volgende:[..]
Omdat het allemaal zo fucking zinloos blijkt te zijn. Omdat het eigenlijk niet uitmaakt welke kant je op gaat, we eindigen toch allemaal op dezelfde bestemming. Sprak vanavond een bekende uit de kroeg, die mij vertelde dat hij in 3 weken tijd, 3 mensen heeft moeten begraven. En ik wilde op dat moment dat ik iets tegen hem kon zeggen wat het minder erg maakte, maar ik weet dat er niks is wat ik had kunnen zeggen om het minder erg te maken.
Ik kan dat onderwerp niet zo goed hebben nog, vanwege mijn eigen ervaringen van vorig jaar. Toen de vriendin die met me mee was vervolgens begon te vertellen over tantes met borstkanker, en auto ongelukken, wilde ik de hele tent daar verbouwen. Dat heb ik niet gedaan, ik ben naar huis gegaan.
En nu zit ik als een trillend hoopje ellende achter mijn pc. En elke keer als ik een sigaret uit mijn pakje haal, kijk ik tegen de tekst aan, dat roken dodelijk is. Ik gok erop, dat ik het vandaag weer licht zie worden, voor ik in slaap val.
mis comunicatie met mn beste vriendin
ouders die aan het dementeren zijn
vakantie die verneukt is
hooikoorts
* Sundae is een beetje verdrietig
Ik wil slechts nog weten waarom.. maar als zelfs het vrouwtje waar het omgaat me niet kan zeggen waarom ze mij niet wil, alleen zegt dat ze van me houd en ik hier en jij daar, wie kan het dan wel
* Norjee doet weer en blindoek en een masker op en doet net of het leven een groot feest is...
quote:*HELE GROTE DIKKE knuffel* en (ook voor de rest waarmee het niet zo fijn gaat) sterkte
Op donderdag 06 juni 2002 23:51 schreef sundae het volgende:
Verschrikkelijk k*t.
Was alles maar even heel simpel en makkelijk, en was er nu maar iemand die me een flinke knuffel gaf.* Sundae is een beetje verdrietig
ik voel me..pfff..neutraal, maar dat zal wel weer overslaan in kut o.i.d. vandaag...
ik blijf het liefst thuis
quote:Noayla_
Op vrijdag 07 juni 2002 09:41 schreef Noayla_ het volgende:
Bang en onzeker over m'n toekomst.
quote:Dank je, kon ik wel gebruiken..
Op vrijdag 07 juni 2002 09:46 schreef DuchessX het volgende:[..]
Noayla_
geeft
Succes met je gesprek!
Mis je en hou van je
Niet depressief en niet manisch.
Dit dankzij het anti-depressiva seroxat en stemmingsstabilisator depakine.
Heb dus weer zin in het leven zonder dat ik denk dat ik over buitengewone krachten beschik.
Morgen heb ik een feest en ik heb er behoorlijk zin in.
quote:Barbje meis...
Op vrijdag 07 juni 2002 17:24 schreef Barb het volgende:
Leeg, op, moe, emotieloos en zo intens alleen en verdrietig
Was da nou?
quote:Wat ist.. ?
quote:Dat kan helemaal niet, én emotieloos én verdrietig. Contradictie.
Maar ontopic: ondertussen voelen we (ik en mezelf) nog steeds verdrietig, zij het niet meer hysterisch huilend, dus het gaat de goede kant op.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 21:46 schreef Barb het volgende:[..]
Dat kan helemaal niet, én emotieloos én verdrietig. Contradictie.
Maar ontopic: ondertussen voelen we (ik en mezelf) nog steeds verdrietig, zij het niet meer hysterisch huilend, dus het gaat de goede kant op.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 19:48 schreef shmoopy het volgende:
Barbje meis...
Was da nou?
quote:Heb relatie van ruim 4 jaar (plus 3,5 jaar samenwonen) verbroken gisteravond en ben nog ff zoekende naar manier om daar mee om te gaan. Had niemand me ff kunnen waarschuwen dat dit zo zeer zou doen?
Op vrijdag 07 juni 2002 20:05 schreef blup het volgende:
Wat ist.. ?
quote:*auw*
Op vrijdag 07 juni 2002 22:01 schreef Barb het volgende:[..]
[..]Heb relatie van ruim 4 jaar (plus 3,5 jaar samenwonen) verbroken gisteravond en ben nog ff zoekende naar manier om daar mee om te gaan. Had niemand me ff kunnen waarschuwen dat dit zo zeer zou doen?
sterkte meid!
quote:De ideale sexpartner dus.
Op vrijdag 07 juni 2002 23:13 schreef zodiaque het volgende:
Euforisch, optimistisch, melig, dronken, verwachtingsvol, geil, opgewekt.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 22:56 schreef CartWOman het volgende:
Maar ach, mezelf kennende stuiter ik morgen weer in een andere mood... althans dat hoop ik
quote:Jeetje
Op vrijdag 07 juni 2002 22:01 schreef Barb het volgende:
Heb relatie van ruim 4 jaar (plus 3,5 jaar samenwonen) verbroken gisteravond en ben nog ff zoekende naar manier om daar mee om te gaan. Had niemand me ff kunnen waarschuwen dat dit zo zeer zou doen?
Sterkte Barb.. (x8)
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 22:01 schreef Barb het volgende:
Heb relatie van ruim 4 jaar (plus 3,5 jaar samenwonen) verbroken gisteravond en ben nog ff zoekende naar manier om daar mee om te gaan. Had niemand me ff kunnen waarschuwen dat dit zo zeer zou doen?
sterkte meid
quote:[offtopic]
Op zaterdag 08 juni 2002 12:22 schreef Reus het volgende:
He mark lekker weertje he???
En daar ben ik blij om want dat is zo vaak zo
Jeden Tag einen Sieg, denn das Leben ist Krieg.
Nur ein Funke mut, und entfacht ist die Glut.
heb net vriend de deur uitgelaten en was errug gezellig en straks naar m'n 'nep-ex' zoals me studiegenoten dat mooi noemen... heb haar gemist en wil haar zo graag zien en dat gebeurd ook
ps. maar een mooie rode roos voor haar kopen
* Barb voelt zich wel beetje rielekst vandaag. Btje.
Een 'paar' euro's lichter, maar ik voel me redelijk goed.
Tevreden over een dagje sporten (Toen op sommige momenten niet, maar ok )
Verder een beetje vreemd, omdak nie precies weet wat ik wil, behalve misschien schermen.
Kwas even lekker aan het hardlopen na een dag afstudeerverslag typen, probeert zo'n troela in mun kont te knijpen.. Gelukkig was ik sneller.
Toen ik nog 16 was hadden ze (de toen 16 jarige dames) geen interesse in me, maar dat doet er nu even niet toe. Nou kunnen ze niet van me afblijven Laat ze dat lekker bij hun eigen vriend doen.
't zal wel door de breezer komen, want die hadden we een paar jaar geleden nog niet.
zow.. dat is eruit..
Verder gaat het wel goed hoor
He gatsie, wat vervelend filmgek...
Das best fijn zo af en toe en met de juiste zwelgmuziek erbij.
quote:En dan denken aan mooie herinneringen..
Op zondag 09 juni 2002 01:37 schreef Tusk het volgende:
YEP absoluut heerlijk zwelgen in alle narigheid, kan absoluut zalig zijn
Zucht
quote:Geen mooie herinneringen?
Op zondag 09 juni 2002 01:44 schreef Tusk het volgende:
Ullie heeft meer dan ik....
quote:Zwelgen hoeft natuurlijk niet specifiek over de liefde te gaan...
Op zondag 09 juni 2002 01:53 schreef Bertje het volgende:
Van tusk weet ik het niet. Maar ik niet in ieder geval. Ben erg ongelukkig in de liefde.
Ik weet niet wat het is, maar heb een talent om op de verkeerde vrouwen te vallen.
quote:Die zouden eventueel verdorie gemaakt moeten worden, maar zit er niet in geloof ik
Op zondag 09 juni 2002 01:52 schreef ullie het volgende:[..]
Geen mooie herinneringen?
quote:Hmm dan maar zwelgen over hoe het had kunnen zijn. Doe mee zou 'k zeggen!
Op zondag 09 juni 2002 02:26 schreef Tusk het volgende:[..]
Die zouden eventueel verdorie gemaakt moeten worden, maar zit er niet in geloof ik
So Cherish....
vooral veel muziek enzo....
(waar luister jij naar dan? of te veel offtopic?)
quote:Dat was niet de vraag waar dit topic om draait
Op zondag 09 juni 2002 02:40 schreef Bertje het volgende:
Het had prachtig kunnen zijn. Maar ja, ze wil niet. Ze is verliefd op een ander...
quote:
Op zondag 09 juni 2002 01:14 schreef Bertje het volgende:
Slaperig. Zwaar bedroefd, omdat ik al de hele week een vriendin mis loop. En bloedgeil.
quote:Proest...jij gaat je zelf van ellende al quoten, bring that bottle over here....LOL
Op zondag 09 juni 2002 02:55 schreef Bertje het volgende:
Iedereen heeft het gemist. Dan quote ik mezelf wel even...
[..]
quote:eigenlijk wel, maar: pearl jam - black, INXS - Never Tear us Apart, Miles Davis etc.
Op zondag 09 juni 2002 02:38 schreef Tusk het volgende:
Ja Ullie gaan we zwelgen....vooral veel muziek enzo....
(waar luister jij naar dan? of te veel offtopic?)
Ben trouwens erg bedroeft nu. Een goede vriendin heeft het erg moeilijk op het moment.
quote:Nog steeds kut, daarom zal ik morgen maar een bezoekje aan de dokter brengen.
Op zondag 09 juni 2002 02:04 schreef Uncle_Sam het volgende:
Kut. M'n enkel is of enorm gekneusd of gebroken. Balen!
quote:weer fokking mooie foto's gemaakt....
Op zondag 09 juni 2002 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me GOED. Ik ga vandaag voor 't eerst wat testfoto's nemen van wat mensen die willen gaan trouwen. Altijd handig om dat ook 's gedaan te hebben. Wie weet wordt het wel niks, maar dat zie ik dan wel weer...
Helemaal kapot..
"Falling so hard, so fast this time..."
[Dit bericht is gewijzigd door sundae op 09-06-2002 22:25]
Ik snap het even nietmeer, ik wil niet... Op een of andere manier beland ik altijd op de weg met de meeste weerstand, omdat ik de weg met de minste weerstand heb gekozen.
Bah!
ken een hele leuke meid.. vroeg nog aan mij of ik mee ging naar turkije met haar.. en ze wil me zien en weet ik wat allemaal...
vervolgens hoor ik net dat ze al 4 dagen een vriend heeft.. dat ze met haar ex is gegaan.. dat het haar spijt en dat ze het had moeten zeggen....
ik weet ook wel.. er was niks tussen ons.. en ze is mij niks verplicht.. maar toch.. dit is een naai streek.. en egt weer iets voor mij...
IK WORD GEK VAN VROUWEN !!!! (sorry voor het schreeuwen..)
iedere keer als je denkt.. dit gaat goed komen.. gaat er wel ergens weer iets fout...
dit doet een vent geen goed...
Goed. Ik ben weer thuis, en ik ga zo nog maar even in mijn nest liggen. Anders voorspel niet veel goeds voor vandaag, voor de rest van mijn omgeving .
quote:* DaMSWer blijft even uit de buurt van je dan
Op maandag 10 juni 2002 08:35 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Ik ben weer thuis, en ik ga zo nog maar even in mijn nest liggen. Anders voorspel niet veel goeds voor vandaag, voor de rest van mijn omgeving.
ik zit nu al langer dan een week alleen thuis, en het enige contact dat ik met mensen, buiten verplichtingen om, heb, is via internet of via de telefoon (ongeveer 7 keer in totaal getelefoneerd).
Met verplichtingen bedoel ik school, autorijlessen en mijn stage... en dat was het eigenlijk wel aan verplichtingen.
Ik verveel me de hele dag, heb niets om naar uit te kijken, voel me alleen en hopeloos en mislukt. Ik heb nergens meer zin in, niemand schijnt tijd te hebben, ik begin langzaam aan te vermoeden dat iedereen die ik ken, mij als een verschrikkelijke last ziet.
Niemand heeft tijd of geld of zin om iets te doen als ik bel, maar dat is al weken zo, niemand uit mijn oude vriendenkring neemt nog de moeite om te bellen of op een andere manier contact met me op te nemen, ook dit is niets nieuws. Ik besef me steeds beter dat ik er uiteindelijk toch helemaal alleen voor sta, en dat als ik morgen van de aardbodem zou verdwijnen of gisteren was verdwenen dat geen hond me zou missen. Het zou tot zaterdag duren eer iemand er achter zou komen dat ik verdwenen was, want dan komen m'n ouders thuis.
Ik ben een keer uitgeweest, vorige week zaterdag, maar dat was een verschrikking, iets dat ik liever vergeet dan onthoud.
Eergisteren belden m'n ouders uit Frankrijk op, en mijn moeder wilde toch wel even meedelen dat ze bezorgd was, aangezien ik behoorlijk depresief klonk aan de telefoon.
Absoluut niets van wat ik had gepland is doorgegaan, echt helemaal niets.
Dus nee, ik voel me niet echt zo verschrikkelijk happy, terwijl ik me best wel heel erg happy had kunnen en willen voelen als er ook maar iets van wat ik had gepland was doorgegaan deze week.
Edit
Het is een kwestie van gevoel. Ik voel me niet goed, ben lang alleen, merk dat iedere poging die ik onderneem op niets uitloop, daardoor begin ik een patroon te zien, en leg ik verbanden die er misschien wel helemaal niet zijn.
Als zeven mensen zeggen ik heb geen tijd, en dat zeggen ze zeven weken lang, misschien hebben ze dan inderdaad geen tijd, maar aangezien mijn geestestoestand op dit moment naar de negatieve kant toetrekt zal ik in een connectie leggen tussen de zeven personen die de afgelopen zeven weken geen tijd hebben gehad, ik zal het zien als afwijzing en afstoting. Ik interpreteer het als een persoonlijke aanval, of dat de mensen niets meer met me te doen willen hebben.
Terwijl het misschien helemaal niet zo is, maar ik weet het niet zeker, dus de kans is ook aanwezig dat mijn negatieve, misschien zelfs paranoide gedachtengang, het juiste beeld heeft weten te schetsen over de situatie.
En omdat alles tegen lijkt te zitten is het veel makkelijker om te gaan doemdenken... het begint met een: "misschien hebben ze eigenlijk een hekel aan me, ze laten nooit iets van zich horen en hebben nooit tijd." en het eindigt bij een: "zie je wel, ze hebben een hekel aan me!"
en ook al is er niets gebeurt, het negatieve denken bevestigd de theorie die is gebaseerd op een periode waarin het een beetje tegenzit. Het is een neerwaartse spiraal.
Maar ja, het blijft natuurlijk nog steeds een kwestie van gevoel en dat haal je niet makkelijk weg. Ik voel me gewoon op dit moment kut, en ik zie alles somber en negatief in, en door de afwezigheid van zekerheid zie ik mijn eigen interpretatie van de situatie als een feit.
[Dit bericht is gewijzigd door PhalanX op 10-06-2002 10:21]
Ik zit te twijfelen of ik m'n rolletje er niet te vroeg heb uitgehaald.... (hij was best duur en heb volgens mij maar 20 van de 36 opnames gebruikt). Verder erg ok. Zit lekker achter m'n computertje op de slaapkamer, met uitzicht op een drukke weg...
Ik zit nog steeds lekker in mijn vel.
Net een cijfer terug gekregen en dat was een voldoende, weer 2 studiepunten
quote:En zo voel ik me dus nu ook. Durf niet meer verder te kijken want ik weet gewoon niet wat me te wachten staat. Ik ben bang.. bang voor alles wat misschien gaat komen.
Op zondag 09 juni 2002 22:25 schreef Vork het volgende:
Ik kijk in een zwart gat. Ik weet niet wat er komen gaat deze week, ik moet nog vanalles doen, maar ik zie niet gebeuren dat daar ooit nog wat van terecht komt en hoe de tijd daarna zal zijn is helemaal een raadsel.Ik snap het even nietmeer, ik wil niet... Op een of andere manier beland ik altijd op de weg met de meeste weerstand, omdat ik de weg met de minste weerstand heb gekozen.
Bah!
quote:En dat had ik dit weekend dus ook
Op maandag 10 juni 2002 14:18 schreef Mordreth het volgende:[..]
En zo voel ik me dus nu ook. Durf niet meer verder te kijken want ik weet gewoon niet wat me te wachten staat. Ik ben bang.. bang voor alles wat misschien gaat komen.
quote:En zo voel ik me nogsteeds.. woensdag komt steeds dichterbij en ik sta erbij en kijk ernaar terwijl ik ik weet niet wat al/nog had moeten/kunnen doen.
Op maandag 10 juni 2002 14:18 schreef Mordreth het volgende:
En zo voel ik me dus nu ook. Durf niet meer verder te kijken want ik weet gewoon niet wat me te wachten staat. Ik ben bang.. bang voor alles wat misschien gaat komen.
quote:Offtopic:
Op dinsdag 11 juni 2002 00:12 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben een ontzettende druif. Ik word niet goed van mezelf.
Als iemand nog een rubberen hamer ter overname heeft, wil ik daar elk aannemelijk bod op uitbrengen. Dan kan ik lekker op mijn hoofd slaan, totdat mijn verstand weer terug komt. Whoei!
quote:Ja.
Op dinsdag 11 juni 2002 00:15 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Offtopic:
Of ben ik nou een drammer?
.
Damn! Zelfs de woestijn mist!
quote:Kim... ik wou dat het weekend was... dan was ik weer in hilversum.
Op dinsdag 11 juni 2002 00:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel mij een een roepende in de woestijn.Damn! Zelfs de woestijn mist!
komop beeb
En iets waarvan ik niet weet hoe ik het moet omschrijven
quote:En niemand die je hoort natuurlijk
Op dinsdag 11 juni 2002 00:40 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel mij een een roepende in de woestijn.Damn! Zelfs de woestijn mist!
En ik voel me moe, last van me nek, en een tikkie alleen.
quote:En hoe-die-nie?
Op dinsdag 11 juni 2002 13:34 schreef SEMTEX het volgende:
Kleden gezogen, kamer gezogen.
On-topic, ik ben nog steeds zenuwachtig voor morgen. Ik kan de blammage van zakken gewoonweg niet aan, en aangezien ik m'n examenweek aardig verneukt heb, gaat het er echt om spannen.
quote:vanavond
Op dinsdag 11 juni 2002 13:38 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
En hoe-die-nie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |