Ik bestel ze altijd hier: http://www.handwerkateliersari.nl/index.php?shop=1&shopcatID=38quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Jore het volgende:
Supermooi Twinkly, wat een bijzonder cadeau! Mag ik weten waar je het muziekdoosje vandaan hebt?

(Het liedje is Sandmannchen, Claudia)
  (Het liedje is Sandmannchen, Claudia) 

wie mochten er allemaal alvast van proeven, asyniur?
 wie mochten er allemaal alvast van proeven, asyniur? 

Deze avond heb ik om Sterre te verrassen een puddingjurkje gehaakt, zodat m'n dochter Frits morgenvroeg aangekleed op d'r nachtkastje zal aantreffen. Oké oké, ik geef eerlijk toe, in mijn hoofd zat een wat eleganter model, maar toen het klaar was leek het net vanillepudding van Mona.
 Deze avond heb ik om Sterre te verrassen een puddingjurkje gehaakt, zodat m'n dochter Frits morgenvroeg aangekleed op d'r nachtkastje zal aantreffen. Oké oké, ik geef eerlijk toe, in mijn hoofd zat een wat eleganter model, maar toen het klaar was leek het net vanillepudding van Mona.  Ziet ze er niet uit om op te vreten?
 Ziet ze er niet uit om op te vreten?   

) en als 't geen puddingjurkje was had je het me ook makkelijk als kaasovergooier kunnen slijten.
 ) en als 't geen puddingjurkje was had je het me ook makkelijk als kaasovergooier kunnen slijten. 
 )
 )

Ik word steeds vastbeslotener om ook haken te gaan leren. Staat er nergens een duidelijke instructie haken voor dummies op internet?
 Ik word steeds vastbeslotener om ook haken te gaan leren. Staat er nergens een duidelijke instructie haken voor dummies op internet?

Op mijn nagels zit Jeanskleurige nagellak en mijn handen lijken wat roder dan ze zijn doordat de foto's 's avonds met m'n iPhone zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:55 schreef trui het volgende:
(wat heb je met je handen gedaan trouwens, iets geverfd?)
 maar ik ben dol op dat soort complimentjes
 maar ik ben dol op dat soort complimentjes   )
 ) 

wat lief, die briefjes!
 wat lief, die briefjes! 

Ehm.... hoi! Ik ben dan wel geen haakwonder zoals sommigen hier, maar ik kan je vast wel verder helpen dan alleen maar stokjes.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:23 schreef Asyniur het volgende:
Ooh wat zijn jullie toch handig zeg!
Ik zou ook wel willen maar ik kom niet verder dan de basis stokjes...
Ik heb ook niemand in de buurt die eens kan meekijken/helpen.

Echt een leuk cadeautje! Nu wil ik ook een tijgertje haken
 Echt een leuk cadeautje! Nu wil ik ook een tijgertje haken   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |