maar je snapt wat ik bedoel?quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
We leven allemaal nog maar zijn wel stervende.
ok ik leg t even uit.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het niet verklappen voor de rest. xP
Oooh op die fiets, nee dan leef ik nog.quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok ik leg t even uit.
Als je leeft dan geniet je(neem ik aan) van elke dag en heb je het gevoel het beste uit het leven te halen.
Sterf je dan richt je je meer op de dood, dan ben je bezig je tijd vol te maken.
Zoals ik al zei een gevoelskwestie.
ja ik geloof ook niet dat ik dat erg vind.quote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef Soempie het volgende:
Ik leef. Als ik dood ga zal er ook niet veel achterblijven wat er op wijst dat ik geleefd heb, maar dat vind ik niet erg.
Jawel, deze postquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Daskaar het volgende:
Ik moet toegeven dat ik stervende ben en er zal niks achter blijven na mijn dood dat er op wijst dat ik geleefd heb.
Je bent in een goede bui vandaag.quote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja ik geloof ook niet dat ik dat erg vind.
sterker nog prop na mn dood al mn zooi in een kanon, stamp t aan met mijn lijk en schiet de hele kolerezooi in de zee.
haha!quote:Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent in een goede bui vandaag.
Zo interpreteerde ik het niet. Voorheen had mijn leven veel minder waarde. Er kwam geen einde aan. Nu ik een dochter heb, begrijp ik pas de eindigheid.quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok ik leg t even uit.
Als je leeft dan geniet je(neem ik aan) van elke dag en heb je het gevoel het beste uit het leven te halen.
Sterf je dan richt je je meer op de dood, dan ben je bezig je tijd vol te maken.
Ah auf dem fahrrad... Ja dan ben ik stervende tot woensdag 15:30 (tentamen achter de rug), daarna levende als nooit tevoren.quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ok ik leg t even uit.
ja, ik dacht al dat jij m zo bedoelde.quote:Op maandag 13 december 2010 22:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo interpreteerde ik het niet. Voorheen had mijn leven veel minder waarde. Er kwam geen einde aan. Nu ik een dochter heb, begrijp ik pas de eindigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |