quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel heel tof liesje. Ziet er geweldig uit voor zijn zoon.
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:36 schreef Toverheks het volgende:
Leuk voor zoontje van Asfalt, ze verdienen het
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ahhhhhhh wat zal dat kereltje blij zijn![]()
nah... ik ben heeeeeeeeel blij voor dat ventje![]()
Het enige wat ie nog mist is een Monopolyspel Lies !![]()
jah.. oke ik hou d'r over op
Chocolademelk, dubbeldrank, koekjes, dingen om een appeltaart te maken, pannenkoeken-mix, thee, poedersuiker, soep en snoepjes. Aardige buurvrouw! In plaats van dat ze komt vragen of het wat rustiger kan komt ze nog cadeau's brengen ook!quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat lief en wat zat erin als ik vragen mag???
Dat is ECHT een fijne Buuvquote:Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Chocolademelk, dubbeldrank, koekjes, dingen om een appeltaart te maken, pannenkoeken-mix, thee, poedersuiker, soep en snoepjes. Aardige buurvrouw! In plaats van dat ze komt vragen of het wat rustiger kan komt ze nog cadeau's brengen ook!
Die kinderkamer ziet er leuk uit! Ik zag net de foto's voorbij komen!![]()
O nu staan ze in de OP! Ik weet alleen niet welke kleuren de muren hebben. Is dat dezelfde kleur of is de een groen en de andere geel? Ik ben een rood/groen bietje kleurenblind!
Wat een rijkdom hè Tom, als je het zo kunt doen?quote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Dementor het volgende:
Inspiratie voor de kinderkamer deel 4![]()
je mag de jongste hebben, gratis en voor niks, en aan ruilen doen we niet, en hebben is hebben en houwe is houwequote:Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kappen nou met die shit heur, straks wil ik ook nog een koter !!!![]()
![]()
![]()
![]()
of toch maar niet
Ik heb vandaag weer 4 uur gereden en 8 uur gewerkt voor al die 'rijkdom'.quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een rijkdom hè Tom, als je het zo kunt doen?
Knus hoor!quote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Dementor het volgende:
Inspiratie voor de kinderkamer deel 4![]()
Ja, die bovenste is zowel een wiegje als een bedje voor later.quote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Knus hoor!
Zie ik nou twee wiegjes? Die bovenste vind ik wel erg mooi!
O, had ik het toch goed gezien!quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is ECHT een fijne Buuv![]()
en is geel en groen DK
Das een hele aardige buuf!quote:Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Chocolademelk, dubbeldrank, koekjes, dingen om een appeltaart te maken, pannenkoeken-mix, thee, poedersuiker, soep en snoepjes. Aardige buurvrouw! In plaats van dat ze komt vragen of het wat rustiger kan komt ze nog cadeau's brengen ook!
Die kinderkamer ziet er leuk uit! Ik zag net de foto's voorbij komen!![]()
O nu staan ze in de OP! Ik weet alleen niet welke kleuren de muren hebben. Is dat dezelfde kleur of is de een groen en de andere geel? Ik ben een rood/groen bietje kleurenblind!
Dat had ik al begrepen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef Juud79 het volgende:
De onderste is een wieg, voor op onze slaapkamer de eerste maandjes.
De bovenste is een ledikantje, waar op een gegeven moment een deel vd zijkant uitgehaald kan worden, dan kan een peutertje zelf in en uitstappen.
Ik las jouw TT en dacht heel even "Het zsal toch niet!".quote:Op maandag 13 december 2010 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kappen nou met die shit heur, straks wil ik ook nog een koter !!!![]()
![]()
![]()
![]()
of toch maar niet
Eigenlijk heel weinig.quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, had ik het toch goed gezien!![]()
@Dementor/Juud: Eerlijk gezegd heb ik daar geen verstand van! Er is geen mini-DK en zover gaat mijn geheugen niet terug! Hebben jullie nu alles voor de kleine? (Ik heb geen idee wat je allemaal voor een kinderkamer nodig hebt, behalve een kind en een kamer!).
Echt hè? Hartverwarmend.quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Wat is de kamer van de zoon van Asfalt.... leuk geworden. Het zag er zo kaal en koud uit en moet je nu eens zien.
Stomme Fok!kers
ow... gut niet eens aan gedachtquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las jouw TT en dacht heel even "Het zsal toch niet!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |