waarom staat Caps Lock aan ?quote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef trolololo het volgende:
LEKKER PUH![]()
JULLIE ZIJN ALLEMAAL JALOERS
IK WEET HET ZEKER
EN NU GAAN JULLIE ZEGGEN DAT WINDOWS BETER IS
27"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen/middag/avond/nacht
quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Hoigast het volgende:
[..]
waarom staat Caps Lock aan ?Mijn caps lock heeft een mooi lampje, die van jouw niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
ZONDER LAMPJE KUN JE HET OOK INDRUKKEN HOORquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn caps lock heeft een mooi lampje, die van jouw niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen/middag/avond/nacht
Nee hoor, alle afstanden zijn perfect.quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef Farmir het volgende:
27 inch is een hel!
Je moet er of 5 meter van af zitten óf je moet je hoofd elke keer 45 graden draaien
1600 euro op Black Fridayquote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef .Neovo. het volgende:
Meer dan 2000 euro betalen voor een computer.
Ja, maar je krijgt er wel pijn in je hoofd vanquote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee hoor, alle afstanden zijn perfect.
Gretig heeft altijd zo'n erotische lading...quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef deepart het volgende:
Over 10 jaar gaan windows en apple samen. Dan kijken we terug aan de vele fitties en lachen we er gretig om.
Over 10 jaar bestaat 'Friet' niet meer en is het 'Patat'quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef deepart het volgende:
Over 10 jaar gaan windows en apple samen. Dan kijken we terug aan de vele fitties en lachen we er gretig om.
echt niet. het went.quote:Op maandag 13 december 2010 20:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt er wel pijn in je hoofd van
daar ben ik het dan wel weer mee eensquote:Op maandag 13 december 2010 20:41 schreef trolololo het volgende:
[..]
Over 10 jaar bestaat 'Friet' niet meer en is het 'Patat'
ik ben de grootste ik heb een macpro, de snelste van apple dus, met een 27'' scherm van AOC.quote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan ben je net zo'n baas als ik.
Een baas zonder UIquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef Sandeeer het volgende:
[..]
ik ben de grootste ik heb een macpro, de snelste van apple dus, met een 27'' scherm van AOC.
Macbook > Je bent ook een baasquote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
Ik een macbook, ben ik nou een beetje tof?
Stiekem ben ik stinkend jaloers en wil ik ook een imac. Maar niet zo belachelijk groot.
tof...quote:Op maandag 13 december 2010 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
Ik een macbook, ben ik nou een beetje tof?
Stiekem ben ik stinkend jaloers en wil ik ook een imac. Maar niet zo belachelijk groot.
Vuile Brabander!quote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met tof?
Kun je er best een aan mij afstaan.quote:
Goedzo jongen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef trolololo het volgende:
Ik heb er HEUL VEUL kranten voor bezorgd om m te kopen hoor
neequote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef trolololo het volgende:
LEKKER PUH![]()
JULLIE ZIJN ALLEMAAL JALOERS
IK WEET HET ZEKER
EN NU GAAN JULLIE ZEGGEN DAT WINDOWS BETER IS
27"
[ afbeelding ]
Klopt want Mac kicks windows assquote:
Videobewerken, internetten, msn, fotobewerken, werkstukken maken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:26 schreef ManInBurka het volgende:
mijn enige vraag aan jou is wat doe je ermee
Ik heb een leven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Graseter het volgende:
Ik heb een pc van 2100 euro, 2 macbook pro's, een iphone 4 en een ipad. Ik win.
Meh bijnaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Graseter het volgende:
Wanneer komt die nieuwe uit? Die wil ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Meh bijna
iMac + Iphone 3GS + binnenkort nieuwe Ipad
Ik hoop rond maart...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wanneer komt die nieuwe uit? Die wil ik.
Ik heb een Gameboy.....Ik win met gemakquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:16 schreef Graseter het volgende:
ik heb een gameboy colorquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ik heb een Gameboy.....Ik win met gemak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |