'Veel optredens in binnen en buitenland, veel geld, mooie vrouwen', dat kan je allemaal winnen als je mijn lijstje invult. Maar dat moet TS dus even doen en moeten we niet offtopic gaan.quote:
De mijne wel, die van hem ook wel.quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Veel optredens in binnen en buitenland, veel geld, mooie vrouwen', dat kan je allemaal winnen als je mijn lijstje invult. Maar dat moet TS dus even doen en moeten we niet offtopic gaan.
TS: wat heb je al zoal met de jongen ondernomen? Ja, 'vier keer gechilld'. Wat moet ik me daarbij voorstellen. Weten jullie ouders ervan?
Weet je zeker dat hij geen kwade bedoelingen met je heeft, zoals hierboven ook al werd opgemerkt? Hoe is hij tegen je wanneer er geen anderen bij zijn? En heb je altijd een vluchtroute?quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Meisje_055 het volgende:
[..]
De mijne wel, die van hem ook wel.
Maar gewoon chillen, als we zaten ofzo ging die heel dicht bij me zitten, of aan me haar vriemelen, of wat dan ook. Praten film gekeken. Maar er waren wel meerdere vrienden bij.
Hoezo? Omdat het een buitenlander is ofzo?quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen kwade bedoelingen met je heeft, zoals hierboven ook al werd opgemerkt? Hoe is hij tegen je wanneer er geen anderen bij zijn? En heb je altijd een vluchtroute?
obvious trollquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het een buitenlander is ofzo?
Gast, doe eens niet zo racistisch.quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
TS heeft eerder al aangegeven dat ze de jongen in kwestie heeft leren kennen via internet. Je leest het goed. Deze jongen is 'van internet'. 9 van de 10 keer dat het dan een jongen met kwade bedoelingen is.quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoohoo, wacht.quote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TS heeft eerder al aangegeven dat ze de jongen in kwestie heeft leren kennen via internet. Je leest het goed. Deze jongen is 'van internet'. 9 van de 10 keer dat het dan een jongen met kwade bedoelingen is.
Op de een of andere manier hoor ik de stem van Alberto Stegeman jou reactie voorlezen in mijn hoofd...quote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TS heeft eerder al aangegeven dat ze de jongen in kwestie heeft leren kennen via internet. Je leest het goed. Deze jongen is 'van internet'. 9 van de 10 keer dat het dan een jongen met kwade bedoelingen is.
Dan wil je niet weten hoe ik te werk ga, meestal exporteer ik ze na de 5e 'date'. Wanneer ook de ouders je helemaal vertrouwen. Daarna naar Thailand ermee en niemand hoort er ooit meer wat van. Beetje naief van je, YazooW.quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Op de een of andere manier hoor ik de stem van Alberto Stegeman jou reactie voorlezen in mijn hoofd...![]()
Ze heeft toch al 4x met hem "gechilld", als die kerel echt kwade bedoeling heeft met haar had hij haar al lang gedumpt omdat het allemaal te lang duurt...
Met Mikey hier kan ik praten.quote:Op maandag 13 december 2010 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Buitenlandse jongen die contact zoekt via hyves. Of hij wil aan je verdienen of hij wil alleen maar neuken .
Pas dan kom je achter de ware betekenis van uitspraken als 'ik ben jokertje', 'leuk grietje', 'snel genomen door de groep'. Walgelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 20:41 schreef Snackie017 het volgende:
Niet aan het beginnen voordat je het weet heb je afspraakjes met zijn "vrienden", omdat hij schulden heeft door al die mooie kado's die hij je gaf.
Hij vroeg gewoon dat voor de duidelijkheid. Plus hij zegt niets racistisch, overduidelijk weet jij het verschil dus Racisme en Discriminatie niet.quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gast, doe eens niet zo racistisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |