Hoe doet hij je?quote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Meisje_055 het volgende:
Volgens mij iss hij een afghaan,
Maar dat merk ik niet echt..
Leg uit.quote:
lolquote:
lol je weet niet eens zeker waar hij vandaan komtquote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Meisje_055 het volgende:
Volgens mij iss hij een afghaan,
Maar dat merk ik niet echt..
Ahw, klote voor je!quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef Meisje_055 het volgende:
Durf ik niet te doen
Kryg ik weer gezeik over me heen 's avonds
haha nu is de beurt aan blushed om advies te geven, na haar prachtige topic over de gefrustreerde metrosexueelquote:hahah, hoe doet hij je? ritueel? > njaa, een beetje.
--
neem hem mee naar huis?
Jij weet nog.quote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef isabelle_v_b het volgende:
[..]
haha nu is de beurt aan blushed om advies te geven, na haar prachtige topic over de gefrustreerde metrosexueel
METROBOY! haha, ik zag hem vandaag nog. Keek me een beetje arrogant aan, oh hij is trouwens bi! Dus iemand hier had een beetje gelijk!quote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef isabelle_v_b het volgende:
[..]
haha nu is de beurt aan blushed om advies te geven, na haar prachtige topic over de gefrustreerde metrosexueel
Jij ook altijd met je foto's.quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef Panzermaus het volgende:
Misschien is het beter dat je de jongen in kwestie omruilt met iemand anders. Zou je me een eigen foto kunnen sturen? Ik ben heel goed met ouders.
Leg ze uit dat jongen in kwestie anders is.quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Meisje_055 het volgende:
Ze zeggen wel is van, ja die buitenlanders zijn soms een beetje raar hoor.
En dan zeg ik altijd van jaa sommige misschien maar lang niet allemaal!
Ze hebben ook liever dat ik met een allochtoon thuis kom volgens mij
Ik ben ook niet geinteresseerd in de foto's van die jongeman. Gewoon, om een beeld te krijgen van jou moeten we wel foto's hebben natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Meisje_055 het volgende:
Hahah, sorry maar ik stuur liever geen foto's zonder dat hy het weet snap je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |