ik weet nog steeds niet hoe je hem krijgt..?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja maar die 1000 ticket is iets speciaals.
Ik kreeg deze
[ afbeelding ]
Goeie vraag Krea.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
Wat voor auto hebben jullie gekozen bij de 4e race op expert? Dat is Classic Supercars. Dus van voor 1979.
Ik zie daar bv een Toyota 7 rijden, maar die kan ik niet kopen....en met die kneuzenferrari win je nooit... En ik heb echt niet genoeg geld.
Die race moet ik ook nog. Heb ook echt geen idee nog. Naja, eerst maar andere dingen doenquote:
hehe.. ja.. hoelang denk je dat ik nu al op google zoek ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef SonicVolcano het volgende:
100 keer winnen en meer dan 2000 km rijden. Via Google kunnen terugvinden.
Zo kut is dit inderdaad, samen met all-stars zijn dit de enige races die ik nog moet doen van de expert-klasse.quote:
same here!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zo kut is dit inderdaad, samen met all-stars zijn dit de enige races die ik nog moet doen van de expert-klasse.
DS3 ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef nero7 het volgende:
Zo de 300SL met regen met 6 seconden onder de goudlimiet gehaaldIn 1x
Driving Force GTquote:
Waarom moet ik iedere keer aan een Citroën denken als ik dit zie staanquote:
ditquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Waarom moet ik iedere keer aan een Citroën denken als ik dit zie staan
Hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef nero7 het volgende:
SLS AMG '10 in de aanbieding.. eenmaal, andermaal? Ik heb er al 1 gekocht...
Tsjaa ik ben level 17. Heb niet echt speciale auto's.. Heb wel een Ferrari van 843 PK.. en nog wat klassiekers maar die zul jij vast ook wel hebben,quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef nero7 het volgende:
[..]
Wat kan ik er voor terug krijgen? Als ik ook wat moois terugkrijg mag je em houden
310PK maar voor jou wil ik wel een kleine beurt erbij doen met wat tuning.quote:
is er iets wat je zoekt ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Lijstje boven ge-edit..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef nero7 het volgende:
ik zoek wat voor de All Stars en andere lichte bakken.
Doe die RUF maar, lijkt me wel gaafVoor die SLS krijg ik toch maar de kwart terug, en jij kan em ook niet voor de kwart krijgen
.
Welke challenge is dat en vanaf welke level?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Endurancereeks is toch van de zotte.
Je springt van niveau 25-->26-->27-->28--29-->30-->35-->40
60 ronden race op niveau 25 won ik met speels gemak (Team Peugeot Total '10).
Je wint 136.000 credits, en krijgt een bagger auto.
Replay waarde van die race is nul, omdat ik in Extremereeks een race doe, 5 ronden in Rome, binnen 5 minuut 30. En dan win ik elke keer 83.000 credits en 4300 ervaringspunten.
Dus voorlopig ga ik lekker Rome racen met de Peugeot.
300 KM van Grand Valley (Endurancereeks) vanaf niveau 25.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke challenge is dat en vanaf welke level?
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.
Tevens ga ik even onderhoud plegen en wat tunen..
akkoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..
Win met je B-spec Like the wind dan krijg je die Toyota 7, daar kan je dan die races mee winnenquote:
Terrorist, ik heb die Pick-up nooit ontvangen, had hier al gelezen dat rond die datum veel dingen niet zijn ontvangen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Win met je B-spec Like the wind dan krijg je die Toyota 7, daar kan je dan die races mee winnen
Hier altijd cockpitquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef Stekelbees het volgende:
En met welke view racen de fokkertjes?
Cockpit, rear, hood, dashboard view?
Ja maar ik heb hem ook niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Terrorist, ik heb die Pick-up nooit ontvangen, had hier al gelezen dat rond die datum veel dingen niet zijn ontvangen.
Auti had dit ook, ik zal spoedig je een auto cadeau geven.. eventueel een pick-up want staat toevallig eentje in de occaison maar moet ik eerst wat geld hebben want moet ook nog een andere auto tunen omdat die naar Nero gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem ook niet meer
Ah hoeft niet joh. Die pick-up kan me gestolen zijn... Had hem toch alleen maar voor die races... Paas me maar een keer een Fiat Panda als je er 1 tegenkomtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Auti had dit ook, ik zal spoedig je een auto cadeau geven.. eventueel een pick-up want staat toevallig eentje in de occaison maar moet ik eerst wat geld hebben want moet ook nog een andere auto tunen omdat die naar Nero gaat.
Mijn excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |