is er iets wat je zoekt ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Lijstje boven ge-edit..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef nero7 het volgende:
ik zoek wat voor de All Stars en andere lichte bakken.
Doe die RUF maar, lijkt me wel gaafVoor die SLS krijg ik toch maar de kwart terug, en jij kan em ook niet voor de kwart krijgen
.
Welke challenge is dat en vanaf welke level?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Endurancereeks is toch van de zotte.
Je springt van niveau 25-->26-->27-->28--29-->30-->35-->40
60 ronden race op niveau 25 won ik met speels gemak (Team Peugeot Total '10).
Je wint 136.000 credits, en krijgt een bagger auto.
Replay waarde van die race is nul, omdat ik in Extremereeks een race doe, 5 ronden in Rome, binnen 5 minuut 30. En dan win ik elke keer 83.000 credits en 4300 ervaringspunten.
Dus voorlopig ga ik lekker Rome racen met de Peugeot.
300 KM van Grand Valley (Endurancereeks) vanaf niveau 25.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke challenge is dat en vanaf welke level?
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.
Tevens ga ik even onderhoud plegen en wat tunen..
akkoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..
Win met je B-spec Like the wind dan krijg je die Toyota 7, daar kan je dan die races mee winnenquote:
Terrorist, ik heb die Pick-up nooit ontvangen, had hier al gelezen dat rond die datum veel dingen niet zijn ontvangen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Win met je B-spec Like the wind dan krijg je die Toyota 7, daar kan je dan die races mee winnen
Hier altijd cockpitquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef Stekelbees het volgende:
En met welke view racen de fokkertjes?
Cockpit, rear, hood, dashboard view?
Ja maar ik heb hem ook niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Terrorist, ik heb die Pick-up nooit ontvangen, had hier al gelezen dat rond die datum veel dingen niet zijn ontvangen.
Auti had dit ook, ik zal spoedig je een auto cadeau geven.. eventueel een pick-up want staat toevallig eentje in de occaison maar moet ik eerst wat geld hebben want moet ook nog een andere auto tunen omdat die naar Nero gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem ook niet meer
Ah hoeft niet joh. Die pick-up kan me gestolen zijn... Had hem toch alleen maar voor die races... Paas me maar een keer een Fiat Panda als je er 1 tegenkomtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Auti had dit ook, ik zal spoedig je een auto cadeau geven.. eventueel een pick-up want staat toevallig eentje in de occaison maar moet ik eerst wat geld hebben want moet ook nog een andere auto tunen omdat die naar Nero gaat.
Mijn excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |