Slinger zequote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Mijne kan dat dus niet. Anders zou ik dat wel doen. Laat het kindslingeren aanvangen! Tot zoooo!
Maakt Thijszan ook van die oerwoudkreten als je hem slingert?quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Mijne kan dat dus niet. Anders zou ik dat wel doen. Laat het kindslingeren aanvangen! Tot zoooo!
Kindslingerenquote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zeg je, een PI-tipquote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Slinger ze![]()
.
Krijgen we daarna weer een pro-tip?
Dwergwerpen, heb ik te vaak ervarenquote:
Is dat hetzelfde als kabouterwerpen? Dan ben ik er fel tegenquote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dwergwerpen, heb ik te vaak ervaren
Liebchenquote:
OHNOES, not the PIquote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zeg je, een PI-tip
En hoi Liebchen
quote:Op maandag 13 december 2010 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als kabouterwerpen? Dan ben ik er fel tegen
Koen moest lachen toen we hem gingen jonas en de walluvissenquote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maakt Thijszan ook van die oerwoudkreten als je hem slingert?
Dat filmpje is echt pricelessquote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen moest lachen toen we hem gingen jonas en de walluvissen
quote:
Ik ben kabouter, dus ik vind het niet leuk dat jullie met mijn soortgenootjes werpenquote:
Ik denk dat je het beste naar een nieuwe kan gaan zoekenquote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef Pien85 het volgende:
Nu maar nieuwe/2de handse laptop zoeken
Padvinders, die zie je tegenwoordig niet veel meer!quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben kabouter, dus ik vind het niet leuk dat jullie met mijn soortgenootjes werpen
Er word met mij geworpenquote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben kabouter, dus ik vind het niet leuk dat jullie met mijn soortgenootjes werpen
Nee, omdat ik klein ben, bijnaamquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Padvinders, die zie je tegenwoordig niet veel meer!
FOEI!quote:
Als ik er geld voor had gehad had ik 't gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste naar een nieuwe kan gaan zoeken
Ah. Muck is vandaag de vrijwilliger voor het oplossen van de PI'squote:
Eigen poep eerstquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Muck is vandaag de vrijwilliger voor het oplossen van de PI's.
Wil je een paarse 10" laptop?quote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef Pien85 het volgende:
Nu maar nieuwe/2de handse laptop zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |