en en een groooooot huisquote:Op maandag 13 december 2010 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil er minstens vijf en drie poezen en twee cavia's en honden en en en...
Okay, veel plezier met de files!quote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en en een groooooot huis
Ik faalde weer met de LaPo.....
Ik ga afsluiten
Lutte![]()
zet mij bij misschien bij de meetquote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Ik wist niet waar de spaties in de TT moesten.Nu een de OP fixen.
Hoi!quote:Op maandag 13 december 2010 18:04 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal ben er weer
[..]
zet mij bij misschien bij de meet
Zit op iPod, dus ik kan geen DMs lezen. Ik denk dat ik al weet waar het over gaat, maar PM maar even.quote:
Sorry!quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Werkdag voorbij? Ik mag nog een uur!
Maakt niet uit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Hoe laat was je begonnen?quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben gelukkig al klaarquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Mja, ik werd er op gewezenquote:Op maandag 13 december 2010 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik typ jou naam in huppel fobo en meteen drie views vna jou
11 uur, dus logisch dat ik nu nog bezig benquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik typ jou naam in huppel fobo en meteen drie views vna jou
Jij snapt hemquote:
Zijn bananen kromquote:
Omdat het kanquote:
Ik ben nieuwsgieriger waarom sommige piemels zo extreem krom zijnquote:
mijne heeft maar een klein knikjequote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgieriger waarom sommige piemels zo extreem krom zijn
Ik weet het antwoord maar ik wil niet dat je weet dat ik het weetquote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgieriger waarom sommige piemels zo extreem krom zijn
Er zijn erbij die kunnen echt neuken om een hoekjequote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijne heeft maar een klein knikje
Te laat.quote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord maar ik wil niet dat je weet dat ik het weet
Ligt er een beetje aan welke kant om krom, link, boven rechts, welke kant vraag je het afquote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn erbij die kunnen echt neuken om een hoekje
[..]
Te laat.
Vertel het maar
Ja alles.quote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke kant om krom, link, boven rechts, welke kant vraag je het af
Dingenquote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alles.
Waarom zijn die dingen niet gewoon recht
Niet goed?quote:
Ja dat is ergquote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn erbij die kunnen echt neuken om een hoekje
[..]
Te laat.
Vertel het maar
Rechts of links omdat een man links of rechts handig is, rechts handig: links krom , links handig rechts kromquote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alles.
Waarom zijn die dingen niet gewoon recht
Dus hoe krommer hoe meer gefaptquote:Op maandag 13 december 2010 19:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Rechts of links omdat een man links of rechts handig is, rechts handig: links krom , links handig rechts krom
Naar boven: dunno
Een pielemuis een ding noemen, nee.quote:
Een lul een pielemuis noemenquote:Op maandag 13 december 2010 19:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een pielemuis een ding noemen, nee.
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hoe krommer hoe meer gefapt
En wie heeft jou dat wijsgemaakt?quote:
Ramboquote:Op maandag 13 december 2010 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat moet het dan zijn
lul
plasser
*je ding een naam geven*
pielie
3e been
???
Piemelquote:Op maandag 13 december 2010 19:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat moet het dan zijn
lul
plasser
*je ding een naam geven*
pielie
3e been
???
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
In sommige gevallen is Klein Duimpje ook een aanrader
Bij mij is eerder de GVR van toepassingquote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
In sommige gevallen is Klein Duimpje ook een aanrader
quote:Op maandag 13 december 2010 19:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij is eerder de GVR van toepassing
iets wat iedereen kennelijk al wist behalve ikquote:Op maandag 13 december 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee
Wat hoorde je van Lutte?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat na die TC-sessies nog niet doorhad toch?!quote:Op maandag 13 december 2010 19:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
iets wat iedereen kennelijk al wist behalve ik
* Huppelmuts huppelt achter Ez aanquote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Ezechielk het volgende:
Rokers onder ons verenig u, en volg mij!
Jawel dus. 'Je zat wel steeds te lachen en had van die rode wangetjes, maar nu snap ik waarom'. /tdroneshelderemomentjequote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat na die TC-sessies nog niet doorhad toch?!
Ik weet van niksquote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat na die TC-sessies nog niet doorhad toch?!
ik heb 2 keer met jullie in tc gezeten en ben meestal savonds niet online..quote:Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb het vorige week nog in een pm aan lutte gevraagd en toen zei ze (min of meer) nee en daarna heb ik jullie pas op tc gezien...quote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lutte is sinds deze (of inmiddels vorige week) mijn vriendinnetje
![]()
quote:
Dat sowiesoquote:
No thnxquote:
CCquote:
Dat is altijd fijn! Vorige week was het mijne ook weer gestortquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn salaris is gestort![]()
ik werd spontaan gelukkig van mn rekening
Ik heb het binnen 3 uur verdiendquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
mijn salaris is gestort![]()
ik werd spontaan gelukkig van mn rekening
ik heb meerquote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het binnen 3 uur verdiend![]()
ik zit lekker warm als ik werkquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
En al die mensen zeggen als ik daar kom schooieren iets van: "Je hebt het weer niet goed uitgekozen, hé?"
ALSOF IK GODVERDOMME WEER KAN UITKIEZEN DENK IK DANK ALS IK DAAR STA MET MIJN VERDOMD KOUDE VINGERS TERWIJL IK INGESNEEUWD RAAK EN MIJN MUTS HELEMAAL WIT IS EN ZO'N OUDE VROUW MIJ 60 CENT GEEFT![]()
Maar toch was't tof!
Ik verdien 40 euro per uurquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zit lekker warm als ik werk
Heb ik er voor overquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar jij hebt het koud
Ik ben een echt vent jaquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een echt vent
quote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
applaus voor een echte vent
Ik niet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
welk iemand heeft mij weer bij zeker gezet ?
als er maar 3 mensen gaan en ik niet weet of mijn lift gaatquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nooit komen zal
Dat zou sund zijn!quote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nooit komen zal
ja inderdaad, je wordt toch nieuwsgierig naar de mensen met wie je praatquote:
mwa uur gedaan om van stage terug naar huis te komen waar ik normaal 20 minuten over doe, was zo gladquote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed goed, heel erg moe van werk, lange dag
En met jou?
tot morgenquote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef MaleDuck het volgende:
binnenkomers...
maar ik ga weer
wellicht tot morgen!
Goedendag, ik ben *************** en ik bezorg bij u de folders. Ik wens u prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.quote:
Ik ben ook nog een klein kindjequote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo trots als een kind die een euro krijgt van zn moeder
ik gaf je lekker maar 50 centquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goedendag, ik ben *************** en ik bezorg bij u de folders. Ik wens u prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.
"Oh, één momentje"
*Iemand pakt 1 of 2 euro en geeft dat aan mij*
En dat heb ik een paar keer herhaald
Shit! Hoe kan het mij gebeuren dat ik bij zo'n opmerking geen puberale grap maak?quote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo trots als een kind die een euro krijgt van zn moeder
dat blijkt maar weerquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een klein kindje
Jouw moeder gaf mij wel meerquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik gaf je lekker maar 50 cent
Hah! Nu maakte ik hem tochquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Shit! Hoe kan het mij gebeuren dat ik bij zo'n opmerking geen puberale grap maak?
je begint puber af te rakenquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Shit! Hoe kan het mij gebeuren dat ik bij zo'n opmerking geen puberale grap maak?
Sommige mensen zeggen "Dankje" en doen de deur dichtquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat blijkt maar weer
wel leuk dat de mensen je dan wat geven
hij is 16 dan ben je echt nog niet puber af (zker als hij nog geen puisten heeft)quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je begint puber af te raken
Ik hem al gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je begint puber af te raken
dus ik krijg ook nog puisten?quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij is 16 dan ben je echt nog niet puber af (zker als hij nog geen puisten heeft)
Ik geef ze allemaal weg aan brugpiepers.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij is 16 dan ben je echt nog niet puber af (zker als hij nog geen puisten heeft)
nou ik heb er ook niet echt veel last van gehad maar als je nog nooit een puist hebt gehad...quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ik krijg ook nog puisten?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik heb er ook niet echt veel last van gehad maar als je nog nooit een puist hebt gehad...
Dan gebruik je heel veel clerasil/garnier/nog heel veel andere productenquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou ik heb er ook niet echt veel last van gehad maar als je nog nooit een puist hebt gehad...
ik gebruik dat heul nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan gebruik je heel veel clerasil/garnier/nog heel veel andere producten
dat is ook niet alles heb dat ook gehad maar dat was een soort bleekmiddel en stonk heel ergquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan gebruik je heel veel clerasil/garnier/nog heel veel andere producten
dankje voor de tip, ik bedenk met dat ik op mn 13e puisten had op mn voorhoofd 3 ofzo maar door mn pony zag niemand hetquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is ook niet alles heb dat ook gehad maar dat was een soort bleekmiddel en stonk heel erg
heb wel een periode gehad dat ik wel steeds meer begon te krijgen (6 ofzo tegelijk) en toen ben ik maar naar de doctor gegaanquote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje voor de tip, ik bedenk met dat ik op mn 13e puisten had op mn voorhoofd 3 ofzo maar door mn pony zag niemand het
mmh dat heb ik nog niet gehadquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb wel een periode gehad dat ik wel steeds meer begon te krijgen (6 ofzo tegelijk) en toen ben ik maar naar de doctor gegaan
Nadat wij gescheiden zijn. 4 Januari dus.quote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer ga je met Micha trouwen?
ow topquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nadat wij gescheiden zijn. 4 Januari dus.
ben ik uitgenodigdquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nadat wij gescheiden zijn. 4 Januari dus.
allesssssquote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent voor alles uitgenodigd
waarom zecht miegast dat eigenlijk?quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij snapt de serieuze issues
cheenidee, ik fint het chrappich als hij dat zechtquote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom zecht miegast dat eigenlijk?
die van mij ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
BENNY, mijn nickpic staat nog niet in je fobo
iBenny! Doe het niet!quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
BENNY zet die foto's van tdrone en mij erin
Ik zal het zo ff doenquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doe ik wel, maar ik ben ook een beetje verstrooid, laatst vergat ik namelijk de zeepquote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Jazeg, ik ga niet met kleren aan in bad zitten
Jaja! We hebben een winnaar! Gefeliciteerd! Ik weet nog niet wat je wint, maar het zal vast wel weer een flutprijs zijnquote:
overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind dat ik langzamerhand een kwaliteitsuser aan het worden ben.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef honkeytonk het volgende:
quote:
done.quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daydreamerquote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef honkeytonk het volgende:
dankje Tquote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
cc is heeft een muts op die nicpic
Waarom halen jullie al mijn zelfvertrouwen weg? Ik open geen bagger, doe leuk mee in de ONZ topics, en bash kutusersquote:
haha dankjequote:
Oke je bent een kwalitietsuser, nu tevreden?quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom halen jullie al mijn zelfvertrouwen weg? Ik open geen bagger, doe leuk mee in de ONZ topics, en bash kutusersWat doe ik verkeerd?
flauwe opmerkingenquote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom halen jullie al mijn zelfvertrouwen weg? Ik open geen bagger, doe leuk mee in de ONZ topics, en bash kutusersWat doe ik verkeerd?
Doe ik niet meer.quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
flauwe opmerkingen
rellen
overdrijven
maar dat maakt je net zo'n leuke user!
relnichtquote:Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe ik niet meer.
Doe ik alleen maar met 1 persoon, en die is nu weg.
Doe ik niet. Ik spreek de waarheid uit, en bedenk er soms wat bij om het leuker te maken.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dankjehandig voor als ik een bad hairday heb
[..]
Oke je bent een kwalitietsuser, nu tevreden?
Tieten, 1 tiet is geen tiet, 2 tiet is een halve tiet, 3 tiet is een paastiet.quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus je weet wat de goede kwaliteit tiet is?
wat knap van jouquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tieten, 1 tiet is geen tiet, 2 tiet is een halve tiet, 3 tiet is een paastiet.
douchze en truste tdronnetjequote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef tdrone het volgende:
ik ga zo ook maar eens (douchen en dan slapen)
Trustenquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga net weg![]()
Truste![]()
zie je wel weer
kdenk van welquote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je er morgen bent sowieso
Trustenquote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga net weg![]()
Truste![]()
zie je wel weer
een mop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
een mop?[ afbeelding ]
ik ken mijn waarde weerflauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
heel stiekem, mooiboiiiquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik vond het wel grappig, stiekem
quote:
quote:
Als jij mij er ook bij helpt vind ik het goed... ik wil slapenquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:49 schreef NBT het volgende:
Laten jullie mijn dag vandaag snel voorbij gaan!?
quote:
zag je pas na de reactiequote:Op dinsdag 14 december 2010 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als jij mij er ook bij helpt vind ik het goed... ik wil slapen![]()
[..]
koen...
Ik zou ook nog wel even terug mijn bedje in willen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als jij mij er ook bij helpt vind ik het goed... ik wil slapen![]()
[..]
koen...
Ik ook, maar dat is alweer 80km verderopquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wel even terug mijn bedje in willen!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wel even terug mijn bedje in willen!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is alweer 80km verderop
Ahh gut, is ze echt zo ziekjes? Geef der maar een knuffel van me, knapt ze vast van op!quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]na de
actie van miniDuck gisternacht was de
beurt vannacht aan feMaleDuck...
[..]80 km... je lijkt wel een collega van me, die woont ook bijna 80 km van het werk...
ik ook niet roekoe... maar wel 1 van NBTquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen
Morgen MannelijkeEend
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet roekoe... maar wel 1 van NBThoe was je werkoverleg?
Die knuffel kan ik pas morgenavond geven... moet vanavond en morgen naar Almelo...quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh gut, is ze echt zo ziekjes? Geef der maar een knuffel van me, knapt ze vast van op!![]()
Oohwja!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die knuffel kan ik pas morgenavond geven... moet vanavond en morgen naar Almelo...
quote:
Ja, het is vroeg hoor...quote:
Wat kan ik ervan zeggen... saai, onnodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet roekoe... maar wel 1 van NBThoe was je werkoverleg?
Nogal ja! Ach, ik start vanzelf op, heb me voorgenomen vandaag alles positief te bekijken!quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat kan ik ervan zeggen... saai, onnodigMaargoed, vandaag wel lekker een half uurtje de notules uittypen voor collega's, dus een half uurtje niksen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Nogal ja! Ach, ik start vanzelf op, heb me voorgenomen vandaag alles positief te bekijken!
maar nu nog uitvoeren he!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]das altijd een goede insteek!
Omdat ik dat topic nooit eerder heb gezien!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je ADHD
Ik heb je nog nooit gezien in dat topic
quote:
Oh okequote:Op dinsdag 14 december 2010 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Omdat ik dat topic nooit eerder heb gezien!
1 deel duurt 3 weken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh okeMeestal is het vrij dood daar, moet je de vorige delen maar even doorlezen
quote:
zou graag willen, maar verder dan af en toe hier rondneuzen kom ik niet helaasquote:
Hoe lang is de zit?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]een grote treinreis van west naar oost
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou graag willen, maar verder dan af en toe hier rondneuzen kom ik niet helaas
Ook leuk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou graag willen, maar verder dan af en toe hier rondneuzen kom ik niet helaas
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Dit.
En vanavond verder met mijn muziek, heb er nu al zin in
Succes ermee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Canon in D remix (nog steeds).
Ik kom telkens niet verder!
minimaal 2,5 uurquote:
Genoeg te doen onderweg?quote:
Werken tot half 5, dan boodschappen doen, dan naar de sportschool, dan douchen, en chillen!quote:
Eigenlijk nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Genoeg te doen onderweg?
[..]
Werken tot half 5, dan boodschappen doen, dan naar de sportschool, dan douchen, en chillen!
Muziekje op! Beetje lezen, beetje met mede treiners praten, komt wel goed toch?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet over nagedacht
Maar ik denk dat ik een magazine koop ofzo, of ik ga mn beoordeling voorbereiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |