en en een groooooot huisquote:Op maandag 13 december 2010 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil er minstens vijf en drie poezen en twee cavia's en honden en en en...
Okay, veel plezier met de files!quote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en en een groooooot huis
Ik faalde weer met de LaPo.....
Ik ga afsluiten
Lutte![]()
zet mij bij misschien bij de meetquote:Op maandag 13 december 2010 18:03 schreef Lutte het volgende:
Ik wist niet waar de spaties in de TT moesten.Nu een de OP fixen.
Hoi!quote:Op maandag 13 december 2010 18:04 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal ben er weer
[..]
zet mij bij misschien bij de meet
Zit op iPod, dus ik kan geen DMs lezen. Ik denk dat ik al weet waar het over gaat, maar PM maar even.quote:
Sorry!quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Werkdag voorbij? Ik mag nog een uur!
Maakt niet uit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Hoe laat was je begonnen?quote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Ik ben gelukkig al klaarquote:Op maandag 13 december 2010 18:38 schreef Ezechielk het volgende:
Mja, ik werd er op gewezenquote:Op maandag 13 december 2010 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik typ jou naam in huppel fobo en meteen drie views vna jou
11 uur, dus logisch dat ik nu nog bezig benquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 18:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik typ jou naam in huppel fobo en meteen drie views vna jou
Jij snapt hemquote:
Zijn bananen kromquote:
Omdat het kanquote:
Ik ben nieuwsgieriger waarom sommige piemels zo extreem krom zijnquote:
mijne heeft maar een klein knikjequote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgieriger waarom sommige piemels zo extreem krom zijn
Ik weet het antwoord maar ik wil niet dat je weet dat ik het weetquote:Op maandag 13 december 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgieriger waarom sommige piemels zo extreem krom zijn
Er zijn erbij die kunnen echt neuken om een hoekjequote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijne heeft maar een klein knikje
Te laat.quote:Op maandag 13 december 2010 19:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord maar ik wil niet dat je weet dat ik het weet
Ligt er een beetje aan welke kant om krom, link, boven rechts, welke kant vraag je het afquote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn erbij die kunnen echt neuken om een hoekje
[..]
Te laat.
Vertel het maar
Ja alles.quote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke kant om krom, link, boven rechts, welke kant vraag je het af
Dingenquote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alles.
Waarom zijn die dingen niet gewoon recht
Niet goed?quote:
Ja dat is ergquote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn erbij die kunnen echt neuken om een hoekje
[..]
Te laat.
Vertel het maar
Rechts of links omdat een man links of rechts handig is, rechts handig: links krom , links handig rechts kromquote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alles.
Waarom zijn die dingen niet gewoon recht
Dus hoe krommer hoe meer gefaptquote:Op maandag 13 december 2010 19:21 schreef Teal het volgende:
[..]
Rechts of links omdat een man links of rechts handig is, rechts handig: links krom , links handig rechts krom
Naar boven: dunno
Een pielemuis een ding noemen, nee.quote:
Een lul een pielemuis noemenquote:Op maandag 13 december 2010 19:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een pielemuis een ding noemen, nee.
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hoe krommer hoe meer gefapt
En wie heeft jou dat wijsgemaakt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |