abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2002 @ 11:07:20 #1
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_4425319
ik ben een student die van de zomer geld nodig heeft, ongeveer 1500 Euro en ga na de vakantie full-time werken maar heb niet de mogelijkheid van m'n ouders geld te lenen en ik wil ook niet dat zij dat weten, ik ben 19 en wil dus een lening afsluiten voor een relatief klein bedrag: 1500 of 2000 Euro. Ik wil hier zo snel mogelijk over kunnen beschikken, in januari 2003 beginnen met afbetalen en dit binnen een zo kort mogelijke termijn afbetalen en d'r heel weinig rente over te hoeven betalen.... ik heb nog nooit geld geleend en zou niet weten waar ik dat in mijn geval het beste kan doen....

ik heb momenteel nogal een hoog uitgavenpatroon en wil op het moment nogal een klein beetje dure aankopen doen en 500 Euro meenemen op vakantie naar Spanje voor 10 dagen.

Verder wil ik autorijexamen doen binnenkort en nogal wat lessen nemen en wat nieuwe kleding kopen...

is er iemand die tips - adviezen heeft voor mij want ik ben met lenen tamelijk onbekend...

ook zou ik graag zo snel mogelijk de beschikking willen hebben over het geld..... liefst nog deze week

keep up the good work!
pi_4425407
Dat wordt lenen bij vrienden of bekenden, want er is denk ik geen bank of geldverstrekker die je voor dat doel nu (hoog uitgavepatroon / student) geld wil lenen.
  maandag 3 juni 2002 @ 11:19:54 #3
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4425460
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:16 schreef Layla666 het volgende:
Dat wordt lenen bij vrienden of bekenden, want er is denk ik geen bank of geldverstrekker die je voor dat doel nu (hoog uitgavepatroon / student) geld wil lenen.
JAWEL joh, aan studenten verdienen ze later genoeg..
met een studentenrekening kan je 1000 Euro rood staan (bij de postbank)!
  maandag 3 juni 2002 @ 11:20:54 #4
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_4425472