Nvm. Moeder is eerder thuis dan verwacht. Helaas.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
Ik moet nog koken.![]()
Even kijken wat we thuis hebben.Anders worden het gewoon tosti's.
Ik heb net weer burritos gegeten. Is lekker, sende yap.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
Ik moet nog koken.![]()
Even kijken wat we thuis hebben.Anders worden het gewoon tosti's.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nvm. Moeder is eerder thuis dan verwacht. Helaas.
Klinkt lekker.quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb net weer burritos gegeten. Is lekker, sende yap.
Burrito kruiden (van het merk texmex - santa maria)
Paprika
Gehakt
Sla
Frietjes (zelf gesneden en gebakken - moeten ook in de burrito)
Geraspte kaas
Beetje sambal
quote:Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Ayca het volgende:
Ik zei dat ik geen honger had en niet wilde eten, maar dat mocht niet.
Aan de avondmaaltijd zit je voor de gezellie, niet alleen maar om te eten.quote:Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind van niet.![]()
Ik ga zo gewoon 1 hap nemen en van tafel.
Man wat gezellie.quote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de avondmaaltijd zit je voor de gezellie, niet alleen maar om te eten.
Je hebt zelf geen premium account.quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
Moet paar dingen vertellen:
Ayca - Alles kan kapot.
Zargon - Wahah, Respect. THNKS 4 THAT CRAP BTW!
Wikwakka2 - altijd haat gehad aan jou dus haat zet voort.
Landysh - naam veranderd?
IHVK -> [IHVK heeft geen premium account]
Rookert - Rookert wordt aangehouden door de politie in zijn auto. Wat is er vraagt Rookert? De politie haalt zijn lul tevoorschijn. aaah niet weer alcohol controle! Zegt Rookert.
Ben ook geen no liferquote:
oh oh cherso is terug?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet alles ergens op slaan/ergens betrekking op hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In de zin van ''Waar moet het op slaan?''/''Waar heeft het betrekking op?''.
Nee hoor, maar meestal worden hier TT's gekozen die ergens in real life betrekking op hebben, dus ik vroeg het mij af. Vandaar.quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Moet alles ergens op slaan/ergens betrekking op hebben?
Oh zoo.quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor, maar meestal worden hier TT's gekozen die ergens in real life betrekking op hebben, dus ik vroeg het mij af. Vandaar.
Nee die noemen we Barbaros Hayreddin. En heeeel eerlijk gezegd wou ik de tweede Yavuz Sultan Selim noemen. Maar bilmi wilt het nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je (eerste) zoon noem je wel Yavuz Selim, hè.
Behalve als het mislukt he hahahaquote:
haha ja kkgrappigquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Behalve als het mislukt he hahaha
slechte ervaringen?
Maakt dat uitquote:
Voor ons nietquote:
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: ŞapşalAşık. Voor wanneer het is mislukt, weetjewel.quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Behalve als het mislukt he hahaha
slechte ervaringen?
en nu?quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, Burak, jij was toch al verloofd?
Hoeveel codewoorden heb je?quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: ŞapşalAşık. Voor wanneer het is mislukt, weetjewel.
Het gebruik van zoveel woorden om je irritaties te verbergen is al erg vleiend. Jij bent de enige in dit topic die geen uitnodiging krijgt voor het huwelijksfeestje.quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: ŞapşalAşık. Voor wanneer het is mislukt, weetjewel.
thuisquote:
quote:
ze zit niet meer op fok. Als je wil kun je haar mailen op emelbevestigtdit@hotmail.comquote:
Dat van net was 7.quote:
2:quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal is geïndexeerd door Google: OrmandaÇıplakBakire.
3:quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal geïndexeerd is door Google: RüzgaraKarşıİşeyenAdam.
4:quote:Op maandag 2 november 2009 04:01 schreef zarGon het volgende:
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: NeEkersenOnuBiçersin.
5:quote:Op donderdag 17 december 2009 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze bekentenis heel snel zal terugvinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: SıçtaBokunaGül.
Komt ooit van pas..
6:quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: GötverenAmcık.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: BeniBekleyenAteşliErkek. Voor het geval dat, weetjewel.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat van net was 7.
1:
[..]
2:
[..]
3:
[..]
4:
[..]
5:
[..]
6:
[..]
'Waarom zit ze niet meer op fokquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
ze zit niet meer op fok. Als je wil kun je haar mailen op emelbevestigtdit@hotmail.com
wachtwoord kwijt + mail ervanquote:
quote:
Ik bevestig het volgende:quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
wachtwoord kwijt + mail ervan
zoals ik al zei als je zo graag een bevestiging wil kun je haar mailen
Heerlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zijn wel goeie grappen. Net zoals cement of iets dergelijks in een voetbal doen en dan vragen aan een willekeurige voorbijganger of hij hem even naar je toe wil schieten.
Wat bevestigt u nog meer O Almachtige Emel.quote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef Emelbevestigtdit het volgende:
[..]
Ik bevestig het volgende:
[..]
is leuk idd, heb een paar eps gezienquote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.eo.nl/blogs/pe(...)X7mKUCFUaIDgodgXjCHg
Best leuk dit... Soort van 'Wie is de Mol?', maar dan zonder mol. Eerste drie afleveringen zijn in Turkije (Istanbul, Cappadocië en Antiochië). Mooie shots.
Haten op de autoriteitenquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
..
Moeder roept me zo, zegt ze dat ze me wil overhoren (morgen nederlands woordjestoets)
Vraagt ze zo een aantal woorden.. komt ze bij autoritair gaat ze lachen
ik wacht nog wel ff op de uitnodiging van bilmiquote:
Racistquote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef Burakius het volgende:
Eigenlijk iedereen van dit topic behalve Zargon, Genusbuteo en Wiki en Rookert.
Geniet van haar kontje yo.quote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef Burakius het volgende:
Dan kom ik ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef Burakius het volgende:
Voor jou hadden we dan ook een webcam geregeld, omdat we weten van je situatie.quote:
oké bedanktquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Voor jou hadden we dan ook een webcam geregeld, omdat we weten van je situatie.
quote:Linzensoep is een soep gemaakt van linzen. Het wordt veel gegeten in de Joodse en Turkse keuken.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
De jaren 1998 tot 2002 belden: ze willen hun bewegende plaatjes met "under construction" terug.
Schip met chemicaliën slaat om in Egyptische havenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
De jaren 1998 tot 2002 belden: ze willen hun bewegende plaatjes met "under construction" terug.
Vaarwel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Schip met chemicaliën slaat om in Egyptische haven
RIP Wik.
niet helemaalquote:
Ik heb zometeen een tussenuur. dan kan ik gaan tukkenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef zarGon het volgende:
Gewoon slapen tijdens een les. Het voelt in ieder geval heerlijk aan na afloop.
Kut, zie het net pas. Gemist.quote:Subject: HERINNERING: Inning collegegeld studiejaar 2010/2011
Beste student(e) ,
Wij hebben geprobeerd de 1e en/of 2e TERMIJN te innen. Dit is helaas niet gelukt. Je kunt extra kosten voorkomen door het openstaande bedrag alsnog zelf over te maken.
Dit kan via onze internetkassa. Klik op onderstaande weblink.
Betaal middels iDEAL
We bieden je deze mogelijkheid t/m 13-12-2010. Hebben wij het openstaande bedrag op die datum niet ontvangen dan zijn wij genoodzaakt om de vordering over te dragen aan ons incassobureau GGN Maas Delta. De vordering zal dan worden verhoogd met bijkomende kosten en rente (zie de voorwaarden voor betaling van collegegeld per (eenmalig) machtigingsformulier).
De docent is lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 09:35 schreef zarGon het volgende:
Psshh, tussenuren zijn van jou, dat ga je toch niet verspillen aan slapen. Ga lekker buiten wandelen, fris weer maakt je wakker.
Straks word ik nog nat mên. In de klasquote:Op woensdag 15 december 2010 09:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga nou maar slapen. Dan kun je dromen over haar.
Ach, gevalletje spontane erectie. Je hebt het niet altijd in de hand, hè. Hebben we allemaal weleens last van, zo'n stijf kutje.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:50 schreef Hajko het volgende:
[..]
Straks word ik nog nat mên. In de klas
OMG mensen die jassen jatten. Zo triest.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Rookert het volgende:
Tyfuskankeraidszooi mijn jas van 150eu is gejat gisteravond, ik wil iemand hard op zijn bek slaan
Die grijze bedoel je? Was wel een mooie jas. Triest.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef Rookert het volgende:
Tyfuskankeraidszooi mijn jas van 150eu is gejat gisteravond, ik wil iemand hard op zijn bek slaan
pleeg internetzelfmoordquote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
Op de één of andere manier begin ik de discussies op Fok! steeds irritanter te vinden. Ik heb er gewoon geen kracht meer voor. Het is zinloos.
Stop dan. Probeer ik ook altijd maar het lukt niet..quote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
Op de één of andere manier begin ik de discussies op Fok! steeds irritanter te vinden. Ik heb er gewoon geen kracht meer voor. Het is zinloos.
Lol die heb je nietquote:Op woensdag 15 december 2010 14:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En de internet-nabestaanden dan?
Echt he. Dat is een goed idee.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef IHVK het volgende:
Ik open wel een in memoriam topic en zal een kaarsje voor je branden en dan is het gedaan.
Het leven gaat door, ook op het internet.
Jawel, die heb ik wel.quote:
Zal ik er een boek over schrijven? Hoe stop ik met Fok!? Wil jij het uitgeven misschien?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:37 schreef IHVK het volgende:
En als het lukt moet je een hoe stop ik met Fok! stappenplan maken, zodat ik ook kan stoppen.
Wel hier posten dan.
Je zoekt hem op bij een of andere webshop en bestelt hem opnieuw.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
OMG mensen die jassen jatten. Zo triest.
Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen als mijn jas gejat zou worden. Het was de laatste en ik heb er zo lang naar gezocht. I feel ya, Rookert.![]()
Alsof RL zou leuk is.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Stap 1: gooi je laptop/modem/router weg.
Stap 2: geniet van het leven.
Ik heb geen geld.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zal ik er een boek over schrijven? Hoe stop ik met Fok!? Wil jij het uitgeven misschien?
Ik geniet. Zullen we met zijn allen uitgeverij 'Ölüm Agiti' beginnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Stap 1: gooi je laptop/modem/router weg.
Stap 2: geniet van het leven.
Jazeker!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:16 schreef Landysh het volgende:
zarGon, is jouw spuug al gearriveerd bij 23andme?
Hoe dom kan je zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:42 schreef zarGon het volgende:
Jonge meisjes lopen 'stage' bij hoeren .
lulz
Ik had hetzelfde.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef Landysh het volgende:
De mijne had er eigenlijk eerder moeten zijn. Maar de sneeuwstorm in Frankrijk gooide roet in het eten. Stom Frankrijk!
Dan trip ik hem toch echt! Maar het kan best, als de eerste test faalt, dan gaat je spuug weer achter in de rij, mag je weer een paar weken wachten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Zul je zien dat zarGon zijn analyse eerder klaar is.
Ja, tuurlijk. Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde..
Ga jij je gegevens sharen op 23andme?
Hehe, ik zie Landysh al geagiteerd reageren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Zul je zien dat zarGon zijn analyse eerder klaar is.
HAHAHAHA.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dan trip ik hem toch echt! Maar het kan best, als de eerste test faalt, dan gaat je spuug weer achter in de rij, mag je weer een paar weken wachten.
Wil je dan nu alvast met mij sharen?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Waarom zou ik dat niet doen?
Nu alvast? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je dan nu alvast met mij sharen?.
Check je DM.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nu alvast? Hoe doe je dat?
Wat denk je trouwens dat je haplogroep is? Ik hoop dat die van mijn vader L is - komt het meest voor in Khorasani Turken. Maar het kan ook een Afrikaanse haplogroep zijn, komt namelijk ook voor in Khorasani Turken - alhoewel ik daar iets minder blij mee zal zijn..
32%.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:43 schreef Landysh het volgende:
Hoeveel procent Aziatisch ben je, denk je?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Landysh het volgende:
Gemiddeld zijn Turken 5-10% Aziatisch. Ik denk dat jij hoger zult scoren, ondanks je uiterlijk.
Ondanks zijn uiterlijk? Juist vanwege, toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:46 schreef Landysh het volgende:
Gemiddeld zijn Turken 5-10% Aziatisch. Ik denk dat jij hoger zult scoren, ondanks je uiterlijk.
Oh, ik bedoel ik denk dat je NIET hoger zult scoren.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ondanks zijn uiterlijk? Juist vanwege, toch?
Ik moest glimlachen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef Landysh het volgende:
Bilmem, gewoon een gok. Hoe ziet de rest van je familie eruit? Ook zo ching chong?
Obsessies.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Landysh het volgende:
Ik wil mijn achterneef je laten testen. Hij ziet er echt uit alsof hij zo uit Mongolie komt, niet eens Centraal Aziatisch ofzo.![]()
Daarom.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen..
Neh, de rest is vrij - euh - normaal.
Als er volgend jaar weer zo'n sale komt, dan ga ik er een paar aanschaffen en de rest van mijn familie laten testen.quote:
Wat jonge. Hoe meer Turken, hoe beter.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Gebruik je familie maar als proefkonijn.
Dit neigt naar wereldoverheersing. Ultranationalistische gevoelens!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat jonge. Hoe meer Turken, hoe beter.
23andm zit vol met roomblanke Europeanen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er moeten meer mensen uit het Midden-Oosten, Zuid-Europa/Balkan en Centraal-Azie getest worden~!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit neigt naar wereldoverheersing.
Goedkoper dan 100 dollar? Neh, denk het niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het over een paar jaar veel goedkoper wordt , aangezien er steeds meer nieuwe technieken komen dan zal ik het in overweging nemen.
Hoewel ik wel enige twijfels heb bij het uit handen geven van mijn DNA profiel. Gelukkig heb ik net als Ayça een broertje.
Ik wist het je bent stiekem toch een bejaarde man.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Over een paar jaar, hè. Vroeger betaalden we 50.000 euro voor een simpele computer.
Ik had ooit eens een stamboom gemaakt. Op een gegeven moment wordt het saai en laat je het een beetje liggen omdat je niet echt ver meer komt (weinig familie hier).quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in dingen als het beroep/werk, woonplaats, aantal kinderen, etc. van mijn voorouders dan mijn DNA. Lijkt me wel leuk om later hier eens een stamboomonderzoek voor te doen.
De Ottomanen waren behoorlijk goed in administratie, bureaucratie en het bijhouden van bevolkingsregisters, dus met wat moeite zou je in principe wel 200 à 300 jaar terug moeten kunnen. Als je uit een wat vooraanstaandere familie komt, kun je natuurlijk nóg verder terug.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een stamboom gemaakt. Op een gegeven moment wordt het saai en laat je het een beetje liggen omdat je niet echt ver meer komt (weinig familie hier).
Ja, maar dan moet je er echt achterna gaan, in Turkije. Toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Ottomanen waren behoorlijk goed in administratie, bureaucratie en het bijhouden van bevolkingsregisters, dus met wat moeite zou je in principe wel 200 à 300 jaar terug moeten kunnen. Als je uit een wat vooraanstaandere familie komt, kun je natuurlijk nóg verder terug.
welcome to the clubquote:Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef AryaMehr het volgende:
Ja, bij de 'muhtarlık' van je dorp of/en woonplaats.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er echt achterna gaan, in Turkije. Toch?
Stamboomonderzoek heeft geen nut bij ons, een paar familieleden zijn ermee bezig geweest maar echt ver zijn ze niet gekomen. Verder is een DNA test natuurlijk iets heel anders dan genealogie. Dit staat los van mijn etniciteit. Ik kom uit een etnisch Turkse familie en ik ben Turks opgevoed. Geen test kan daar verandering in brengen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in dingen als het beroep/werk, woonplaats, aantal kinderen, etc. van mijn voorouders dan mijn DNA. Lijkt me wel leuk om later hier eens een stamboomonderzoek voor te doen.
Ik kom uit een boerenfamilie, veel zal ik niet vinden. Verder ben ik een Timurid en geen Ottomaan. Dus..quote:Op woensdag 15 december 2010 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Ottomanen waren behoorlijk goed in administratie, bureaucratie en het bijhouden van bevolkingsregisters, dus met wat moeite zou je in principe wel 200 à 300 jaar terug moeten kunnen. Als je uit een wat vooraanstaandere familie komt, kun je natuurlijk nóg verder terug.
Deze test heeft niks te maken met ons Turk-zijn. En is jouw opa niet Cecen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Burakius het volgende:
Ik ben zo Turk als maar kan. Daar is geen test voor nodig.
Saka yaaaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze test heeft niks te maken met ons Turk-zijn.
BILMI HAD DIE ENE VOOR JOU GEKOCHT DUS?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Burakius het volgende:
Btw de test ligt hier naast me.. nog steeds niet gespuugd
Waarom stuur je het niet op? Hoe langer je wacht, hoe langer het duurt. Ik zou het voor de kerst opsturen. Veel Amerikanen kopen zo'n kit als kerstcadeau, dus na de kerst zal het vast nog drukker zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Burakius het volgende:
Btw de test ligt hier naast me.. nog steeds niet gespuugd
Het rijk van de Timoeriden bestaat al vanaf begin 16e eeuw niet meer. Ook jouw voorouders waren ''verottomaniseerd'' (lees: gemengd met de bevolkingen binnen het Ottomaanse Rijk).quote:Op woensdag 15 december 2010 20:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kom uit een boerenfamilie, veel zal ik niet vinden. Verder ben ik een Timurid en geen Ottomaan. Dus..
M'n broer is al een tijdje ziek en slikt de hele tijd medicijnen of drinkt iets.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom stuur je het niet op? Hoe langer je wacht, hoe langer het duurt. Ik zou het voor de kerst opsturen. Veel Amerikanen kopen zo'n kit als kerstcadeau, dus na de kerst zal het vast nog drukker zijn.
Ik zeg toch niet dat mijn voorouders zich niet hebben gemengd? Natuurlijk zijn ze gemengd. Maar mijn niet-Turkse invloeden komen meer uit Khorasan dan Anatolië, ik weet het zeker. Ik gok ook dat ik een flik portie Indisch bloed in mij heb. En verder betwijfel ik of mijn voorouders waren verottomaniseerd. Mijn voorouders zijn tot het eind van het Ottomaanse Rijk anti-Ottomaan geweest. De Ottomanen hebben ons dan ook verjaagd naar verschillende gebieden van Turkije (vooral Zuid Turkije, dat dan weer wel). Maar ik meen het, er zijn maar weinig Turken in mijn familie die er typisch Anatolisch-Turks uitzien.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het rijk van de Timoeriden bestaat al vanaf begin 16e eeuw niet meer. Ook jou voorouders waren verottomaniseerd (lees: gemengd met de bevolkingen binnen het Ottomaanse Rijk).
Najah, als je het wachten niet erg vindt, dan hoef je je niet te haasten natuurlijk. Je hebt een jaar de tijd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
M'n broer is al een tijdje ziek en slikt de hele tijd medicijnen of drinkt iets.Ben te lui om in de gaten te houden wanneer hij net beschikbaar is en eerlijk gezegd was ik het ook helemaal vergeten. Yarin yapacam.
Ahja, heel geloofwaardig.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Burakius het volgende:
Ontvoerd bedreigd om zijn wachtwoord gevraagd
We zullen zien, wanneer je resultaten binnen zijn. Je gaat ze wel met ons delen, toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat mijn voorouders zich niet hebben gemengd? Natuurlijk zijn ze gemengd. Maar mijn niet-Turkse invloeden komen meer uit Khorasan dan Anatolië, ik weet het zeker. Ik gok ook dat ik een flik portie Indisch bloed in mij heb. En verder betwijfel ik of mijn voorouders waren verottomaniseerd. Mijn voorouders zijn tot het eind van het Ottomaanse Rijk anti-Ottomaan geweest. De Ottomanen hebben ons dan ook verjaagd naar verschillende gebieden van Turkije (vooral Zuid Turkije, dat dan weer wel). Maar ik meen het, er zijn maar weinig Turken in mijn familie die er typisch Anatolisch-Turks uitzien.
Waarom laat je je vader niet testen ipv je broer? Dan heb je ook de mtDNA van je oma.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef Burakius het volgende:
Hier ook anti-Ottomaan dacht ik.. al weet ik niet of dat aan beide kanten was.
En ik vind het wachten wel erg, uitstelgedrag
Ja, absoluut. Ik voorspel haplogroep L of een of andere Afrikaanse haplogroep. Maar we zullen zien, inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We zullen zien, wanneer je resultaten binnen zijn. Je gaat ze wel met ons delen, toch?
Nee, we zijn getrouwd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ahja, heel geloofwaardig.
Hmm dat is waar. Als ik toch twee tests hebquote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom laat je je vader niet testen ipv je broer? Dan heb je ook de mtDNA van je oma.
Ik heb ook mijn vader laten testen. Doe je vader in plaats van je broer, daar heb je meer aan.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hmm dat is waar. Als ik toch twee tests heb
Niet nodig, maar toch bedankt voor het medeleven. Je bent ook uitgenodigd.quote:
Aan m'n pa de test uitleggen.. gaat ie vragen hoeveel het kosttequote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn vader laten testen. Doe je vader in plaats van je broer, daar heb je meer aan.
Neh, daar heb ik momenteel het geld niet voor over. Misschien later.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom bestel jij geen test? Het is nog steeds 99 dollar?
Hij hoeft alleen maar te spugen - niet vergeten te vertellen dat hij niet mag eten, roken en drinken een half uur van te voren, zoals ik - in dat buisje.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aan m'n pa de test uitleggen.. gaat ie vragen hoeveel het kostteach waarom ook niet
Maar later kost het weer 500 dollar?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neh, daar heb ik momenteel het geld niet voor over. Misschien later.
M'n pa rookt niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar te spugen - niet vergeten te vertellen dat hij niet mag eten, roken en drinken een half uur van te voren, zoals ik - in dat buisje.Je hoeft niks uit te leggen - zeg anders dat je het gratis hebt gekregen ofzo.
Dan leg je het gewoon uit. Zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
M'n pa rookt niet.En helaas is hij niet zo goedgelovig..
Inclusief verzendkosten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef Burakius het volgende:
Ik zeg wel 180 euro. Dat klinkt minder erg.
Ik hoop tegen die tijd wel een wat betere salaris te hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar later kost het weer 500 dollar?
Mijn pa vindt dat ook. Maar hij heeft er toch niet voor betaald, dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Burakius het volgende:
Nee, maar m'n pa kennende kan hij het geldverspilling vinden. Mja.. heb toch zelf betaald. En yes, incl verzendkosten.
Ok. Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd wel een wat beter salaris te hebben.En ze zullen vast nog wel een keer een actie doen.
Hoe duur waren die dingen nou inclusief verzendkosten?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Landysh het volgende:
Ik heb er trouwens 150 euro voor betaald. De rest hoefde niet van mijn oom. Scheelt weer zo'n 120 euro ofzo.
Je moet ook nog zo'n 35 euro betalen nadat je je uitslag hebt (5 dollar per maand). Dus 240 euro, plus 70, wow dat is nog meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef Burakius het volgende:
Het was in totaal toch geen 270 euro borte?
Maar wel lekker
240 euro ( + 2 x 35 euro = 310 euro).quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe duur waren die dingen nou inclusief verzendkosten?
Ojaa dat. Helemaal vergetenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je moet ook nog zo'n 35 euro betalen nadat je je uitslag hebt (5 dollar per maand). Dus 240 euro, plus 70, wow dat is nog meer.
Idd. Maar ik weet niet of dat nou automatisch gebeurd, of dat je zelf elke maand 5 dollar moet overmaken.quote:
Hmm, 99 dollar klinkt dan wel wat aantrekkelijker.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
240 euro ( + 2 x 35 euro = 310 euro).
Ja, wij betalen ook nog eens 100 dollar verzendkosten (voor twee testen). Amerikanen betalen maar 10 dollar ofzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, 99 dollar klinkt dan wel wat aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Idd. Maar ik weet niet of dat nou automatisch gebeurd, of dat je zelf elke maand 5 dollar moet overmaken.
quote:When is my credit card billed for the Personal Genome Service subscription?
If youve selected a recurring billing plan your first charge occurs when your data becomes available and then occurs monthly thereafter. If your data is loaded on the 17th, then you will have a recurring charge on or about the 17th of every month following unless or until you cancel your subscription.
als grap of..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn oom is bang voor Koerdisch bloed.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Emel 100% mocroberber is.
wel of niet.. ;')quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Deze persoon klinkt wel niet als Burak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |