Nvm. Moeder is eerder thuis dan verwacht. Helaas.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
Ik moet nog koken.![]()
Even kijken wat we thuis hebben.Anders worden het gewoon tosti's.
Ik heb net weer burritos gegeten. Is lekker, sende yap.quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
Ik moet nog koken.![]()
Even kijken wat we thuis hebben.Anders worden het gewoon tosti's.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nvm. Moeder is eerder thuis dan verwacht. Helaas.
Klinkt lekker.quote:Op maandag 13 december 2010 18:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb net weer burritos gegeten. Is lekker, sende yap.
Burrito kruiden (van het merk texmex - santa maria)
Paprika
Gehakt
Sla
Frietjes (zelf gesneden en gebakken - moeten ook in de burrito)
Geraspte kaas
Beetje sambal
quote:Op maandag 13 december 2010 18:26 schreef Ayca het volgende:
Ik zei dat ik geen honger had en niet wilde eten, maar dat mocht niet.
Aan de avondmaaltijd zit je voor de gezellie, niet alleen maar om te eten.quote:Op maandag 13 december 2010 18:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind van niet.![]()
Ik ga zo gewoon 1 hap nemen en van tafel.
Man wat gezellie.quote:Op maandag 13 december 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de avondmaaltijd zit je voor de gezellie, niet alleen maar om te eten.
Je hebt zelf geen premium account.quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
Moet paar dingen vertellen:
Ayca - Alles kan kapot.
Zargon - Wahah, Respect. THNKS 4 THAT CRAP BTW!
Wikwakka2 - altijd haat gehad aan jou dus haat zet voort.
Landysh - naam veranderd?
IHVK -> [IHVK heeft geen premium account]
Rookert - Rookert wordt aangehouden door de politie in zijn auto. Wat is er vraagt Rookert? De politie haalt zijn lul tevoorschijn. aaah niet weer alcohol controle! Zegt Rookert.
Ben ook geen no liferquote:
oh oh cherso is terug?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet alles ergens op slaan/ergens betrekking op hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 20:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In de zin van ''Waar moet het op slaan?''/''Waar heeft het betrekking op?''.
Nee hoor, maar meestal worden hier TT's gekozen die ergens in real life betrekking op hebben, dus ik vroeg het mij af. Vandaar.quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Moet alles ergens op slaan/ergens betrekking op hebben?
Oh zoo.quote:Op maandag 13 december 2010 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee hoor, maar meestal worden hier TT's gekozen die ergens in real life betrekking op hebben, dus ik vroeg het mij af. Vandaar.
Nee die noemen we Barbaros Hayreddin. En heeeel eerlijk gezegd wou ik de tweede Yavuz Sultan Selim noemen. Maar bilmi wilt het nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je (eerste) zoon noem je wel Yavuz Selim, hè.
Behalve als het mislukt he hahahaquote:
haha ja kkgrappigquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Behalve als het mislukt he hahaha
slechte ervaringen?
Maakt dat uitquote:
Voor ons nietquote:
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: ŞapşalAşık. Voor wanneer het is mislukt, weetjewel.quote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Behalve als het mislukt he hahaha
slechte ervaringen?
en nu?quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, Burak, jij was toch al verloofd?
Hoeveel codewoorden heb je?quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: ŞapşalAşık. Voor wanneer het is mislukt, weetjewel.
Het gebruik van zoveel woorden om je irritaties te verbergen is al erg vleiend. Jij bent de enige in dit topic die geen uitnodiging krijgt voor het huwelijksfeestje.quote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: ŞapşalAşık. Voor wanneer het is mislukt, weetjewel.
thuisquote:
quote:
ze zit niet meer op fok. Als je wil kun je haar mailen op emelbevestigtdit@hotmail.comquote:
Dat van net was 7.quote:
2:quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal is geïndexeerd door Google: OrmandaÇıplakBakire.
3:quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze quote heel snel zal vinden, nadat dit topic eenmaal geïndexeerd is door Google: RüzgaraKarşıİşeyenAdam.
4:quote:Op maandag 2 november 2009 04:01 schreef zarGon het volgende:
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: NeEkersenOnuBiçersin.
5:quote:Op donderdag 17 december 2009 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze bekentenis heel snel zal terugvinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: SıçtaBokunaGül.
Komt ooit van pas..
6:quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:46 schreef zarGon het volgende:
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik dit topic heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: GötverenAmcık.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 04:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is weer eens tijd voor het codewoord. Het codewoord dat ervoor gaat zorgen dat ik deze post heel snel zal (terug)vinden, nadat het eenmaal geïndexeerd is door Google: BeniBekleyenAteşliErkek. Voor het geval dat, weetjewel.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat van net was 7.
1:
[..]
2:
[..]
3:
[..]
4:
[..]
5:
[..]
6:
[..]
'Waarom zit ze niet meer op fokquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
ze zit niet meer op fok. Als je wil kun je haar mailen op emelbevestigtdit@hotmail.com
wachtwoord kwijt + mail ervanquote:
quote:
Ik bevestig het volgende:quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
wachtwoord kwijt + mail ervan
zoals ik al zei als je zo graag een bevestiging wil kun je haar mailen
Heerlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zijn wel goeie grappen. Net zoals cement of iets dergelijks in een voetbal doen en dan vragen aan een willekeurige voorbijganger of hij hem even naar je toe wil schieten.
Wat bevestigt u nog meer O Almachtige Emel.quote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef Emelbevestigtdit het volgende:
[..]
Ik bevestig het volgende:
[..]
is leuk idd, heb een paar eps gezienquote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.eo.nl/blogs/pe(...)X7mKUCFUaIDgodgXjCHg
Best leuk dit... Soort van 'Wie is de Mol?', maar dan zonder mol. Eerste drie afleveringen zijn in Turkije (Istanbul, Cappadocië en Antiochië). Mooie shots.
Haten op de autoriteitenquote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
..
Moeder roept me zo, zegt ze dat ze me wil overhoren (morgen nederlands woordjestoets)
Vraagt ze zo een aantal woorden.. komt ze bij autoritair gaat ze lachen
ik wacht nog wel ff op de uitnodiging van bilmiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |